Vanhenemisesta ongelma.

Anonyymi-ap

En tiedä, en ole ottanut mitään kantaa sinun pentujesi hoito-ongelmiisi, en koita edes kävellä 10 kilsaa, missä näet katkeruutta, yritän vain saada selville miksi vanhenet silmissä,
ettei se lyhennä sinun eliittielämääsi useilla vuosilla. Voi Buddha tuota itsekeskeisyyttä, ja typeryyttä.

12

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Toiset vanhenee, toiset turpoo ja vanhenee!

• Anonyymi00002

Pasasen arvostelukyky on heikoin mitä tiedän. Laitoin kuvan thaitytöstä Pattayalta tänne kerran lomalta. Pasanen oli kuvahaulla etsinyt kuvan henkilöä ja löysi kuvan jossa oli täysin selvästi aivan eri henkilö, mutta samanlainen kampaus. Pasanen väitti kivenkovaan että sama nainen ja nettikuva.
      Vain täysin kasvosokea tai sokea ihminen voi väittää sellaista. Ei kannata välittää Pasasen havainnoista.

• Anonyymi00003

Pidän Suomen terveydenhuollon tasoa todella alhaisena, ettei Posso ole suljetussa laitoksessa sivupersoonineen. Ei hän pysty ammattilaisia hämäämään sairaalassa eikä psykiatrilla, mutta ilmeisesti resurssit on niin heikot Suomessa etteivät pysty hoitamaan tällaisia tapauksia, tai sitten tulkinta on että yritykset ovat turhia.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Pidän Suomen terveydenhuollon tasoa todella alhaisena, ettei Posso ole suljetussa laitoksessa sivupersoonineen. Ei hän pysty ammattilaisia hämäämään sairaalassa eikä psykiatrilla, mutta ilmeisesti resurssit on niin heikot Suomessa etteivät pysty hoitamaan tällaisia tapauksia, tai sitten tulkinta on että yritykset ovat turhia.

Minä tässä, pidän Suomen oikeuslaitosta tasoltaan todella huonona, että täällä voi uhkailla, keksiä valheita, ilman että siitä saadaan tekijä vastaamaan sanoistaan leivättömän pöydän ääreen

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minä tässä, pidän Suomen oikeuslaitosta tasoltaan todella huonona, että täällä voi uhkailla, keksiä valheita, ilman että siitä saadaan tekijä vastaamaan sanoistaan leivättömän pöydän ääreen

Se on aivan totta. Minut esimerkiksi on uhattu laittaa pilliruokintaan ja pätkiä puumailoilla polvet notkeiksi jokaiseen ilmansuuntaan.

Reisihermoani on uhattu veitsellä viilleellä ja napsauttaa peukalonhangalla minua korvan taakse ja valot sammuksiin, vaikka anelisin itkien armoa. Viimeisimpänä minut uhattiin paalata autopurkaamolla kuutioksi.

Olen kuullut että lapseni eivät olekaan minun ja että vaimoni on vanha sotaratsu siinä vanhimmassa ammatissa. Minulla on kuulema keltainen pellenaama joka vanhenee silmissä.

Olen myös osamaksumiljonääri joka elää osakaslainoilla maanpaossa Suomesta, mutta rohkeana urhona kuitenkin siellä vierailee toisinaan.

Isänä olen varsin kehno, kun en pue tytärtä nahkapukuun ja vie viidakkoon telttaan. En myös hallitse "pentujen" kasvatusta, sillä en pakota viisivuotiasta poikaa juoksemaan 35 asteen helteessä kymmentä kilometriä.

Kahdesti minut on viskattu kylmästi ulkoruokintaan huutaen veks veks vaan perään ja heitetty vyölaukku tuuletusikkunasta. Olen todennäköisesti maailman ainoa sbuge alkoholisti, joka harrastaa lenkkeilyä kuusi tuntia viikossa.

itsepuolustuksen ja toisten puolustamisen kautta olen häpeäksi lajeilleni. Näin minulle kertoi tällä palstalla suomalainen usean danin karatesensei Chiang Maista, joka mainitsi kaverini olevan "bemarihintti" koska hänellä on BMW- merkkinen MP.

2010

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Se on aivan totta. Minut esimerkiksi on uhattu laittaa pilliruokintaan ja pätkiä puumailoilla polvet notkeiksi jokaiseen ilmansuuntaan.

Reisihermoani on uhattu veitsellä viilleellä ja napsauttaa peukalonhangalla minua korvan taakse ja valot sammuksiin, vaikka anelisin itkien armoa. Viimeisimpänä minut uhattiin paalata autopurkaamolla kuutioksi.

Olen kuullut että lapseni eivät olekaan minun ja että vaimoni on vanha sotaratsu siinä vanhimmassa ammatissa. Minulla on kuulema keltainen pellenaama joka vanhenee silmissä.

Olen myös osamaksumiljonääri joka elää osakaslainoilla maanpaossa Suomesta, mutta rohkeana urhona kuitenkin siellä vierailee toisinaan.

Isänä olen varsin kehno, kun en pue tytärtä nahkapukuun ja vie viidakkoon telttaan. En myös hallitse "pentujen" kasvatusta, sillä en pakota viisivuotiasta poikaa juoksemaan 35 asteen helteessä kymmentä kilometriä.

Kahdesti minut on viskattu kylmästi ulkoruokintaan huutaen veks veks vaan perään ja heitetty vyölaukku tuuletusikkunasta. Olen todennäköisesti maailman ainoa sbuge alkoholisti, joka harrastaa lenkkeilyä kuusi tuntia viikossa.

itsepuolustuksen ja toisten puolustamisen kautta olen häpeäksi lajeilleni. Näin minulle kertoi tällä palstalla suomalainen usean danin karatesensei Chiang Maista, joka mainitsi kaverini olevan "bemarihintti" koska hänellä on BMW- merkkinen MP.

2010

Itse ole kertonyt nostaneesi vuosia lainaa, osakaslainaa, maksat verot kun jaksat, sinä olet vain nimimerkki, sinä olet kohdistanut valtavan määrän valehtelua minuun, vaimooni, poikaani ja siskooni, pyydän huomaamaan että nimimerkki ei nauti mitään oikeussuojaa, mutta luonnollinen henkilö nauttii, miten voi loukata nimimerkkiä 2010 mitenkään, ei edes teoriassa mahdollista, saatikka nimimerkin lapsia, ja puolisoa, voit lisätä listaasi vielä tyhmän. Samoin olet maalittanut minua, kertonut palstalla osoitteeni, nimeni olet poju hieman heikoilla, Mutta asiaan oletko selvittänyt miksi vanhenet, nimimerkki ei voi myös vanheta, mitenkään, koska nimimerkki ei ole luonnollinen henkilö, vai mitä 2010.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Itse ole kertonyt nostaneesi vuosia lainaa, osakaslainaa, maksat verot kun jaksat, sinä olet vain nimimerkki, sinä olet kohdistanut valtavan määrän valehtelua minuun, vaimooni, poikaani ja siskooni, pyydän huomaamaan että nimimerkki ei nauti mitään oikeussuojaa, mutta luonnollinen henkilö nauttii, miten voi loukata nimimerkkiä 2010 mitenkään, ei edes teoriassa mahdollista, saatikka nimimerkin lapsia, ja puolisoa, voit lisätä listaasi vielä tyhmän. Samoin olet maalittanut minua, kertonut palstalla osoitteeni, nimeni olet poju hieman heikoilla, Mutta asiaan oletko selvittänyt miksi vanhenet, nimimerkki ei voi myös vanheta, mitenkään, koska nimimerkki ei ole luonnollinen henkilö, vai mitä 2010.

Kukas luonnollinen henkilö sinä sitten oikein olet, joka siinä kovasti höyryät? En näe nimeäsi ellei se ole anonyymi 00006? Mitä ovat esimerkiksi ne vaimoosi, poikaasi ja siskoosi kohdistuneet valheet? En tiedä keitä he ovat enkä tiedä kuka on anonyymi 00006?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kukas luonnollinen henkilö sinä sitten oikein olet, joka siinä kovasti höyryät? En näe nimeäsi ellei se ole anonyymi 00006? Mitä ovat esimerkiksi ne vaimoosi, poikaasi ja siskoosi kohdistuneet valheet? En tiedä keitä he ovat enkä tiedä kuka on anonyymi 00006?

Kiitos kun kerrot selitä sitten kun sen aika on, voi olla että selvittelyt ei enää sitten auta.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kiitos kun kerrot selitä sitten kun sen aika on, voi olla että selvittelyt ei enää sitten auta.

Tee uusi rikosilmoitus

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tee uusi rikosilmoitus

Ovia on koputeltu ja tutkinta-aineisto annettu Pähkinälaakson muumipapalle tarkasteltavaksi, tilanne on vakava ja vetää kaikki todella vakavaksi.

Odottelemme täällä pellon laidalla pojan kanssa milloin horisonttiin ilmestyy mittari jäljityspartioineen päivineen hakemaan osakaslainat takaisin https://ibb.co/zV5tP00t

2010

• Anonyymi00014
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Muistathan possofantti huomennakin kirjoittaa osakaslainasta. Onhan tämä possofantti melkoinen pöllö, ensin julkaisee itsestään tietoja täällä palstalla ja sitten valittaa että hänen nimensä on julkaistu täällä.

• Anonyymi00013

Vanhennut liian nopeasti, no näkyikö mittari...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      127
      1803
    2. 118
      1318
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1120
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1019
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      56
      972
    6. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      130
      950
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      245
      923
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      77
      796
    9. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      58
      789
    10. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      179
      760
    Aihe