Osannut tehdä sinua onnelliseksi? Olisiko minusta ollut sellaiseksi naiseksi, jonka luokse olisit halunnut palata joka päivä? Jonka näkemistä työpäivän jälkeen odotat? Olisinkohan onnistunut siinä, että olisit tuntenut olosi rakastetuksi ja arvostetuksi joka päivä? Olisinkohan osannut olla sinulle niin hyvä kuin ansaitset? Olisinkohan ollut tarpeeksi?
Aamuyön ajatuksia liian lyhyen yöunen jälkeen.
Olisinkohan
14
449
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
No, et ilmeisesti. Jos yksin yösi vietät.
- Anonyymi00002
Minä en ajattele tuollaisia asioita koskaan, koska en halua asua yhdessä enää ikinä yhdenkään miehen kanssa! Se olisi yhtä kuin masentuminen minulle!
- Anonyymi00007
No jos gubbe jo lähtöjään noin huonot näkymät
- Anonyymi00003
Ei tuollaiseen varmaan osaamista tarvita. Riittää kun on se oikea.
- Anonyymi00004
Minä en etsi ketään, joten ei ole tarvetta löytää ketään!
- Anonyymi00009
Nii pitää järjestää ruususeremonia
- Anonyymi00005
Yksikään ihminen ei tee minua onnelliseksi vain murhetta ja huolta ne tuo. Jos onnea etsit se on jossain muussa tai muualla.
- Anonyymi00008
Kyllä, onni on minussa itsessäni ja omissa lapsissani! Ja niin sen pitääkin olla! Ei tämän ikäiseni enää kaipaa miestä elämäänsä! On ihanaa kun ei ole miestä joka vaatisi milloin mitäkin minulta, eikä ole mitään kiinnostusta enää tutustua keneenkäänk kuin vain ystävyyden merkeissä!
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä, onni on minussa itsessäni ja omissa lapsissani! Ja niin sen pitääkin olla! Ei tämän ikäiseni enää kaipaa miestä elämäänsä! On ihanaa kun ei ole miestä joka vaatisi milloin mitäkin minulta, eikä ole mitään kiinnostusta enää tutustua keneenkäänk kuin vain ystävyyden merkeissä!
En koskaan enää halua asua yhdessä yhdenkään miehen kanssa!
- Anonyymi00006
Montako paitaa pitäis silittää?
- Anonyymi00011
Naiselta stupid
- Anonyymi00012
Olisit. Olisi. Olen aivan varma, että olisit. Olisit enemmänkin. Olisit.
Koitin vastata jokaiseen kohtaan. ❤️ - Anonyymi00013
Oletkopäästänyt rakkaasi menemään?
Ja nyt ketuttaa, ei huolta jos mies on vielä vapaa on vielämahdollisuus. - Anonyymi00014
Entäpä osaako kunnioitta toista. Sehän on ihan varmaankin ihan tosiaikuisten juttu. Hänkin on kyllä aivan huippu minun minun mielestä, mutta tiedänköhän mitä kunnioitus edes oikeasti on. 🙂
sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641022
- 601009
- 93817
- 57803
- 42668
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois222630- 50588
- 66565
- 40560
Nainen joka haluaa miehen
Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.79553