Miten kauan kaipaisitte jos vastakaikua ei ole koskaan tullut?
Mielipidettä kaipaan nyt
30
369
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei tuntiakaan.
- Anonyymi00002
En yhtään. Mitä siinä kaivataan silloin?
- Anonyymi00003
Koskaan en oo sitä vanhusta kaivannut!!!
- Anonyymi00004
Riippuu ihan ihmisestä ja kuinka herkästi yleensäkin ihastuu. Jos ihastuu harva se viikko/kuukausi, niin varmaan aika nopeasti antaa olla, koska seuraava ihastus on jo nurkan takana. Itsellä voi mennä vuosiakin, koska ihastusten välillä on vuosia joka tapauksessa.
- Anonyymi00005
Mitä olet ns. ensinnäkin yrittänyt?
- Anonyymi00008
Olen ihan kysynyt tykkääkö hän minusta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olen ihan kysynyt tykkääkö hän minusta.
Eikö tullut vastausta ollenkaan?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eikö tullut vastausta ollenkaan?
Joo, että pitää jättää rauhaan mutta elämässä ei aina mene kiinnostus yksyhteen.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Joo, että pitää jättää rauhaan mutta elämässä ei aina mene kiinnostus yksyhteen.
Ainahan sitä voi toivoa ja haaveksia. Mitäpä sitä iholle tunkemaan siinä tapauksessa, tulee vaan hankaluuksia.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ainahan sitä voi toivoa ja haaveksia. Mitäpä sitä iholle tunkemaan siinä tapauksessa, tulee vaan hankaluuksia.
Niin tuo on totta, olen ihan samaa mieltä täysin.
- Anonyymi00025
Anonyymi00013 kirjoitti:
Älykäs tajuaa jättää siihen kun taas tyhmä jatkaa aikansa tuhlaamista.
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Samapa tuo. Asiat ottaa aikansa. Ei kai tunteita voi pakottaa poiskaan päin. Parempi, että suree menetyksen rauhassa ja sitten lähtee sotkemaan toisten kanssa,
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Samapa tuo. Asiat ottaa aikansa. Ei kai tunteita voi pakottaa poiskaan päin. Parempi, että suree menetyksen rauhassa ja sitten lähtee sotkemaan toisten kanssa,
- Anonyymi00006
Ruokittuna vai ei?
Vedätettynä vai ei?
Estäneenä vai ei? - Anonyymi00007
Lakkasin ajattelemasta että meistä voisi tulla mitään, kun hän ilmoitti muutosta. Sen jälkeen olen kirjoitellut tänne, mutten enää samassa mielessä, ikävöiden.
Naiselta - Anonyymi00009
Kaipaan ja ikävöin, koska minulla on tunteita. Ei sellaiselle voi mitään teennäistä aikamäärettä sanoa.
- Anonyymi00010
Vastakaiuksi voi kokea asioita, mitä toinen ei tarkoita siksi? Halu uskoa hyviä asioita toisesta voi synnyttää harhan, että kokee asioita myönteisemmin kuin todellisuudessa on? Hyväksynnäksi, vaikka toisen tarkoitus ei ole se? Rakkaus tekee sokeaksi, mut voi ihastuksenkin synnyttää sillä, vaikka kohtaamisten muodossa? Miten toisen uteliaisuus herätetään? Yleensä toistojen kautta.
- Anonyymi00011
Miten toinen ruokkii sitä ja kuinka kauan ruokkii sitä, ettei uskottavuus katoa??
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miten toinen ruokkii sitä ja kuinka kauan ruokkii sitä, ettei uskottavuus katoa??
Uskottavuus mihin?
- Anonyymi00022
Anonyymi00015 kirjoitti:
Uskottavuus mihin?
Tunteiden palo (tunne) ja halu ruokkii jatkuvuutta, jos se katoaa, katoaa samalla uskottavuus ja halu uskoa hyvään toisesta..
- Anonyymi00016
Se olisikin helppo tilanne. En yhtään.
- Anonyymi00018
Olen tosi ei-rakastettava. Olen todella arka, nolosteleva ja puhuminen hankalaa. Aivot vialliset. Turhaa kaivanmut vuosia. En ole vihainen toiselle, kun ei hänellä olisi ollut mitään mahdollisuutta ymmärtää tai välittää. Sattuu vaan oma vammaisuus. Mieheltä.
- Anonyymi00019
Yli 10 vuotta
- Anonyymi00020
8-9 vuotta on mennyt.
- Anonyymi00021
minä en halua yli 35 vuotiasta miestä. useita syitä tohonnoin liittyen.
- Anonyymi00023
En voi asettaa tuolle mitään aikajanaa. Kaipaan niin kauan, kuin on tunteita.
- Anonyymi00024
Lopun ikää jos en tehnyt itsekään mitään
- Anonyymi00026
Kymmeniä vuosia olen kaivannut ilman mitään vastakaikua. Alkuaikoina toin esille sen että kaipaan..viimeiset vuosikymmenet olen vain kaivannut.
Näin on mennyt ja menee edelleen. Olen jo tavallaan luovuttanut. Järki siis sanoo jo että nyt riittää mutta tunteet pistää hanttiin mutta taitaa tunteet nyt hävitä tämän taiston, siltä on jo tuntunut. Laiva kääntyy. - Anonyymi00029
minä kaipasin erästä miestä n. vuoden kunnes tajusin että ehei ei todellakaan ole mun pala kakkua
- Anonyymi00030
Viis vuotta tässä on tainnut mennä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla572774Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "362399SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past911631Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.851295Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,301119Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o155821Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m80734Ei ole vaikea päättää kumpi
Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.52686Ymmärrätkö jo nyt, että
Vetäytyminen ei kannattanut? Asioista pitäis puhua rauhassa hyvässä hengessä eikä lakasta maton alle. Yhdeltä ihanalt44660- 43645