Senkä takia jätit mut nainen

Anonyymi-ap

Että lähetin liikaa viestejä? Se on vain eri intensitertti kommunikoinnissa ja eri läheisyyden tarve. Mutta se ei ole yhteensovittavuusongelma, jos sovitaan yhteiset säännöt ja on syvä luottamus, että toinen välittää ja kuuntelee. Mulla vaan on iso läheisyydentarve, mutta annan toki myös tilaa. Eihän se ole ongelma, jos toinen lähettää paljon viestejä, kun ei niihin ole pakko aina vastatata. Eli jos suhteessa on selvät sävelet ja turvallisuutta, niinei eri intensiteetti haittaa.

29

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

OHI

• Anonyymi00002

Kieltämättä olet kovin tarvitsevan oloinen. Itse en niinkään tarvitse jatkuvaa vahvistusta suhteen olemassaololle. Elämäniloinen luonteeni näyttäytyy ajoittain viettelevänä vastaanottavaisuutena ja taipuvaisuutena spontaaneille tempauksille, mutta viisi vuotta liikaa sitoutumista tuonut pelon sanoa liikaa, mennä liian pitkälle, sekä kiihkeän kaipuun vapauteen ja lujan päättäväisyyden olla enää koskaan tinkimättä itsenäisyydestä. Sydämeni ei tarvitse kurottumista.

• Anonyymi00003

Mutta me voidaan sovittaa tarpeemme molemmille sopivaksi. ❤️

• Anonyymi00004

Kuten sanoin se ei ole este suhteelle, että on eri intensiteetti.

• Anonyymi00021

No mulla ei gubbe välttämättä ”näy” mitään noista

• Anonyymi00005

Minä en halua minkäänlaista läheisyyttä yhdeltäkään oman lapseni ikäiseltä, eikä minua seksi ole kiinnostanut yli kymmeneen vuoteen!

• Anonyymi00006

Ja minun on jo monen vuoden ajan ollut mahdotonta kuvitella olevani missään tekemissä hänen kanssaan!

• Anonyymi00007

Ohi. Ei ollut sulle tää.

• Anonyymi00008

Huomion kipeä rakkauspommittaja
      Kätkee yleensä muutakin mt häiriötä mukaan

• Anonyymi00016

Tätä minäkin ajattelin. Tulee äkkiä tunne ettei saa ilmaa. Rakkaus tukehtuu kun toinen. Koko ajan iholla.

• Anonyymi00018

Noin se usein on!

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tätä minäkin ajattelin. Tulee äkkiä tunne ettei saa ilmaa. Rakkaus tukehtuu kun toinen. Koko ajan iholla.

Meneppä tuollaiselle sanomaan siitä niin saa syyn mennä pettämään. Täähän on se narsun taktiikka. Sitten alkaa se hivutus tossun alle. Jos et sitä ja tätä niin alkaa taphtua tätä ja tota.
        Nähty on.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Oletko kotona kaupassa paarissa, koska kotona juu ei näitä sillä tavalla siinä mielessä läheisriippuvaisia että toinen työmaako ooks iha tosissas

• Anonyymi00009

Mites niiden entisten naisystävien kanssa liika viestittely kun olet ollut suhteessa? Ovatko tykänneet?

• Anonyymi00011

Ei ole ollut koskaan ongelma. Edellisessä pitkässä suhteessa viestiteltiin joka päivä runsaasti ja se lähensi meitä tosi paljon. Aiemmissakin suhteissa tykkäsivät vaan aina viesteistä ja odottivat niitä. Pikemminkin niin päin, että jos ei lähettänyt viestiä hetkeen, niin kaipasivat niitä.

• Anonyymi00012

Enkä mä sulle edes lähettänyt viestejä mitenkään hirveästi. Jos muutaman päivän välein lähettää, niin se on aika vähän.

• Anonyymi00013

Koskaan ei menty esimerkiks nukkumaan ilman hyvänyöntoivotuksia.

• Anonyymi00014

Meidän ei ole kuitenkaan sun kohdalla pakko lähettää viestejä, jos seurustellaan ja niin haluat. Voin oppia. Tärkeintä on, että molemmilla turvallinen ja varma olo ja että kokee riittävästi läheisyyttä.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Meidän ei ole kuitenkaan sun kohdalla pakko lähettää viestejä, jos seurustellaan ja niin haluat. Voin oppia. Tärkeintä on, että molemmilla turvallinen ja varma olo ja että kokee riittävästi läheisyyttä.

Korjaus: ei kuitenkaan ole pakko lähettää viestejä koko ajan

• Anonyymi00023
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Koskaan ei menty esimerkiks nukkumaan ilman hyvänyöntoivotuksia.

Eikä vihaisena. Mutta se on ainaki vaa mainos

• Anonyymi00017

Kuhan käy joskus antamassa niiku muutkin. Jää sitten aikaa tkstailla ja olla täällä palstalla muiden kanssa

• Anonyymi00024

Oot vähän masentava mies palstaäijä legopalikoides kanssa lol

• Anonyymi00020

Ei menny varmaa ihan näinkään palstaäijä siellä somessa mirkun a b tai c kanssa, ku oot niitä tyyppejä jotka tykkää putkeen n kolmestakymmenestä kuvasta, että taakse poistu

• Anonyymi00025

Juuri noin minäkin sanon että taakse poistu!

• Anonyymi00026

hän mies ei kestä kun laitan hälle edelleen kaikenlaista pskaa😌

• Anonyymi00027

Olet rasittava

• Anonyymi00028

Ei minultaaaaaaaa

• Anonyymi00029

Kokemusta on, liikaa jos alkaa pommittaan viestejä, niin katoaa, eli ghostaa.

• Anonyymi00030

Sopivasti on hyvä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1137
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    6. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      541
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe