koska jotkut ihmiset jättävät jäljen, joka ei koskaan täysin haalistu… ❤️
Vaikka meidän välillämme kuluisi kuinka paljon aikaa, sinusta on edelleen muistoja, jotka pysyvät lähellä sydäntäni.
Ne pienet asiat palaavat mieleen ilman varoitusta — tapa, jolla puhuit, nauroit ja sait kaiken tuntumaan kevyemmältä.
Ja vaikka yritän jatkaa eteenpäin, osa sydämestäni löytää aina takaisin sinun luoksesi… ❤️❤️❤️❤️
Ei ole helppoa unohtaa sinua,
23
786
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Nimessäsi ei ole neljä kirjainta. 😥
- Anonyymi00002
Nimessäni on 4 eri kirjainta.
- Anonyymi00003
Piti olla, että minun nimessäsi ei ole neljä kirjainta.
- Anonyymi00005
Hänen nimessään on neljä kirjainta.
Ap - Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hänen nimessään on neljä kirjainta.
ApOhi
- Anonyymi00010
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minun nimessä on kuusi kirjainta.
- Anonyymi00011
3 kirjainta👍
- Anonyymi00019
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ketä kiinnostaa palstaäijälle tiedottaja? xxxx
- Anonyymi00004
Niinhän se menee. Ja valitettavasti ne oikeat ovat ne jotka pysyvät hautaan asti muistoissa. Eikä niistä pääse koskaan aikaisemmin täysin eroon.
- Anonyymi00006
Kuulostaa tekoälyn tekstiltä.
- Anonyymi00007
Mikä pointti olisi käyttää tekoälyä tunteiden purkuun? Tunteet ovat henkilökohtaisia ja niin monimutkaisia, että tekoäly ei niitä kovin tarkasti osaa tulkita, vaikka sille niistä yrittäisi kertoakin.
- Anonyymi00008
Ei ole tekoälyn tekemä. Se on saanut inspiraationsa muusta kielestä ja muokattu omien tunteideni pohjalta.
Ap - Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei ole tekoälyn tekemä. Se on saanut inspiraationsa muusta kielestä ja muokattu omien tunteideni pohjalta.
ApEli oikeasti tunteita ei ole kuin tekoälyn keksimänä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
ApYritä joskus pistää omat tunteet tekstin muotoon sen sijaan, että muokkaat olemassaolevaa tekstiä. Se on arvokasta ja ainutlaatuista.
- Anonyymi00013
❤️
- Anonyymi00014
Ei sinuakaan. Se on oikeastaan mahdotonta. ❤️
Miksi jatkoit niitä pelejäsi muiden kanssa, mikäli asiat on noin? - Anonyymi00016
Mitä eikö sanonta poissa silmistä poissa mielestä pidäkkään paikkaansa
- Anonyymi00017
Mitään ei voi yleistää.Olemme yksilöitä ja toimimme sen mukaan.
- Anonyymi00018
Mitään ei voi yleistää.Olemme yksilöitä ja toimimme sen mukaan.
- Anonyymi00020
Hänen tapauksessaan ei pitänyt paikkaansa. Hän on sydämessä ja mielessä siitä huolimatta, kuinka kauan aikaa on kulunut viime näkemisestä.
- Anonyymi00021
Hänen tapauksessaan ei pitänyt paikkaansa. Hän on sydämessä ja mielessä siitä huolimatta, kuinka kauan aikaa on kulunut viime näkemisestä.
- Anonyymi00022
Kaunis viesti jollekin.
- Anonyymi00023
Harmi jos et oikeasti löydä takaisin jonkun luo vaan ainoastaan täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502