On kai sullakin muuta sisältöä elämässäsi kuin panna miehiä. Arvostan sinussa muita asioita kuin seksiä, kuten persoonaa ja älyäsi, tulisuuttasi, herkkyyttäsi.
Olen hyvin seksuaalinen ja kinky, mutta seksi ei kiinnosta oikein.
15
330
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ase???
- Anonyymi00003
Aaasexuaal
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Aaasexuaal
Huijasin!!
- Anonyymi00002
Iltaa ja kiitoksia
- Anonyymi00005
Juu ihmismieli kiinnostaa. Varsinki miksi joku kyselee tämmöisiä anonyyminä. Ihme pervo.
- Anonyymi00006
Loukkaat. En jatkuvasti p*ne miehiä. On minulla todellakin muuta sisältöä. Haluan läheisyyttä.
- Anonyymi00007
Seksi on hyvän romanttisen suhteen bonus ja usein tärkeä, mutta ei pääasia.
- Anonyymi00008
Mulla on se puoli hoidossa. En kaipaa sinulta seksiä.
- Anonyymi00009
Seksi vie ja taxi tuo....
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Seksi vie ja taxi tuo....
Kotoa saan seksiä. Ei tarvitse taksilla lähteä mihinkään. Jollei sinne kotiin.
- Anonyymi00010
Niin, elämässähän on niin paljon muutakin kuin vain seksi. Ihmettelen kun se nostetaan täällä melkeinpä elämän tärkeimmäksi asiaksi. Seksi tulee mukaan siinä vaiheessa kun henkulöiden kemiat osuvat muutenkin yksiin.
- Anonyymi00011
Ihminen sopeutuu mihin vaan jos on pakko, en tiedä onko se tarpeellista ja hyväksi. Seksi on kivaa sen oikean kanssa. Toisia se ei kai sitten kinostele niinkään. Mistä saa sen täyttymyksen minkä tarvitsee pakottamatta toista johon hän ei halua.
- Anonyymi00013
Mutta ymmärsin että haluat minulta vain seksiä? Sitä voin sinulle antaa vain jos et ole muiden kanssa intiiimisti. Ja paljon saisitkin.
- Anonyymi00014
Kenelle menee?
- Anonyymi00015
Ja tiedän että arvostat noita ominaisuuksiani, mutta olen onneton ja makaan vain sängyssä lähinnä yksin, mutta joskus harrastan jonkun pervon kanssas seksiä ja odotan nytkin että joku soittaisi, koska tarvitsen rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1353786Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362454Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442108Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet171081Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701041- 46925
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63886En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31865- 43790
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97772