Olisinkohan

Anonyymi-ap

Osannut tehdä sinua onnelliseksi? Olisiko minusta ollut sellaiseksi naiseksi, jonka luokse olisit halunnut palata joka päivä? Jonka näkemistä työpäivän jälkeen odotat? Olisinkohan onnistunut siinä, että olisit tuntenut olosi rakastetuksi ja arvostetuksi joka päivä? Olisinkohan osannut olla sinulle niin hyvä kuin ansaitset? Olisinkohan ollut tarpeeksi?

Aamuyön ajatuksia liian lyhyen yöunen jälkeen.

14

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

No, et ilmeisesti. Jos yksin yösi vietät.

• Anonyymi00002
      UUSI

Minä en ajattele tuollaisia asioita koskaan, koska en halua asua yhdessä enää ikinä yhdenkään miehen kanssa! Se olisi yhtä kuin masentuminen minulle!

• Anonyymi00007
        UUSI

No jos gubbe jo lähtöjään noin huonot näkymät

• Anonyymi00003
      UUSI

Ei tuollaiseen varmaan osaamista tarvita. Riittää kun on se oikea.

• Anonyymi00004
        UUSI

Minä en etsi ketään, joten ei ole tarvetta löytää ketään!

• Anonyymi00009
        UUSI

Nii pitää järjestää ruususeremonia

• Anonyymi00005
      UUSI

Yksikään ihminen ei tee minua onnelliseksi vain murhetta ja huolta ne tuo. Jos onnea etsit se on jossain muussa tai muualla.

• Anonyymi00008
        UUSI

Kyllä, onni on minussa itsessäni ja omissa lapsissani! Ja niin sen pitääkin olla! Ei tämän ikäiseni enää kaipaa miestä elämäänsä! On ihanaa kun ei ole miestä joka vaatisi milloin mitäkin minulta, eikä ole mitään kiinnostusta enää tutustua keneenkäänk kuin vain ystävyyden merkeissä!

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kyllä, onni on minussa itsessäni ja omissa lapsissani! Ja niin sen pitääkin olla! Ei tämän ikäiseni enää kaipaa miestä elämäänsä! On ihanaa kun ei ole miestä joka vaatisi milloin mitäkin minulta, eikä ole mitään kiinnostusta enää tutustua keneenkäänk kuin vain ystävyyden merkeissä!

En koskaan enää halua asua yhdessä yhdenkään miehen kanssa!

• Anonyymi00006
      UUSI

Montako paitaa pitäis silittää?

• Anonyymi00011
        UUSI

Naiselta stupid

• Anonyymi00012
      UUSI

Olisit. Olisi. Olen aivan varma, että olisit. Olisit enemmänkin. Olisit.

Koitin vastata jokaiseen kohtaan. ❤️

• Anonyymi00013
      UUSI

Oletkopäästänyt rakkaasi menemään?
      Ja nyt ketuttaa, ei huolta jos mies on vielä vapaa on vielämahdollisuus.

• Anonyymi00014
      UUSI

Entäpä osaako kunnioitta toista. Sehän on ihan varmaankin ihan tosiaikuisten juttu. Hänkin on kyllä aivan huippu minun minun mielestä, mutta tiedänköhän mitä kunnioitus edes oikeasti on. 🙂

sivusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      57
      2794
    2. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      36
      2409
    3. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      91
      1657
    4. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      85
      1295
    5. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1129
    6. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      155
      821
    7. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      80
      754
    8. Ei ole vaikea päättää kumpi

Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.
      Ikävä
      52
      696
    9. Ymmärrätkö jo nyt, että

Vetäytyminen ei kannattanut? Asioista pitäis puhua rauhassa hyvässä hengessä eikä lakasta maton alle. Yhdeltä ihanalt
      Ikävä
      44
      672
    10. 43
      655
    Aihe