Mitä töitä olet elämän aikana tehnyt?

Anonyymi-ap

😇

20

334

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Monenlaisia, laidasta laitaan. Siivoustöistä aina johtotehtäviin. Nykyään daideilija.
      Naiselta

• Anonyymi00002

Ruokakauppa,posti,karkkikauppa.

• Tää kysymus on KAIKILLE, joten vastaan. Rakennustöitä.

• Anonyymi00003

Liittyy ikävään miten. Olen ollut kirjastossa töissä. Samoin koulun sihteerinä.

• Anonyymi00004

Olen yrittänyt välttää sitä, mutta pakko oli töitäkin rueta tekemään, kun väkisin laittoivat. Mitäs sinä?

• Anonyymi00005

Minä olen ihan kaikkia mahdollisia, aloittanut vissiin jo 12-vuotiaana jakamalla mainoksia. Olen perheestä, jossa työnteko arvostettiin korkealle ja niinhän se onkin. Jokaisen pitää tehdä töitä sekä oman että yhteikuntamme hyvinvoinnin eteen.

• Anonyymi00008

Olin yläasteella tet-harjoittelussa päiväkodissa, jonka jälkeen siellä myös töissä koska tykästyivät minuun eli nuorena on työt aloitettu.

• Anonyymi00006

Modisti..
      Lastenvaatetehdas.
      Pukutehdas...
      Kiinteistö Oy..

• Anonyymi00007

Lähinnä kaivuuhommia nenänkaivuuta,hanurinkaivuuta yms.

• Anonyymi00009

olen tehnyt kaikenlaista. varmaan niitä elämän tärkeimpiä hommia teen juuri tällä hetkellä.

• Anonyymi00010

Eikä, eli uusia immeisii.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Eikä, eli uusia immeisii.

toiveissa olisi vielä yksi.

• Anonyymi00011

Olen ollut töissä rakennustyömaalla, mansikkamaalla, apteekissa, hautausmaalla, tavaratalossa, pitkään toimistossa. Nyt opiskelijana...ja on burnis. 😩

• Anonyymi00013

Jaksaakko luetella edes. Viistöistä ammattia oon harjoittanut.

• Anonyymi00014

Mmmm suunsoitto

• Anonyymi00015

Lähinnä jakanut ja vähän kertonut.

• Anonyymi00016

Olen ollut mm. kukkakaupassa myyjänä, graafinen suunnittelija, elävän mallin piirustuksen opettaja ja valokuvaaja

• Anonyymi00017

Kuka on korjannut huopakattoja?

• Anonyymi00018

Enimmäkseen kaikenlaista shaissendaalia, jossa ei ole ollut muutamerkitystä kuin kitu eurot. Niin tylsiä ja merkityksettömiä töitä, että palkassa olisi pitänyt olla kärsimyslisä.

• Anonyymi00019

Yläasteella tetissä apteekissa, kirjastossa ja koulua siivoamassa. Sitten tienaa tonni jutussa lomakeskuksessa sekä hautausmaalla.

Työharjoittelussa kunnanvirastossa, kaupungintalolla ja tilitoimistossa sekä kirjakaupassa.

Nyt palveluvastaava ja siivousalalla jo vuodesta 2001. Ensin oli nimike ihan siivooja. Tykkään, kun on itsenäistä työtä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      12
      1540
    2. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1147
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      50
      1120
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1097
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1019
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      950
    7. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      942
    8. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      877
    9. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      114
      868
    10. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      867
    Aihe