Upeaa katsoa, kun kevät herättää luonnon ja voikukat alkaa kukkimaan 🌼
Voikukka kevään merkki
27
400
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rikkakasvit rehottavat, jos kasvumaaperässä on riittävästi p askaa!
- Anonyymi00002
*
*
*__________- OLEN -SUOMALAINEN - - - OLEN - PERUS -SUOMALAINEN - !
*
*
* - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
*
*
*
*
*- KYLLÄ - PERUS - ON - PARAS -
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
*
*
*
*
*Minä taas ole kunniallinen ihminen en mikään Putinin renki kuten meidän persumme suurelta osalta ovat. En myöskään huijaa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minä taas ole kunniallinen ihminen en mikään Putinin renki kuten meidän persumme suurelta osalta ovat. En myöskään huijaa.
Hienoa, että pidät esillä suomen parasta puoluetta eli perussuomalaisia 🌼🌼
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hienoa, että pidät esillä suomen parasta puoluetta eli perussuomalaisia 🌼🌼
Jollekin ihmisten pitää saada nauraa. Siksi perussuomalaiset tuo rikkakasvien puolue.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jollekin ihmisten pitää saada nauraa. Siksi perussuomalaiset tuo rikkakasvien puolue.
Ja tähänkin onnistuit yhdistämään perussuomalaiset 🌼🌼. Ei kuulosta terveeltä 🌼🌼
- Anonyymi00010
Valehtelua ja valehtelua, kun kyseessä on voikukka, ei kuulosta terveeltä 💩
- Anonyymi00009
Soini oli taas kerran oikeassa!!
- Anonyymi00011
Pyhäjjärven juopot ja narkkarit herää talviunilta
- Anonyymi00013
MITÄ SE SULLE KUULUU
- Anonyymi00012
NO NIINPÄ TIETTY VOI KUKKA!
- Anonyymi00014
Neliapilat ja voikukat kasvaa persiessä.
- Anonyymi00015
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kukat kasvaa muiden kasvien tavoin maassa, mieluiten mullassa. Tässäkin tapauksessa huomaa, että kuinka surkeassa tilassa peruskoulu on, kun lasten tieto on tuota luokkaa 💩
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kukat kasvaa muiden kasvien tavoin maassa, mieluiten mullassa. Tässäkin tapauksessa huomaa, että kuinka surkeassa tilassa peruskoulu on, kun lasten tieto on tuota luokkaa 💩
- Anonyymi00027
Olisiko vihdoin INFON aika:
Kaupunkilaiset toiveikkaina odottelevat, että milloin olisi:
Komunrannan Savusaunaosaston talous- ja Tulevaisuusjaoksen Hiukkasen parempi tulevaisuus vision aika.
Nyt voisi tulevaisuusvisionäärit Kj, Hpj ja Vpj vastailla asiasta kiinnostuneille kaupunkilaisille. Odottelemme innokkaasti vuoden 2027 5 miljoonan euron Kiinteistövero-Tsunamia. 2023-2025 aikoina miljardien sijoitusvaltameri velloi valtoimenaan läpi PHJ:n. Vihreä siirtymä oli IN. Milloinka Infoa kaupunkilaisille tulossa?
KepuVasuriDemut, heissä PHJ:n talouden valoisa tulevaisuus Since 1982. Heidän teot Kaupungin kehityksen ja uudistumisen kannalta puhuvat puolestaa. 1982 PHJ:n asukaluku n. 8700, 2025 asukasluku vajaa 4700.
Mitähän em. aikavälillä on tapahtunut? Kepulainen kiero juoni?
Tutkinnan aiheita on paljonkin. Esim. Kvantti Oy:n alkupääomamiljoona euron tilanne. Sehän aikanaan muilutettiin Vtkj Tikkasen johdolla kaupungin Reporahoista Kvantti Oy:n alkupääomaksi. Kahden kaupunginjohtajan malliakin voisi tutkailla ja varsinkin sen perusteita. - Anonyymi00052
Yhyy aina meitä Rehellisiä persuja sorretaan..vaikka vain 99.8% meistä pilaa sen hyvien 0.2% maineen..🍀🍀🍀🍀
- Anonyymi00061
Eli haluat tappaa enää 99,8% perussuomalaisista💩
- Anonyymi00062
Mutta eivät petä puolisoidaan.
- Anonyymi00057
Olisiko vihdoin INFON aika:
Kaupunkilaiset toiveikkaina odottelevat, että milloin olisi:
Komunrannan Savusaunaosaston talous- ja Tulevaisuusjaoksen Hiukkasen parempi tulevaisuus vision aika.
Nyt voisi tulevaisuusvisionäärit Kj, Hpj ja Vpj vastailla asiasta kiinnostuneille kaupunkilaisille. Odottelemme innokkaasti vuoden 2027 5 miljoonan euron Kiinteistövero-Tsunamia. 2023-2025 aikoina miljardien sijoitusvaltameri velloi valtoimenaan läpi PHJ:n. Vihreä siirtymä oli IN. Milloinka Infoa kaupunkilaisille tulossa?
KepuVasuriDemut, heissä PHJ:n talouden valoisa tulevaisuus Since 1982. Heidän teot Kaupungin kehityksen ja uudistumisen kannalta puhuvat puolestaa. 1982 PHJ:n asukaluku n. 8700, 2025 asukasluku vajaa 4700.
Mitähän em. aikavälillä on tapahtunut? Kepulainen kiero juoni?
Tutkinnan aiheita on paljonkin. Esim. Kvantti Oy:n alkupääomamiljoona euron tilanne. Sehän aikanaan muilutettiin Vtkj Tikkasen johdolla kaupungin Reporahoista Kvantti Oy:n alkupääomaksi. Kahden kaupunginjohtajan malliakin voisi tutkailla ja varsinkin sen perusteita.
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.4152649IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk841995- 1581541
Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.621460Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten171396Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021241- 1441032
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu501024Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44902- 71882