Voikukka kevään merkki

Anonyymi-ap

Upeaa katsoa, kun kevät herättää luonnon ja voikukat alkaa kukkimaan 🌼

27

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Rikkakasvit rehottavat, jos kasvumaaperässä on riittävästi p askaa!

• Anonyymi00002

*
        *
        *__________- OLEN -SUOMALAINEN - - - OLEN - PERUS -SUOMALAINEN - !
        *
        *
        *

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

*
        *
        *
        *
        *

- KYLLÄ - PERUS - ON - PARAS -

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

*
        *
        *
        *
        *

Minä taas ole kunniallinen ihminen en mikään Putinin renki kuten meidän persumme suurelta osalta ovat. En myöskään huijaa.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minä taas ole kunniallinen ihminen en mikään Putinin renki kuten meidän persumme suurelta osalta ovat. En myöskään huijaa.

Hienoa, että pidät esillä suomen parasta puoluetta eli perussuomalaisia 🌼🌼

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Hienoa, että pidät esillä suomen parasta puoluetta eli perussuomalaisia 🌼🌼

Jollekin ihmisten pitää saada nauraa. Siksi perussuomalaiset tuo rikkakasvien puolue.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Jollekin ihmisten pitää saada nauraa. Siksi perussuomalaiset tuo rikkakasvien puolue.

Ja tähänkin onnistuit yhdistämään perussuomalaiset 🌼🌼. Ei kuulosta terveeltä 🌼🌼

• Anonyymi00010

Valehtelua ja valehtelua, kun kyseessä on voikukka, ei kuulosta terveeltä 💩

• Anonyymi00009

Soini oli taas kerran oikeassa!!

• Anonyymi00011

Pyhäjjärven juopot ja narkkarit herää talviunilta

• Anonyymi00013

MITÄ SE SULLE KUULUU

• Anonyymi00012

NO NIINPÄ TIETTY VOI KUKKA!

• Anonyymi00014

Neliapilat ja voikukat kasvaa persiessä.

• Anonyymi00015

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kukat kasvaa muiden kasvien tavoin maassa, mieluiten mullassa. Tässäkin tapauksessa huomaa, että kuinka surkeassa tilassa peruskoulu on, kun lasten tieto on tuota luokkaa 💩

• Anonyymi00021
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kukat kasvaa muiden kasvien tavoin maassa, mieluiten mullassa. Tässäkin tapauksessa huomaa, että kuinka surkeassa tilassa peruskoulu on, kun lasten tieto on tuota luokkaa 💩

• Anonyymi00027

Olisiko vihdoin INFON aika:

Kaupunkilaiset toiveikkaina odottelevat, että milloin olisi:

Komunrannan Savusaunaosaston talous- ja Tulevaisuusjaoksen Hiukkasen parempi tulevaisuus vision aika.

Nyt voisi tulevaisuusvisionäärit Kj, Hpj ja Vpj vastailla asiasta kiinnostuneille kaupunkilaisille. Odottelemme innokkaasti vuoden 2027 5 miljoonan euron Kiinteistövero-Tsunamia. 2023-2025 aikoina miljardien sijoitusvaltameri velloi valtoimenaan läpi PHJ:n. Vihreä siirtymä oli IN. Milloinka Infoa kaupunkilaisille tulossa?

KepuVasuriDemut, heissä PHJ:n talouden valoisa tulevaisuus Since 1982. Heidän teot Kaupungin kehityksen ja uudistumisen kannalta puhuvat puolestaa. 1982 PHJ:n asukaluku n. 8700, 2025 asukasluku vajaa 4700.

Mitähän em. aikavälillä on tapahtunut? Kepulainen kiero juoni?

Tutkinnan aiheita on paljonkin. Esim. Kvantti Oy:n alkupääomamiljoona euron tilanne. Sehän aikanaan muilutettiin Vtkj Tikkasen johdolla kaupungin Reporahoista Kvantti Oy:n alkupääomaksi. Kahden kaupunginjohtajan malliakin voisi tutkailla ja varsinkin sen perusteita.

• Anonyymi00052

Yhyy aina meitä Rehellisiä persuja sorretaan..vaikka vain 99.8% meistä pilaa sen hyvien 0.2% maineen..🍀🍀🍀🍀

• Anonyymi00061

Eli haluat tappaa enää 99,8% perussuomalaisista💩

• Anonyymi00062

Mutta eivät petä puolisoidaan.

• Anonyymi00057

Olisiko vihdoin INFON aika:

Kaupunkilaiset toiveikkaina odottelevat, että milloin olisi:

Komunrannan Savusaunaosaston talous- ja Tulevaisuusjaoksen Hiukkasen parempi tulevaisuus vision aika.

Nyt voisi tulevaisuusvisionäärit Kj, Hpj ja Vpj vastailla asiasta kiinnostuneille kaupunkilaisille. Odottelemme innokkaasti vuoden 2027 5 miljoonan euron Kiinteistövero-Tsunamia. 2023-2025 aikoina miljardien sijoitusvaltameri velloi valtoimenaan läpi PHJ:n. Vihreä siirtymä oli IN. Milloinka Infoa kaupunkilaisille tulossa?

KepuVasuriDemut, heissä PHJ:n talouden valoisa tulevaisuus Since 1982. Heidän teot Kaupungin kehityksen ja uudistumisen kannalta puhuvat puolestaa. 1982 PHJ:n asukaluku n. 8700, 2025 asukasluku vajaa 4700.

Mitähän em. aikavälillä on tapahtunut? Kepulainen kiero juoni?

Tutkinnan aiheita on paljonkin. Esim. Kvantti Oy:n alkupääomamiljoona euron tilanne. Sehän aikanaan muilutettiin Vtkj Tikkasen johdolla kaupungin Reporahoista Kvantti Oy:n alkupääomaksi. Kahden kaupunginjohtajan malliakin voisi tutkailla ja varsinkin sen perusteita.

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      415
      2649
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      84
      1995
    3. 158
      1541
    4. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      62
      1460
    5. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1396
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1241
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      144
      1032
    8. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      50
      1024
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      44
      902
    10. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      882
    Aihe