Ja vaan itken 😭😭😭
Mä en oo syönyt mitään
23
312
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hän hylkäsi väärinkäsitysten takia.
- Anonyymi00002
Minä rakastan miestä edelleen! Toiveissa olisikin rikastuminen ja sitten sanoisin miehelleni että MINÄ VOIN KUSTANTAA JA SAAT LAINAA AUTOANI IHAN MITEN TAHDOT MINÄ MAKSAN.
- Anonyymi00003
Mikset ole syönyt?
- Anonyymi00004
Millaisia väärinkäsityksiä?
- Anonyymi00005
Voi ei. Oisko jossain joku joka vois auttaa 😢
- Anonyymi00006
Pakko kertoa - nalle
- Anonyymi00007
Ota aikaa, ja käsittele asia pois ja ala elää elämää.
- Anonyymi00008
- Anonyymi00017
Joka toisen kultaa kaivaa se itse siihen...
- Anonyymi00009
Olen pahoillani ja toivon sinulle kaikkea mahdollista hyvää. Mutta mun on yksinkertaisesti pakko kuunnella sydämeni ääntä, ei ole mitään muuta mahdollisuutta.
- Anonyymi00010
Ei se auta, jos en saa sua 😭
- Anonyymi00011
Sä olet ymmärtänyt asioita väärin ja teet oletuksia. Se ei ole sydämen ääni.
- Anonyymi00012
Sä luulet palstan typeriä viestejä mun kirjoittamiksi, etkä luota mitä on irl.
- Anonyymi00013
En ole koskaan tehnyt sulle mitään väärää.
- Anonyymi00014
Uskot myös jotain muiden valheita musta.
- Anonyymi00016
Aidolle rakkaudelle pitää antaa mahdollisuus. Sulla on ollut vahvoja tunteita, kuten mulla. Se ei ole oikein, että hylkää silloin, kun rakastaa toista. En ole antanut mitään aihetta olla pettynyt. Päinvastoin olen ollut tosi hyvä sulle ja meillä on ollut hauskaa yhdessä. En ole mitenkään ikinä loukannut sua tai käyttäytynyt huonosti. Olet tehnyt virhepäätelmiä musta ilman oikeita perusteita.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Aidolle rakkaudelle pitää antaa mahdollisuus. Sulla on ollut vahvoja tunteita, kuten mulla. Se ei ole oikein, että hylkää silloin, kun rakastaa toista. En ole antanut mitään aihetta olla pettynyt. Päinvastoin olen ollut tosi hyvä sulle ja meillä on ollut hauskaa yhdessä. En ole mitenkään ikinä loukannut sua tai käyttäytynyt huonosti. Olet tehnyt virhepäätelmiä musta ilman oikeita perusteita.
- Anonyymi00015
Voimia kaiken keskelle. Kuka sitten oletkaan.
Sn vaalea - Anonyymi00019
Trollille voimia! 🫶
- Anonyymi00020
Voimia ja jaxuhalit. 🤗lisää ed.
- Anonyymi00021
Okei. Ei mulla sitten meekkään kovin huonosti. En itke ja syön.
Kaikki on ihan hyvin.
Tiedoksi miehelle, että tää ei ole multa.- Anonyymi00022
Täällä joku naiselle kirjoittelija, tuskin edes on mies.
- Anonyymi00023
Aijaa! Voi harmi! Kerrankin luulin, että olit tosissasi kanssani! 😢😭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla723024Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "632609SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1182448Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.891476Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341296Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1021023Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o193994Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m85950Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa
Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html155877Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä73870