luulleet, etten olisi ymmärtänyt kaikkea jo ennen tähän asuntoon muuttoa!
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
En halua olla missään tekemissä oman lapseni ikäisen kanssa! Haluan ikäiseni ystävän, koska pidän vain ikäsistäni miehistä ja koen vain ikäiseni miehen sellaiseksi, jonka kanssa voin halata! Ihan itse pilasit mahdollisuutesi olla ystäväni, koska kaikki ohimenot olit täysin hiljaa! Luuletko tosiaan, että haluaisin sinulta mitään, koska kyseessä on yli kymmenen vuoden hiljaisuus! Olen varma ettei yksikään nainen halua olla missään tekemisissä häntä stalkanneen henkilön kanssa! Se on sellaista toimintaa, mitä saa voimaan pahoin sekä henkisesti ja fyysisesti ja sisällä tuntuu kaikki olevan pirstaleina, koska joka ikinen hiljainen ohitus oli yhtä kuin kiusaaminen! Se tuntui siltä, että se oli stalkkerilta suunniteltua toimintaa ja päämäärä oli saada aiheutettua pelkoa ja ahdistusta! Ja siinä stalkkeri kyllä onnistui, koska kaikki hänen tyyppisensä ihmiset ovat yhtä kuin stalkkeri! Kuten äseken kun kävin kaupassa! Hän selvästi esitti stalkkeria, jolla oli kännykkä kädessä ja oli muka soittamaisillaan paljon vanhemmalle henkilölle! Sellaista puhelua en halua paljon nuoremmalta henkilöltä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092290Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???25920- 103896
- 71892
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha564823- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik24612- 60581