enkä pysty nukkumaan, koska paljon nuorempi henkilö luuli yhä että haluaisin auttaa häntä! Ja sitä minä en ole koskaan halunnut tehdä! Kuka antoi hänelle luvan osallistua projektiin ja miksi minulta ei kysytty minkä ikäisistä miehistä pidän! Hän on tehnyt elämästäni hel..ttiä jo monen vuoden ajan! Alkaako nyt olla aika mennä käymään poliisiasemalla! Alkaako nyt olla aika kertoa hänestä tietoa eteenpäin! Luulin että hän oli jo päästänyt irti minusta, mutta kauhukseni näin kaupassa miehen, joka taas kertoi kautta rantain ja hänellä oli puhelin kädessä, katsoin häntä inhoten! Minä en koskaan asu yhdenkään minulle vieraan ihmisen kanssa! Haluan asua vain oman lapseni kanssa!Ja se ei siitä muuksi muutu koskaan! Olen aivan rikki, siitä johtuen mihin minut aikoinaan laitettiin, eli projektiin juuri mitään siitä kertomatta! Hyi saa.. na minkä minulle teitte! Kymmenen vuotta pelkkää kiusaamista!
Olen kauhuissani
4
98
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kannattaa äkkiä maksaa ne korvaukset, mitkä minulta ryöstettiin, vaikka olisin vain halunnut tehdä itselle mieluisaa työtä ja pärjätä omillani! Yhdelläkään ihmisellä ei ollut oikeutta luulla tietävänsä paremmin kuin minä itse, mikä olisi ollut juuri minun näköistä elämää! Minä itken nytkin, koska koen että olen sekä psyykkisesti että fyysisesti huonossa kunnossa ja sekin liittyy projektiin! Yhä pelkään lähteä ovesta ulos, enkä ole uskaltanut kulkea metsässä projektin takia! Kukaan ei ole koskaan tuntunut ymmärtävän minun hätääni, vaikka olen useamman vuoden aikana kertonut siitä usein! Miksi olette kiusanneet minua niin monen vuoden ajan!
- Anonyymi00002
Keskeisessä osassa oleva kiusaaja ei tunnu millään ymmärtävän sitä, miten kauhealta se kaikki on tuntunut!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Keskeisessä osassa oleva kiusaaja ei tunnu millään ymmärtävän sitä, miten kauhealta se kaikki on tuntunut!
Joka ikinen koira saa minut voimaan huonosti ja se musta pakettiauto, jossa on tietty tekstitys oksettaa minua! Sinussa ei tunnu olevan mitään hyvää ja onko sitä koskaan edes ollutkaan!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Joka ikinen koira saa minut voimaan huonosti ja se musta pakettiauto, jossa on tietty tekstitys oksettaa minua! Sinussa ei tunnu olevan mitään hyvää ja onko sitä koskaan edes ollutkaan!
Lue ja ymmärrä, että jos ikäsi ei ole vähintään 60++, en halua koskaan olla missään tekemisissä kanssasi! Stalkkasit jo silloin, kun asuin omassa ensimmäisessä asunnossani, mutta en silloin tiennyt kuka olit, enkä siksi tunnistanut sinua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla702954Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "612558SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1042219Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.851395Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341256Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o185940Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html82891Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m83883Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa
Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html143805Ei ole vaikea päättää kumpi
Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.52736