Päivä on jo pitkällä 😄
Ei jäädä sinne sängynpohjalle koko päiväksi!
Herätyyys ja huomenta
38
241
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ole nukkunut yhtään koko yönä!
- Anonyymi00002
😲 Miten siinä noin kävi?
- Anonyymi00010
Anonyymi00002 kirjoitti:
😲 Miten siinä noin kävi?
Ajatteli minua taas koko yön 🤭
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ajatteli minua taas koko yön 🤭
Ei kaksi aivo soluista hihitteliää kukaan ajattele
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei kaksi aivo soluista hihitteliää kukaan ajattele
Ajatteleehan!
- Anonyymi00015
Anonyymi00002 kirjoitti:
😲 Miten siinä noin kävi?
Voin huonosti, kun näin sen esityksen kaupassa, jossa kävin illalla! Minulle mainostettiin taas sellaista ihmistä, jonka kanssa en halua koskaan olla missään tekemisissä!
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
Voin huonosti, kun näin sen esityksen kaupassa, jossa kävin illalla! Minulle mainostettiin taas sellaista ihmistä, jonka kanssa en halua koskaan olla missään tekemisissä!
Olen totaalisen väsynyt siihen, etten juuri koskaan saa liikkua rauhassa, ilman sitä että kerrotte häiriköstä! Miksi kukaan ei ymmärrä minun hätääni, se on jatkunut jo aivan liian monen vuoden ajan!
- Anonyymi00004
Olosuhteista huolimatta olo kohtalainen- kohta jaffaa marketista kuitti
- Anonyymi00005
Ei krapulan hankkiminen kannata!
- Anonyymi00007
hetys.... kello-ilmer5ikin voi herättää oikein kovalla äänellä kirkumalla oikein
- Anonyymi00011
jos olisi herätyskellon RANNEKELLONA, kirkuva Rolex, ilmmoittaa ajoista.
- Anonyymi00017
Ei kiitos minulle moista kapistusta koskaan!
- Anonyymi00013
Juuri ajattelin miten kaunis blondi hyvällä vartalolla ja rinnoilla olisi sängyssä kuin raivopää....
- Anonyymi00020
Ei kai nyt sentään raivopää? Siinä vois sattuu kaikkea.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei kai nyt sentään raivopää? Siinä vois sattuu kaikkea.
No ei mut sellainen sanonta vaan
- Anonyymi00016
Huomenta, olen jo koiran kanssa ulkoillut :)
- Anonyymi00018
Reipasta 🙂
- Anonyymi00019
Rolex voi olla Monex.. joku kieku va rannekello jokamuistuttaa asioista.
mielenkiinnon kohde joku nainen eli tyttö naapurin on niin..- Anonyymi00028
Mutta tyttöä naapurin, ei kiinnosta oman lapsen ikäinen mies!
- Anonyymi00036
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mutta tyttöä naapurin, ei kiinnosta oman lapsen ikäinen mies!
Aha.
- Anonyymi00022
Huomenta. Teki kyllä tiukkaa herätä tälle aamua. Pitäisi lähteä lenkille.
- Anonyymi00023
Joo sama, mutta täällä vaan näpyttelee 🤣
- Anonyymi00025
Tietenkin jäädään, kun nukkumisesta ei tullut mitään!
- Anonyymi00032
Mikä valvotti?
- Anonyymi00026
Vois lähtee vaikka mihinkä jos se yksi mies tulisi hakemaan. Mut niin se menee että itse täytyy hakeutua hänen luokseen.
- Anonyymi00027
En tiedä mistä saisi virtaa päivään.....
- Anonyymi00030
Minä saisin paljon virtaa siitä, jos oman lapseni ikäisestä ei enää koskaan kerrottaisi mitään yhdessäkään kaupassa, eikä missään muuallakaan!
- Anonyymi00034
Ulkoilmasta, eikä mieti koko ajan paljonko väsyttää ja sallii/lupaa itselleen päikkärit, niin sillä pääsee jo pitkälle monesti.
- Anonyymi00029
Rolrx Monex... mutta nniin yritän ehkä ehdottaa jollekin toiselle naiselle=tytölle jotain ulkoilujuttua kunhan uskallan
- Anonyymi00031
En halua mitään ehdotuksia, jos olet minua kauan stalkannut henkilö!
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
En halua mitään ehdotuksia, jos olet minua kauan stalkannut henkilö!
Ymmärrä se, että sinun olisi pitänyt osata toimia jo monta vuotta sitten, mutta kun et vaan osannut ja sellaista henkilöä en koskaan elämääni halua!
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ymmärrä se, että sinun olisi pitänyt osata toimia jo monta vuotta sitten, mutta kun et vaan osannut ja sellaista henkilöä en koskaan elämääni halua!
Ihan oikeasti, katoa nyt!
- Anonyymi00037
Pierut pääsee karkuun jos nostan peittoa.
- Anonyymi00039
Teet sitten uusia 🤪
- Anonyymi00038
Turhaa nousta. Ei kannata.
- Anonyymi00040
Voi se joskus olla ihan kiva vaan köllötelläkin, mutta miksi turhaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy92112Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1341630Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201225Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82171173Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861104Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661045Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.97876Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70842- 79811
Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös46701