😇
Mitä töitä olet elämän aikana tehnyt?
20
334
Vastaukset
- Anonyymi00001
Monenlaisia, laidasta laitaan. Siivoustöistä aina johtotehtäviin. Nykyään daideilija.
Naiselta - Anonyymi00002
Ruokakauppa,posti,karkkikauppa.
Tää kysymus on KAIKILLE, joten vastaan. Rakennustöitä.
- Anonyymi00003
Liittyy ikävään miten. Olen ollut kirjastossa töissä. Samoin koulun sihteerinä.
- Anonyymi00004
Olen yrittänyt välttää sitä, mutta pakko oli töitäkin rueta tekemään, kun väkisin laittoivat. Mitäs sinä?
- Anonyymi00005
Minä olen ihan kaikkia mahdollisia, aloittanut vissiin jo 12-vuotiaana jakamalla mainoksia. Olen perheestä, jossa työnteko arvostettiin korkealle ja niinhän se onkin. Jokaisen pitää tehdä töitä sekä oman että yhteikuntamme hyvinvoinnin eteen.
- Anonyymi00008
Olin yläasteella tet-harjoittelussa päiväkodissa, jonka jälkeen siellä myös töissä koska tykästyivät minuun eli nuorena on työt aloitettu.
- Anonyymi00006
Modisti..
Lastenvaatetehdas.
Pukutehdas...
Kiinteistö Oy.. - Anonyymi00007
Lähinnä kaivuuhommia nenänkaivuuta,hanurinkaivuuta yms.
- Anonyymi00009
olen tehnyt kaikenlaista. varmaan niitä elämän tärkeimpiä hommia teen juuri tällä hetkellä.
- Anonyymi00010
Eikä, eli uusia immeisii.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eikä, eli uusia immeisii.
toiveissa olisi vielä yksi.
- Anonyymi00011
Olen ollut töissä rakennustyömaalla, mansikkamaalla, apteekissa, hautausmaalla, tavaratalossa, pitkään toimistossa. Nyt opiskelijana...ja on burnis. 😩
- Anonyymi00013
Jaksaakko luetella edes. Viistöistä ammattia oon harjoittanut.
- Anonyymi00014
Mmmm suunsoitto
- Anonyymi00015
Lähinnä jakanut ja vähän kertonut.
- Anonyymi00016
Olen ollut mm. kukkakaupassa myyjänä, graafinen suunnittelija, elävän mallin piirustuksen opettaja ja valokuvaaja
- Anonyymi00017
Kuka on korjannut huopakattoja?
- Anonyymi00018
Enimmäkseen kaikenlaista shaissendaalia, jossa ei ole ollut muutamerkitystä kuin kitu eurot. Niin tylsiä ja merkityksettömiä töitä, että palkassa olisi pitänyt olla kärsimyslisä.
- Anonyymi00019
Yläasteella tetissä apteekissa, kirjastossa ja koulua siivoamassa. Sitten tienaa tonni jutussa lomakeskuksessa sekä hautausmaalla.
Työharjoittelussa kunnanvirastossa, kaupungintalolla ja tilitoimistossa sekä kirjakaupassa.
Nyt palveluvastaava ja siivousalalla jo vuodesta 2001. Ensin oli nimike ihan siivooja. Tykkään, kun on itsenäistä työtä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san121540Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621147- 501120
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731019Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182950Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153942- 89877
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu114868Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717867