Mä rakastin sua nainen aidosti

Anonyymi-ap

ja koko sydämestäni, ja rakastan vieläkin ❤️, mutta valitsit toisen joidenkin väärinkäsitysten ja kuvitelmien takia ilmeisesti. Mitään syytä et kertonut, vaan jätit epätietoisuuteen. Ihan oikeasti, mitään väärää en ole tehnyt, ja olen aina ollut tosi hyvä sua kohtaan. Meillä on ollut tosi hauskaa yhdessä.

Mun ovi on vieläkin sulle auki, jos oikeasti haluat, mutta se ei ole auki ikuisesti. Olet kaunis nainen ja tunsin kanssasi syvää sielunkumppanuutta.

Nuoremmalle, kauniille naiselle

35

649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hauska Trolli koittelu Taas menossa. Huonot tunnisteet. Paljon jää kysymyksiä....hmmm
      Mutta sehän on tän miehen tarkotuskin. Yleensä ei edes vastaile alotuksiinsa. Koska tarkoitus on vain TROLLATA

• Anonyymi00002

Palstan juttujen perusteella ei kannata tehdä päätelmiä, vaan siitä, mitä on irl ja meidän yhteinen tarina on kaunis. Huomaan, että olet täällä mahdollisesti luullut muiden juttuja mun kirjoittamiksi. Mä vähitellen häviän täältä palstalta, ei tää palsta ole mitään hyvää tuonut. Sanon vielä, että olet rakas... ❤️

• Anonyymi00004

Kyllähän sä varmaan osaat irl yhteyttä ottaa jos todella haluat. Ei mullakaan muuta.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kyllähän sä varmaan osaat irl yhteyttä ottaa jos todella haluat. Ei mullakaan muuta.

Olen kyllä ollut irl yhteydessä

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Olen kyllä ollut irl yhteydessä

No mitä hän vastasi?

• Anonyymi00003

Etkä rakasta

• Anonyymi00010

Kyllä rakastan ❤️

• Anonyymi00005

Hän valitsi toisen, koska halusi valita. Ei ole velvollinen perustelemaan päätöstään mitenkään kenellekään.

• Anonyymi00006

Ei se ihan noinkaan mene, jos on ollut juttua.

• Anonyymi00007

Et sä tiedä meidän suhteesta mitään, joten turha kommentoida.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Et sä tiedä meidän suhteesta mitään, joten turha kommentoida.

Perustelusi että ei saa kommentoida koska ei tiedä teidän suhteesta mitään ontuu. Ei täällä kukaan tiedä, ja olet hyvin tietoinen siitä. Joten et halua vaan vastauksia mitkä eivät miellytä sinua. Ja perustelet sitä sillä että sinulla on jotain tietoa omasta tilanteestasi mitä muut ei tiedä, kun et saa haluamaasi vastausta.

Jos olisit saanut vastauksen mitä toivot, et olisi sanonut tuolla tavalla. Olisit hyväksynyt vastauksen, vaikka kyseinen henkilö ei tiedä teidän tilanteesta sen enempää kuin minäkään. Et ole rehellinen itsellesi.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Perustelusi että ei saa kommentoida koska ei tiedä teidän suhteesta mitään ontuu. Ei täällä kukaan tiedä, ja olet hyvin tietoinen siitä. Joten et halua vaan vastauksia mitkä eivät miellytä sinua. Ja perustelet sitä sillä että sinulla on jotain tietoa omasta tilanteestasi mitä muut ei tiedä, kun et saa haluamaasi vastausta.

Jos olisit saanut vastauksen mitä toivot, et olisi sanonut tuolla tavalla. Olisit hyväksynyt vastauksen, vaikka kyseinen henkilö ei tiedä teidän tilanteesta sen enempää kuin minäkään. Et ole rehellinen itsellesi.

Ei mun ole pakko tykätä kaikista vastauksista. Kyllä silloin jos on tunteita toiseen, niin asioista keskustellaan.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00008 kirjoitti:

On tosi hölmöä että joku tuntematon kommentoi meidän suhdetta tietämättä asioista mitään.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei se ihan noinkaan mene, jos on ollut juttua.

kyllä ihan tasan menee vaikka olis ollu mitä juttua.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ei mun ole pakko tykätä kaikista vastauksista. Kyllä silloin jos on tunteita toiseen, niin asioista keskustellaan.

mikään velvollisuus se ei ole.

• Anonyymi00009

Käytät tässä kuitenkin jostain syystä vanhemman naisen nuoremmalle miehelle kirjoittamia fraaseja. Saa hieman epäilemään onko koko aloitus jokin huono pila.

• Anonyymi00011

Tämä T mies on tunnettu matkimisesta kun kuvittelee kaikkien kaivatun muuttuvan hänen kaivatukseen matkimalla tekstejä ja merkkejä

• Anonyymi00020
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tämä T mies on tunnettu matkimisesta kun kuvittelee kaikkien kaivatun muuttuvan hänen kaivatukseen matkimalla tekstejä ja merkkejä

Niin olen sen arvellut olevan!

• Anonyymi00013

Olet mulla rakas nainen ja haluaisin kanssasi yhteisen elämän ❤️❤️ Ollaan niin samanlaisia sieluiltamme...

• Anonyymi00014

Olet mun sydämessä aina...

• Anonyymi00015

Sä et ole mun. Sori 😔 olit mulle tosi ilkeä

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

En ole ollut hänelle koskaan ilkeä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Miksi luulet että olisin ollut ilkeä? Joidenkin palstan viestien perusteella? Ne ei ole multa ne palstan negatiiviset. Sä tiedät irl millainen oon.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tää palsta on tosi kurja tai nimensä mukaisesti ikävä paikka. Niin paljon negaa. Täällä vaan pahoittaa mielensä. 😔

• Anonyymi00022

Minusta taas tuntui, että sinä valitsit sen toisen? Tai olit mustasukkainen? En koskaan valinnut ketään toista. Miksi et kysynyt, oletit ja uskoit puheita?

• Anonyymi00023

Ei mulla ole ollut ketään toista. Erosin viimeksi kaksi vuotta sitten silloisesta naisystävästä, eikä ole sen jälkeen ollut kiikarissa ketään muita kuin sinä.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ei mulla ole ollut ketään toista. Erosin viimeksi kaksi vuotta sitten silloisesta naisystävästä, eikä ole sen jälkeen ollut kiikarissa ketään muita kuin sinä.

Minä en ole koskaan halunnut olla missään tekemisissä itseäni paljon nuoremman kanssa ja toivottavasti hän sen ymmärtää!

• Anonyymi00025

Suhun vaan mulla on tunteita ja syviä sellaisia ❤️

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Suhun vaan mulla on tunteita ja syviä sellaisia ❤️

Miksihän ei koskaan puhuttu asiasta? Tuli kai yllätyksenä molemmille ja sitten se vain jotenkin pitkittyi? Todennäköisesti ollaan ihan ventovieraita, mutta auttaa tämä käsittelemään tunteita.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Miksihän ei koskaan puhuttu asiasta? Tuli kai yllätyksenä molemmille ja sitten se vain jotenkin pitkittyi? Todennäköisesti ollaan ihan ventovieraita, mutta auttaa tämä käsittelemään tunteita.

Kyllä hän tiesi tunteeni. Pyysin treffeillekkin.

• Anonyymi00029
      UUSI

Otti ikäisensä, pappa. Älä ulvo perään!

• Anonyymi00030
        UUSI

En ole mikään pappa vielä vuosikymmeniin.

• Anonyymi00031
        UUSI

Nainen vaihtoi siihen pappaan...

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Nainen vaihtoi siihen pappaan...

Joo kyllä hän on nykyään pappa!jättäkää rauhaan!

• Anonyymi00034
      UUSI

Ittelleskö kirjoitit,esiinnyt nyt miehenä,kumpi lienet,mieskö vai nainen?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      72
      3024
    2. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      63
      2609
    3. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      118
      2448
    4. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      89
      1476
    5. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1296
    6. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      102
      1023
    7. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      193
      994
    8. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      85
      950
    9. Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa

Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      877
    10. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      73
      870
    Aihe