Voikukka kevään merkki

Anonyymi-ap

Upeaa katsoa, kun kevät herättää luonnon ja voikukat alkaa kukkimaan 🌼

25

411

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Rikkakasvit rehottavat, jos kasvumaaperässä on riittävästi p askaa!

• Anonyymi00002

*
        *
        *__________- OLEN -SUOMALAINEN - - - OLEN - PERUS -SUOMALAINEN - !
        *
        *
        *

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

*
        *
        *
        *
        *

- KYLLÄ - PERUS - ON - PARAS -

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

*
        *
        *
        *
        *

Minä taas ole kunniallinen ihminen en mikään Putinin renki kuten meidän persumme suurelta osalta ovat. En myöskään huijaa.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minä taas ole kunniallinen ihminen en mikään Putinin renki kuten meidän persumme suurelta osalta ovat. En myöskään huijaa.

Hienoa, että pidät esillä suomen parasta puoluetta eli perussuomalaisia 🌼🌼

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Hienoa, että pidät esillä suomen parasta puoluetta eli perussuomalaisia 🌼🌼

Jollekin ihmisten pitää saada nauraa. Siksi perussuomalaiset tuo rikkakasvien puolue.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Jollekin ihmisten pitää saada nauraa. Siksi perussuomalaiset tuo rikkakasvien puolue.

Ja tähänkin onnistuit yhdistämään perussuomalaiset 🌼🌼. Ei kuulosta terveeltä 🌼🌼

• Anonyymi00010

Valehtelua ja valehtelua, kun kyseessä on voikukka, ei kuulosta terveeltä 💩

• Anonyymi00009

Soini oli taas kerran oikeassa!!

• Anonyymi00012

NO NIINPÄ TIETTY VOI KUKKA!

• Anonyymi00014

Neliapilat ja voikukat kasvaa persiessä.

• Anonyymi00015

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kukat kasvaa muiden kasvien tavoin maassa, mieluiten mullassa. Tässäkin tapauksessa huomaa, että kuinka surkeassa tilassa peruskoulu on, kun lasten tieto on tuota luokkaa 💩

• Anonyymi00021
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kukat kasvaa muiden kasvien tavoin maassa, mieluiten mullassa. Tässäkin tapauksessa huomaa, että kuinka surkeassa tilassa peruskoulu on, kun lasten tieto on tuota luokkaa 💩

• Anonyymi00027

Olisiko vihdoin INFON aika:

Kaupunkilaiset toiveikkaina odottelevat, että milloin olisi:

Komunrannan Savusaunaosaston talous- ja Tulevaisuusjaoksen Hiukkasen parempi tulevaisuus vision aika.

Nyt voisi tulevaisuusvisionäärit Kj, Hpj ja Vpj vastailla asiasta kiinnostuneille kaupunkilaisille. Odottelemme innokkaasti vuoden 2027 5 miljoonan euron Kiinteistövero-Tsunamia. 2023-2025 aikoina miljardien sijoitusvaltameri velloi valtoimenaan läpi PHJ:n. Vihreä siirtymä oli IN. Milloinka Infoa kaupunkilaisille tulossa?

KepuVasuriDemut, heissä PHJ:n talouden valoisa tulevaisuus Since 1982. Heidän teot Kaupungin kehityksen ja uudistumisen kannalta puhuvat puolestaa. 1982 PHJ:n asukaluku n. 8700, 2025 asukasluku vajaa 4700.

Mitähän em. aikavälillä on tapahtunut? Kepulainen kiero juoni?

Tutkinnan aiheita on paljonkin. Esim. Kvantti Oy:n alkupääomamiljoona euron tilanne. Sehän aikanaan muilutettiin Vtkj Tikkasen johdolla kaupungin Reporahoista Kvantti Oy:n alkupääomaksi. Kahden kaupunginjohtajan malliakin voisi tutkailla ja varsinkin sen perusteita.

• Anonyymi00052

Yhyy aina meitä Rehellisiä persuja sorretaan..vaikka vain 99.8% meistä pilaa sen hyvien 0.2% maineen..🍀🍀🍀🍀

• Anonyymi00061

Eli haluat tappaa enää 99,8% perussuomalaisista💩

• Anonyymi00062

Mutta eivät petä puolisoidaan.

• Anonyymi00057

Olisiko vihdoin INFON aika:

Kaupunkilaiset toiveikkaina odottelevat, että milloin olisi:

Komunrannan Savusaunaosaston talous- ja Tulevaisuusjaoksen Hiukkasen parempi tulevaisuus vision aika.

Nyt voisi tulevaisuusvisionäärit Kj, Hpj ja Vpj vastailla asiasta kiinnostuneille kaupunkilaisille. Odottelemme innokkaasti vuoden 2027 5 miljoonan euron Kiinteistövero-Tsunamia. 2023-2025 aikoina miljardien sijoitusvaltameri velloi valtoimenaan läpi PHJ:n. Vihreä siirtymä oli IN. Milloinka Infoa kaupunkilaisille tulossa?

KepuVasuriDemut, heissä PHJ:n talouden valoisa tulevaisuus Since 1982. Heidän teot Kaupungin kehityksen ja uudistumisen kannalta puhuvat puolestaa. 1982 PHJ:n asukaluku n. 8700, 2025 asukasluku vajaa 4700.

Mitähän em. aikavälillä on tapahtunut? Kepulainen kiero juoni?

Tutkinnan aiheita on paljonkin. Esim. Kvantti Oy:n alkupääomamiljoona euron tilanne. Sehän aikanaan muilutettiin Vtkj Tikkasen johdolla kaupungin Reporahoista Kvantti Oy:n alkupääomaksi. Kahden kaupunginjohtajan malliakin voisi tutkailla ja varsinkin sen perusteita.

Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1692
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      893
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      96
      653
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      644
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      618
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      520
    Aihe