Upeaa katsoa, kun kevät herättää luonnon ja voikukat alkaa kukkimaan 🌼
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Rikkakasvit rehottavat, jos kasvumaaperässä on riittävästi p askaa!
- Anonyymi00002
*
*
*__________- OLEN -SUOMALAINEN - - - OLEN - PERUS -SUOMALAINEN - !
*
*
* - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
*
*
*
*
*- KYLLÄ - PERUS - ON - PARAS -
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
*
*
*
*
*Minä taas ole kunniallinen ihminen en mikään Putinin renki kuten meidän persumme suurelta osalta ovat. En myöskään huijaa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minä taas ole kunniallinen ihminen en mikään Putinin renki kuten meidän persumme suurelta osalta ovat. En myöskään huijaa.
Hienoa, että pidät esillä suomen parasta puoluetta eli perussuomalaisia 🌼🌼
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hienoa, että pidät esillä suomen parasta puoluetta eli perussuomalaisia 🌼🌼
Jollekin ihmisten pitää saada nauraa. Siksi perussuomalaiset tuo rikkakasvien puolue.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jollekin ihmisten pitää saada nauraa. Siksi perussuomalaiset tuo rikkakasvien puolue.
Ja tähänkin onnistuit yhdistämään perussuomalaiset 🌼🌼. Ei kuulosta terveeltä 🌼🌼
- Anonyymi00010
Valehtelua ja valehtelua, kun kyseessä on voikukka, ei kuulosta terveeltä 💩
- Anonyymi00009
Soini oli taas kerran oikeassa!!
- Anonyymi00012
NO NIINPÄ TIETTY VOI KUKKA!
- Anonyymi00014
Neliapilat ja voikukat kasvaa persiessä.
- Anonyymi00015
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kukat kasvaa muiden kasvien tavoin maassa, mieluiten mullassa. Tässäkin tapauksessa huomaa, että kuinka surkeassa tilassa peruskoulu on, kun lasten tieto on tuota luokkaa 💩
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kukat kasvaa muiden kasvien tavoin maassa, mieluiten mullassa. Tässäkin tapauksessa huomaa, että kuinka surkeassa tilassa peruskoulu on, kun lasten tieto on tuota luokkaa 💩
- Anonyymi00027
Olisiko vihdoin INFON aika:
Kaupunkilaiset toiveikkaina odottelevat, että milloin olisi:
Komunrannan Savusaunaosaston talous- ja Tulevaisuusjaoksen Hiukkasen parempi tulevaisuus vision aika.
Nyt voisi tulevaisuusvisionäärit Kj, Hpj ja Vpj vastailla asiasta kiinnostuneille kaupunkilaisille. Odottelemme innokkaasti vuoden 2027 5 miljoonan euron Kiinteistövero-Tsunamia. 2023-2025 aikoina miljardien sijoitusvaltameri velloi valtoimenaan läpi PHJ:n. Vihreä siirtymä oli IN. Milloinka Infoa kaupunkilaisille tulossa?
KepuVasuriDemut, heissä PHJ:n talouden valoisa tulevaisuus Since 1982. Heidän teot Kaupungin kehityksen ja uudistumisen kannalta puhuvat puolestaa. 1982 PHJ:n asukaluku n. 8700, 2025 asukasluku vajaa 4700.
Mitähän em. aikavälillä on tapahtunut? Kepulainen kiero juoni?
Tutkinnan aiheita on paljonkin. Esim. Kvantti Oy:n alkupääomamiljoona euron tilanne. Sehän aikanaan muilutettiin Vtkj Tikkasen johdolla kaupungin Reporahoista Kvantti Oy:n alkupääomaksi. Kahden kaupunginjohtajan malliakin voisi tutkailla ja varsinkin sen perusteita. - Anonyymi00052
Yhyy aina meitä Rehellisiä persuja sorretaan..vaikka vain 99.8% meistä pilaa sen hyvien 0.2% maineen..🍀🍀🍀🍀
- Anonyymi00061
Eli haluat tappaa enää 99,8% perussuomalaisista💩
- Anonyymi00062
Mutta eivät petä puolisoidaan.
- Anonyymi00057
Olisiko vihdoin INFON aika:
Kaupunkilaiset toiveikkaina odottelevat, että milloin olisi:
Komunrannan Savusaunaosaston talous- ja Tulevaisuusjaoksen Hiukkasen parempi tulevaisuus vision aika.
Nyt voisi tulevaisuusvisionäärit Kj, Hpj ja Vpj vastailla asiasta kiinnostuneille kaupunkilaisille. Odottelemme innokkaasti vuoden 2027 5 miljoonan euron Kiinteistövero-Tsunamia. 2023-2025 aikoina miljardien sijoitusvaltameri velloi valtoimenaan läpi PHJ:n. Vihreä siirtymä oli IN. Milloinka Infoa kaupunkilaisille tulossa?
KepuVasuriDemut, heissä PHJ:n talouden valoisa tulevaisuus Since 1982. Heidän teot Kaupungin kehityksen ja uudistumisen kannalta puhuvat puolestaa. 1982 PHJ:n asukaluku n. 8700, 2025 asukasluku vajaa 4700.
Mitähän em. aikavälillä on tapahtunut? Kepulainen kiero juoni?
Tutkinnan aiheita on paljonkin. Esim. Kvantti Oy:n alkupääomamiljoona euron tilanne. Sehän aikanaan muilutettiin Vtkj Tikkasen johdolla kaupungin Reporahoista Kvantti Oy:n alkupääomaksi. Kahden kaupunginjohtajan malliakin voisi tutkailla ja varsinkin sen perusteita.
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520