Pääsis tästä tilanteesta!
Mikset voi vaan soittaa tai laittaa viestin!?
51
624
Vastaukset
- Anonyymi00001
En uskalla ilman parempaa tietoa.
- Anonyymi00019
No hyvä ettei tartte mitää poltetun maan taktiikkaa
- Anonyymi00002
Koko kaupunki tietää ennen mua?
- Anonyymi00005
Paitsi minä.
- Anonyymi00020
Vddu ne taaskaan mistään mtn oikeasti tiänny
- Anonyymi00021
Anonyymi00005 kirjoitti:
Paitsi minä.
Sä oot kuitenki päässy jo kaverikuviin ifoloril
- Anonyymi00003
Kenen pitää soittaa?
- Anonyymi00022
Se joka kurkkua selvittelee parhaiten?
- Anonyymi00004
en voi, ei ole Hän naisen yhteystietoja ja luultavasti törkeä mode🫵😡 poistelee viestejä, joista olisi voinut varmistua, että Hän naisen kanssa keskustelin...
- Anonyymi00023
No pitäähän se mapsi olla päällä👍
- Anonyymi00032
Anna jokin vinkki, jos olet hän mies, niin voin laittaa viestin, kunhan saan varmistuksen, että viestini on toivottu.
- Anonyymi00046
Anonyymi00032 kirjoitti:
Anna jokin vinkki, jos olet hän mies, niin voin laittaa viestin, kunhan saan varmistuksen, että viestini on toivottu.
Soitit eilen. En vastannut, kun olin saunassa
- Anonyymi00006
Ihmiset tykkää mieluummin ikävöinnistä ja haaveilusta, se on turvallista ja kannattavaa.
- Anonyymi00015
En minä ole ikävöinyt ketään tässä talossa asuessani!
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tai ainoa asia mitä olen ikävöinyt on ollut se, että talossa olisi aina ollut hiljaista. Kamalaa esitystä oli aivan liian paljon ja aivan liian kauan!
- Anonyymi00024
Anonyymi00015 kirjoitti:
Joo sama, mut kyl mä pihatalkoisiin voin tulla summuuta lol krooh gubbe
- Anonyymi00025
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tai ainoa asia mitä olen ikävöinyt on ollut se, että talossa olisi aina ollut hiljaista. Kamalaa esitystä oli aivan liian paljon ja aivan liian kauan!
Niin no minä en niitten akustiikasta tiiä
- Anonyymi00007
Mulla niinku tavallaan meni jo ohi se ovulaatio niin ei oo enää pää niin sekas
- Anonyymi00026
Juu mitää äkkinäistä päätöstä ei tullu tehtyä
- Anonyymi00008
Kukaan ei tiedä kuka olet.
- Anonyymi00009
Miksi käsket toista? Miksi et itse laita tai soita?!
- Anonyymi00048
Ei soittanut tänään aamulla takaisin, kun illalla soitin!!
Olisin halunnut toivottaa hyvää yötä ja pitää hauskaa ennen nukkumaan menoa!!
- Anonyymi00010
Soitin sulle ihanuus tänään. Uskaltaisipa soittaa ihan yksityisasioillakin
- Anonyymi00011
Onko pyyntö mieheltä naiselle? Puh.nroni kateissa?
- Anonyymi00012
Kyllä ja kyllä.
- Anonyymi00031
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä ja kyllä.
Löydettäisiinkö mesestä toisemme?
- Anonyymi00044
Anonyymi00031 kirjoitti:
Löydettäisiinkö mesestä toisemme?
Ei sieltä löydy minua.
- Anonyymi00013
Mistä tilanteesta, ei ole ollut mitään tilannetta kenenkään kanssa!
- Anonyymi00014
En halua mutsin kanssa tekemisissä olla
- Anonyymi00029
Ei saa ampua viestintuojaa kuitenkaa
- Anonyymi00017
Testailkaa realiteetteja itseenne kateelliset.
- Anonyymi00030
Oliko joku eilen vähän taas ku sheldon will wheaton ja ravi jatkuu omas päässä
- Anonyymi00018
Sinä menet ite sinne raamattuopin sivuille gubbe ja etit sieltä vastausta istu jumalan kans
- Anonyymi00027
Million olikaan Peuran metsastys aika?
- Anonyymi00028
Nii i. Miksen niin voisi.
- Anonyymi00033
En todellakaan
- Anonyymi00034
Ei oo numeroa enää mies.
Ja some yhteyden otosta jäi nii paha kammo vimmevuonnavetten sitä kautta ota enää ikinä kehenkään varsinkaan miehiin yhtä ainutta yhteyttä !
Naiselta- Anonyymi00043
Mitä kävi?
- Anonyymi00049
white mother.
- Anonyymi00035
Koska en pidä itseäni toivottuna naisen tai kenenkään muunkaan elämään. Olisi helppo laittaa viestiä jos tietäisi, että nainen sitä toivoo.
- Anonyymi00036
Minä en tule koskaan haluamaan sinulta minkäänlaista viestiä!! Ja yhä on voimassa pysyvä lähestymis- ja yhteydenottokielto kaikille niille joiden nimi on tiedossa. Kiroan heitä jotka keksivät todella typerän muka auttamisprojektin, minun elämääni se pelkästään on pilannut koko sen ajan, kun se on ollut menossa! Niin typerästi suunniteltu kuin olla voi! Helvetti minkä teitte minulle, kun ette edes sen vertaa piitanneet minun ajatuksistani, että olisitte muutamalla kysymyksellä saaneet tietoon minkä ikäisistä ihmisistä pidän ja minkä tyyppisistä. Tuon takia olen paljon itkenyt viime päivien aikana!
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Minä en tule koskaan haluamaan sinulta minkäänlaista viestiä!! Ja yhä on voimassa pysyvä lähestymis- ja yhteydenottokielto kaikille niille joiden nimi on tiedossa. Kiroan heitä jotka keksivät todella typerän muka auttamisprojektin, minun elämääni se pelkästään on pilannut koko sen ajan, kun se on ollut menossa! Niin typerästi suunniteltu kuin olla voi! Helvetti minkä teitte minulle, kun ette edes sen vertaa piitanneet minun ajatuksistani, että olisitte muutamalla kysymyksellä saaneet tietoon minkä ikäisistä ihmisistä pidän ja minkä tyyppisistä. Tuon takia olen paljon itkenyt viime päivien aikana!
Nyt osallistut tähän palstaprojektiin ja sama toistuu.
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ei ollut sinulle. En kaipaa sinua. En edes tiedä kuka olet. Ole rauhassa. Kaipaan n. ikäistäni naista.
- Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ei ollut sinulle. En kaipaa sinua. En edes tiedä kuka olet. Ole rauhassa. Kaipaan n. ikäistäni naista.
Tiedätkö kaipaamasi naisen tarkkaa ikää?
- Anonyymi00050
Anonyymi00041 kirjoitti:
Tiedätkö kaipaamasi naisen tarkkaa ikää?
Jep🫠
- Anonyymi00039
miksi mun pitäisi olla oma aloitteinen? annoit syytä olla mustis ja pettyä koko suhteemme ajan! et rakastanut oikein! hyväksyvästi!
- Anonyymi00040
Janni Jussi tyttö tuollainen.
- Anonyymi00042
Akku loppu ja äänikäheä.
- Anonyymi00045
Et vastannut illalla kun soitin!! Ja laitoin myös viestin.
- Anonyymi00047
Tässä tilanteessa ei ole minun asiani alkaa viestillä lähestymään.
- Anonyymi00051
Et vastannut eilen, kun soitin ja olit varmaan ottamassa suihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723416Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211883Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.291549- 841431
- 1371068
- 811024
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.67963Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86816Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61717Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51706