https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012003775.html
Ilouutinen mutta toteutuuko?
Trump erotettava välittömästi!
25
217
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Ei sairaus ole mikään ilouutinen.
- Anonyymi00002
Todellakin on ilouutinen että vihdoinkin tuodaan julkisesti ja asiantuntijoiden allekirjoittamisella esille että Trump on kykenemätön presidentiksi.
- Anonyymi00003
Samat perusteleut pätee purraan orpoon ja stubiin.
- Anonyymi00005
Omaa tyhmyyttä kun ette osaa äänestää
- Anonyymi00004
Ukko on sekasin ku seinäkello ihme että on ylipäänsä hengissä sillä ruokavaliolla mitä pistää ääntä kohti..
Verenpaineet tapissa naama punottaa ku Naantalin aurinko ....- Anonyymi00006
Maailman ainoa oranssi ihminen.
- Anonyymi00013
Ei se oranssi väri johdu verenpaineesta vaan golfkentällä palaneista kasvoista, joita nyt hoidetaan oranssilla voiteella. 🌞😆
- Anonyymi00014
Ei se oranssi väri johdu verenpaineesta vaan golfkentällä palaneista kasvoista, joita nyt hoidetaan oranssilla voiteella. 🌞😆
- Anonyymi00015
- Anonyymi00016
- Anonyymi00017
- Anonyymi00018
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jännää ihanko totta
- Anonyymi00008
Suu aina tötteröllä aivan kuin olisi juuri iso molo vedetty suusta ulos. Vaahto naan jäänyt suupieliin.
- Anonyymi00009
Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi reppana
- Anonyymi00010
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Papukaijalla tuttipullo tyhjänä, tyhjänä, tyhjänä!
- Anonyymi00020
Anonyymi00011 kirjoitti:
Papukaijalla tuttipullo tyhjänä, tyhjänä, tyhjänä!
Tuttiritari toistaa itseään 😅🤣
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tuttiritari toistaa itseään 😅🤣
Kiva että ärsyynnyit, lapanen.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kiva että ärsyynnyit, lapanen.
Äipälle kerron että minua kiusataan. Iskä tulee ovellesi.
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Äipälle kerron että minua kiusataan. Iskä tulee ovellesi.
Mun luonahan se käy alvariinsa, kun äitis ei kuulemma anna enää.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mun luonahan se käy alvariinsa, kun äitis ei kuulemma anna enää.
Eikä edes rahasta sulle onneton
- Anonyymi00024
Muutaman poppamiehen mielipide ei kaada Trumppia . HÄN on juuri oikea tekijä ja näkijä miten maata johdetaan kun on valtaa
- Anonyymi00029
Trumpin aikaa voisi kutsua hullunkoiran ajaksi. Täysin arvaamaton mies.
- Anonyymi00028
Jooo
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901643
- 851382
- 1041068
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..15905Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43821Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.114670Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597