... kun soitin Elisa-gurulle ja pelästyit mitä merkkejä hän löytää sinusta sieltä?.. kaikki toimii nyt taas hetken aikaa kuin rasvattu... vai joko se meni?...
Vetäydyitkö sä mun kännykältä nyt hetkeksi täysin
5
129
Vastaukset
- Anonyymi00001
En se minä ollut joka siellä oli vaan toi vainoaja. Poistin kaiken omasta luurista mikä viittaa sinuun niin vissiin katto ettei oo tarve enää seurata. Pitäs varmaan tehdä sama muillekin kontakteille niin seuraisi vaan mua jatkossa.
- Anonyymi00002
Sulla nyt vain on niin köyhän ihmisen puhelin, että se toimii miten sattuu. Poliisi logaa ja tallentaa yhäti kaiken.
- Anonyymi00003
Höpöhöpö
- Anonyymi00004
Onneksi mokasit siinä että olet murtautunut kahdesti mobiilipankkiini. Tämä on ollut todiste kaikille kukaan ei ole kiistänyt.
- Anonyymi00005
Se paljastaa myös Nordean systeemien heikkouden jota he eivät halua ääneen myöntää vaan pyytävät pyrkivät salaamaan, koska niin nopeasti ovat tilejä sulkemassa. He eivät tekisi niin jos tietäisivät että heidän pankkinsa tilejä on täysin mahdoton hakkeroida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2402734- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63851
- 42839
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238825- 130820