Ikäsyrjintää työllistämisessä

Anonyymi-ap

Lieksan kaupunki lupaa työllistää alle 29-vuotiaat, entäs me vanhemmat ihmiset, jotka ollaan kituutettu työttöminä paljon pidempiä aikoja, ei meitä vaan luvata työllistää. Kaikkien työpaikkojen olisi oltava kaikenikäisten haettavissa.

5

148

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En halua työllistyä, minulla ei ole lainkaan työhaluja!

• Anonyymi00002

Ei kukaan täyspäinen halua töihin👽

• Anonyymi00003

Ei meitä yli 29 vuotiaita kukaan halua. Pitää muuttaa pois kun tulevaisuus on alle 29 vuotiaissa.

• Anonyymi00004

30 v on jo vanha ukko saa alkaa jos ruostefillaria etsiä joesta

• Anonyymi00005

Kun enso zutset omisti imatran tehtaat niin loppuvuosina uusia työntekijöitä ei otettu yli 30 vuotiaista.
        Sama linja jatkuu yhä!
        Lieksankin yritykset hakee työntekijöitä mutta ei ne ota töihin 40-60 vuotiaita.
        Tiedän omakohtaisesti sen itse sillä hain Anaikalle, Bindelhiltille ja muihin paikkoihin useaan kertaan mutta työnsaanti toppasi ikääni...olin 52 vuotias, pitkän työuran tehnyt .
        Nyt olen 56 vuotias ja olen heittänyt jo pyyhkeen kehään ja kun minua ei tarvita työmarkkinoilla niin olkoon niin.
        Turhautumista aloin ruokkia alkoholilla ja lopulta päädyin siihen että maksakoot yhteiskunta elatukseni. Nyt saan asumistukea ja sosiaaliavustuksia mm ruokaapua. Kun ryyppään rahani niin sossusta saan ruokalapun millä voin ostaa ruokaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      37
      523
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      495
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68