Auringon säteily ja rad. akt. taustasäteily
Säteilyteho
144 W/m2
0,14kW/m2
UV-indeksi
1
0.8
Taustasäteily
0.159 μSv/h
0.154 / 0.189
Auringon säteily ja rad. akt. taustasäteily Säteilyteho 144 W/m2 0,14kW/m2
2
93
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
10 paneelilla saat vaan 1,4 kun p. Ei juurikaan mitään kun laskee suuren investoinnin hinnan ja kotiakutkaan ei lataannu
- Anonyymi00002
Taitaa olla Näin tunnistat ja vältät huijauksen
Kuuntele
Yleensä huijaukset on suunniteltu ja toteutettu niin huolellisesti, että huijauksen kohteeksi voi joutua kuka tahansa. Tämän vuoksi kaikkiin yllättäviin, vähänkään epäilyttäviin yhteydenottoihin ja tarjouksiin kannattaa suhtautua kriittisesti.
Mistä voi tunnistaa kuluttajahuijauksen?
Vaikka uusia huijausmuotoja syntyykin jatkuvasti, säilyvät huijauksissa tietyt tunnusmerkit.
Tyypillisessä huijauksessa yhteydenotto tai tarjous
kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta
on voimassa vain hyvin lyhyen aikaa ja siihen pitää vastata heti
on kohdistettu vain sinulle tai pienelle valikoidulle ryhmälle
saattaa sisältää kirjoitusvirheitä tai huonoa suomen kieltä
Miten voi välttää huijatuksi tulemisen?
Olennaista on osata erottaa huijaus asiallisesta kaupankäynnistä. Harkitse yllättävää myyjän yhteydenottoa tai houkuttelevaa tarjousta rauhassa. Tutustu asiaan ilman kiirettä, keskustele siitä läheistesi tai viranomaisen kanssa.
Pohdi myös seuraavia asioita:
kuka on tarjouksen takana, kenen kanssa olen tekemisissä?
mihin olen sitoutumassa?
mitä riskejä minulle voi aiheutua siitä, että hyväksyn tarjouksen?
mistä minulta vaaditaan maksua,
onko saamani lasku tekaistu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531087Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll231069Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514842- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181615Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562