Oletko nainen sinäkin haaveilija

Anonyymi-ap

Vai enemmän toiminnan ihminen? Ajatteletko koskaan kuun siltaa, miten voisi ylittää järven veneellä seuraten kuun sillan hohtavaa veden pintaa kohti tuntematonta? Rakkaimpasi nojaisi sinua vasten kun pysähdytte keskelle järveä unelmien hetkeen. On helppo hengittää, sydän pamppailee onnesta. Hetkestä hetkeen odotat sitä, mitä sinulla jo sillä hetkellä on. Kaikki on siinä, kaikki valmista.

Ja se olisin minä sinun kanssasi.

Olisimme kävelemässä järven rantaa kesäisessä auringonpaisteessa. Mihinkään ei olisi kiire. Vain me kaksi, ja linnunlaulu. Aurinko hyväilee kasvojasi, minä hymyilen, ja kaikki ympärillä kertoo meidän tarinaa. Vain meille, vain meidän hetkemme. Se, mitä näemme ja kuulemme, se lähellä oleva kietoo meidät toisiimme kuin olisi aina tarkoitettu niin.

20

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Minä haaveilen kyllä, mutta en mistään tuollaisesta.

• Anonyymi00002
      UUSI

😭❤️😭❤️

• Anonyymi00003
      UUSI

Haaveilija olen.

• Anonyymi00004
      UUSI

😃 👍🏻

• Anonyymi00005
      UUSI

Olen juu, unelmoija ja haaveilija. Vilkas on mielikuvitus. Ainut huvitus. 👍🏻

• Anonyymi00006
      UUSI

KUNNES...veneeseen eksyy ampiainen, alan kiljua ja huitoa ja yritän paeta hyppäämällä järveen, vene kaatuu, sinä putoat veteen, lyön sinua airolla nenään ja veret turskahtaa nenästäsi.
      Jäätkö vai pakenetko?

• Anonyymi00008
        UUSI

Hauska juttu. Uisimme tietty rantaan ja laittaisimme heti tulet. Kuivaisimme vaatteet, ja tota, ilman vaatteita..., eikun meidän pitäisi lämmittää toisiamme, kun sattuu olemaan viileä yö, kietoutumalla toisiimme. Ja niin...

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Hauska juttu. Uisimme tietty rantaan ja laittaisimme heti tulet. Kuivaisimme vaatteet, ja tota, ilman vaatteita..., eikun meidän pitäisi lämmittää toisiamme, kun sattuu olemaan viileä yö, kietoutumalla toisiimme. Ja niin...

Mistäs me tulet saataisi?

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kai iskee ”tuluksiaan” yhteen niin tulee kipinää. sivu

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Reput on jätetty rannalle.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Reput on jätetty rannalle.

Varastettu ne jo on kuitenkin.

• Anonyymi00007
      UUSI

Olisin mieluusti toiminnan ihminen, mutta haaveilen kyllä ❤️

Onko sinulla pääsy ajatuksiini vai ajatellaanko samalla tavalla- ollaanko sielunkumppanit?

Olisi aivan ihanaa olla järvellä, kun kuu luo valoaan peilityyneen järven pintaan. Olen haaveillut ottavani joskus kuvan tuollaisesta hetkestä. Todella ihanaa, jos nojaisit minuun ja olisimme turvassa molemmat, nauttien hetkestä. Kaunista .

Mikään ei myöskään olisi mukavampaa kuin kävellä kanssasi järvenrantaa ja nauttia toistemme seurasta ja luonnon kauneudesta. Sinä jotenkin näet minut; tiedät mistä tykkään. Olet ihana. Kiitos, että olet.

• Anonyymi00012
        UUSI

Rakkaani on juuri tuollainen. Menijä, mutta silti ihanalla tavalla herkkä. Sisin on suloisuutta, mikäli tunnen hänet oikein. Kovaakin kuorta yrittää, mutta se ei vakuuta. Uskon siihen pehmeään ja lempeään, kipinöivään seikkailujen tarmonpesään. Se on parasta.

• Anonyymi00013
      UUSI

Huhhuh, mikä kuvaus! Osui😂

• Anonyymi00014
      UUSI

Joskus olin loppukesästä hämärän tultua soutelemassa järvellä, kun usva nousi. Rannat hämärtyivät, katosivat paikoin kokonaan valkoiseen sakeaan sumuun, ja sumun keskellä oli outoja tihentymiä. Paikoin näytti kuin järvestä olisi noussut sumupatsaita, valkoisia pilareita. Vähän kauampana näin kaksi pylvästä vierekkäin, ihan kuin merkitsemässä tai ehkä vartioimassa sisäänkäyntiä toiseen maailmaan, joka olisi siellä jossain usvan takana. Soudin kuitenkin kotirantaan.

• Anonyymi00015
      UUSI

Onpas romanttista....kyllä olen haaveili ja,toki myös toiminnan nainen. Mutta nautin käyskennellä luonnossa kaikessa rauhassa ,luonnossa liikkuminen on mukavaa🌼🌞

• Anonyymi00016
      UUSI

Pienen toiminnan ihminen, hamuan haaveisiin, unelmien aaveisiin.

• Anonyymi00018
      UUSI

Kaivattuni suhteen ehkä romanttinen haaveilija ollut. Vaikken muuten niinkään. En osaa oikein olla luonteva tuollaisissa tilanteissa. Ehkä en osaa ottaa huomiota vastaan.

• Anonyymi00019
      UUSI

AI tais tehdä ton sun tekstin.
      Eiks vaan ap=palstasetä?

• Anonyymi00020
      UUSI

Minä olen aina ollut realisti ja sen takia pidän vain ikäisistäni miehistä, koska koen heidät sellaisina joita vain voin halata!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      93
      3494
    2. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      56
      2468
    3. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      14
      2374
    4. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      63
      2244
    5. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      16
      2118
    6. Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen

Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.
      Ikävä
      77
      1101
    7. Kaste pelastaa ihmisen

Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm
      Kaste
      567
      1077
    8. Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko

Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K
      Luterilaisuus
      400
      995
    9. Uskon todistus

Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik
      Kaste
      261
      986
    10. Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla

Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday
      Maailman menoa
      142
      939
    Aihe