Että lähetin liikaa viestejä? Se on vain eri intensitertti kommunikoinnissa ja eri läheisyyden tarve. Mutta se ei ole yhteensovittavuusongelma, jos sovitaan yhteiset säännöt ja on syvä luottamus, että toinen välittää ja kuuntelee. Mulla vaan on iso läheisyydentarve, mutta annan toki myös tilaa. Eihän se ole ongelma, jos toinen lähettää paljon viestejä, kun ei niihin ole pakko aina vastatata. Eli jos suhteessa on selvät sävelet ja turvallisuutta, niinei eri intensiteetti haittaa.
Senkä takia jätit mut nainen
29
402
Vastaukset
- Anonyymi00001
OHI
- Anonyymi00002
Kieltämättä olet kovin tarvitsevan oloinen. Itse en niinkään tarvitse jatkuvaa vahvistusta suhteen olemassaololle. Elämäniloinen luonteeni näyttäytyy ajoittain viettelevänä vastaanottavaisuutena ja taipuvaisuutena spontaaneille tempauksille, mutta viisi vuotta liikaa sitoutumista tuonut pelon sanoa liikaa, mennä liian pitkälle, sekä kiihkeän kaipuun vapauteen ja lujan päättäväisyyden olla enää koskaan tinkimättä itsenäisyydestä. Sydämeni ei tarvitse kurottumista.
- Anonyymi00003
Mutta me voidaan sovittaa tarpeemme molemmille sopivaksi. ❤️
- Anonyymi00004
Kuten sanoin se ei ole este suhteelle, että on eri intensiteetti.
- Anonyymi00021
No mulla ei gubbe välttämättä ”näy” mitään noista
- Anonyymi00005
Minä en halua minkäänlaista läheisyyttä yhdeltäkään oman lapseni ikäiseltä, eikä minua seksi ole kiinnostanut yli kymmeneen vuoteen!
- Anonyymi00006
Ja minun on jo monen vuoden ajan ollut mahdotonta kuvitella olevani missään tekemissä hänen kanssaan!
- Anonyymi00007
Ohi. Ei ollut sulle tää.
- Anonyymi00008
Huomion kipeä rakkauspommittaja
Kätkee yleensä muutakin mt häiriötä mukaan- Anonyymi00016
Tätä minäkin ajattelin. Tulee äkkiä tunne ettei saa ilmaa. Rakkaus tukehtuu kun toinen. Koko ajan iholla.
- Anonyymi00018
Noin se usein on!
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tätä minäkin ajattelin. Tulee äkkiä tunne ettei saa ilmaa. Rakkaus tukehtuu kun toinen. Koko ajan iholla.
Meneppä tuollaiselle sanomaan siitä niin saa syyn mennä pettämään. Täähän on se narsun taktiikka. Sitten alkaa se hivutus tossun alle. Jos et sitä ja tätä niin alkaa taphtua tätä ja tota.
Nähty on. - Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Oletko kotona kaupassa paarissa, koska kotona juu ei näitä sillä tavalla siinä mielessä läheisriippuvaisia että toinen työmaako ooks iha tosissas
- Anonyymi00009
Mites niiden entisten naisystävien kanssa liika viestittely kun olet ollut suhteessa? Ovatko tykänneet?
- Anonyymi00011
Ei ole ollut koskaan ongelma. Edellisessä pitkässä suhteessa viestiteltiin joka päivä runsaasti ja se lähensi meitä tosi paljon. Aiemmissakin suhteissa tykkäsivät vaan aina viesteistä ja odottivat niitä. Pikemminkin niin päin, että jos ei lähettänyt viestiä hetkeen, niin kaipasivat niitä.
- Anonyymi00012
Enkä mä sulle edes lähettänyt viestejä mitenkään hirveästi. Jos muutaman päivän välein lähettää, niin se on aika vähän.
- Anonyymi00013
Koskaan ei menty esimerkiks nukkumaan ilman hyvänyöntoivotuksia.
- Anonyymi00014
Meidän ei ole kuitenkaan sun kohdalla pakko lähettää viestejä, jos seurustellaan ja niin haluat. Voin oppia. Tärkeintä on, että molemmilla turvallinen ja varma olo ja että kokee riittävästi läheisyyttä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Meidän ei ole kuitenkaan sun kohdalla pakko lähettää viestejä, jos seurustellaan ja niin haluat. Voin oppia. Tärkeintä on, että molemmilla turvallinen ja varma olo ja että kokee riittävästi läheisyyttä.
Korjaus: ei kuitenkaan ole pakko lähettää viestejä koko ajan
- Anonyymi00023
Anonyymi00013 kirjoitti:
Koskaan ei menty esimerkiks nukkumaan ilman hyvänyöntoivotuksia.
Eikä vihaisena. Mutta se on ainaki vaa mainos
- Anonyymi00017
Kuhan käy joskus antamassa niiku muutkin. Jää sitten aikaa tkstailla ja olla täällä palstalla muiden kanssa
- Anonyymi00024
Oot vähän masentava mies palstaäijä legopalikoides kanssa lol
- Anonyymi00020
Ei menny varmaa ihan näinkään palstaäijä siellä somessa mirkun a b tai c kanssa, ku oot niitä tyyppejä jotka tykkää putkeen n kolmestakymmenestä kuvasta, että taakse poistu
- Anonyymi00025
Juuri noin minäkin sanon että taakse poistu!
- Anonyymi00026
hän mies ei kestä kun laitan hälle edelleen kaikenlaista pskaa😌
- Anonyymi00027
Olet rasittava
- Anonyymi00028
Ei minultaaaaaaaa
- Anonyymi00029
Kokemusta on, liikaa jos alkaa pommittaan viestejä, niin katoaa, eli ghostaa.
- Anonyymi00030
Sopivasti on hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477