Itsensä pidättely

Anonyymi-ap

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?

84

907

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

I hold something back. Mutta nyt yrittäisin kyllä parantaa tuon tavan. You know what I mean 🤩

• Anonyymi00002

Haluaisin halia ja pussailla näin alkuun hänen naisen kanssa. Ehkä vielä joskus.

• Anonyymi00013

Minä en ole koskaan halunnut pussata tai halia oman lapseni ikäistä henkilöä! En ole sellainen kuin jotkut naiset, jotka ovat rakastuneet itseään paljon nuorempiin miehiin! Haluan olla ystävä vain ja ainoastaan ikäiseni miehen kanssa, enkä muuksi voi muuttua koskaan!

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Minä en ole koskaan halunnut pussata tai halia oman lapseni ikäistä henkilöä! En ole sellainen kuin jotkut naiset, jotka ovat rakastuneet itseään paljon nuorempiin miehiin! Haluan olla ystävä vain ja ainoastaan ikäiseni miehen kanssa, enkä muuksi voi muuttua koskaan!

Hiljaa jo mies! Kukaan jaksa lukea!

• Anonyymi00044
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jaksat tästä jankuttaa!!! Miksi luulet, että kaikki liittyy sinuun??

Minun kaivattuni ei ole paljon eri ikäinen kuin minä!

• Anonyymi00045
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ystävä sinun ikäisen miehen kanssa?????

Haloo. Kuulostaa epäilyttävältä.

Mies voi haluta olla vain ystävä ei muuta!!

Olla homo tai bi, muttei kehtaa tunnustaa kaikille ja tulla kaapista vaan elää siksi naisen kanssa jotta yhteiskunta arvostaa ja työpaikassa.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kuinka kauan jaksat tätä samaa toitottaa.

• Anonyymi00083
        UUSI

Tuntuu vaikealta luottaa vieraaseen ihmiseen, vaikka ensivaikutelma olisi kuinka hyvän tuntuinen. Moni kakku päältä kaunis on tullut moneen kertaan todettua ja pahaa mieltä saanut liiasta hyväntahtoisuudesta. Väärin ymmärtäminen on helpompaa kuin halu ymmärtää ja tulla lopuksi pettyneeksi, kun halusi uskoa liian hyvään toisesta.

• Anonyymi00003

Harvoin nähdään, ja ne pienet hetket kerkiän odottaa vessaan pääsyä.
      Henkisistä tunteista, tietysti pidätän. Eri asia olisi jossain muualla, silloin rakasta huomioidaan kuin rakasta huomioidaan.

• Anonyymi00005

Miksi pitää päästä vessaan?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Miksi pitää päästä vessaan?

Juon aika paljon vettä päivässä.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Juon aika paljon vettä päivässä.

Jaa pissihätä. Elimistöön imeytyy vain tietty määrä nestettä per tunti ja jos et syö riittävästi tai suolan saanti on minimaalista, niin kaikki tulee läpi saman tien. Lisäksi rakkoa ei kannata totuttaa jatkuvaan tyhjentelyyn, vaikka pidättelykään ei ole hyväksi.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jaa pissihätä. Elimistöön imeytyy vain tietty määrä nestettä per tunti ja jos et syö riittävästi tai suolan saanti on minimaalista, niin kaikki tulee läpi saman tien. Lisäksi rakkoa ei kannata totuttaa jatkuvaan tyhjentelyyn, vaikka pidättelykään ei ole hyväksi.

Kiitos tästä tiedosta, jonka jo tiesinkin. Viimeinen lause on tärkeä, varsinkin jos matkustaa silloin tällöin lentokoneella. Pääsee helpommalla.

• Anonyymi00004

Ympärillä liikaa ihmisiä kun näemme ja en tiedä mitä hän ajattelee...

• Anonyymi00010

Ajattelee sua varmaan 🤔

• Anonyymi00011

Oletteko joskus kahdestaan?

• Anonyymi00016

Minä ajattelen niin etten halua koskaan olla missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa! Menetin monia vuosia stalkkaamisen takia, ja siksi en voi koskaan olla missään tekemissä stalkkaajan kanssa!

• Anonyymi00028
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Minä ajattelen niin etten halua koskaan olla missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa! Menetin monia vuosia stalkkaamisen takia, ja siksi en voi koskaan olla missään tekemissä stalkkaajan kanssa!

Turpa kiinni ukkeli!

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Turpa kiinni ukkeli!

🤣🤣

• Anonyymi00043
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Turpa kiinni ukkeli!

Se on henkilökuntaa.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Se on henkilökuntaa.

🤣 Ai hemmetti.

• Anonyymi00007

Onpa todella outo kysymys! En voi pidätellä tunteita, koska minulla ei ole tunteita ketään koihtaan, mutta kaipaan paljon halaamista noin 70 v miehen kanssa!

• Anonyymi00008

Tee oma ketju ja pysy siellä. Saat jauhaa sinne sydämesi kyllyydestä tuota jankutusta.

• Anonyymi00014

keksin keinon eli keijon..miten pitää kättä suorana nukkuesssakin pyöriessäkin niin jalkojen väliin laitta käden, pysyy suorana sillei

• Anonyymi00017

Kukaan ei pääse kovan ja kylmän ulkokuoreni läpi niin elämä ei tuota pettymyksiä tai pahaa oloa, joka olisi riippuvainen jostain toisesta ihmisestä

• Anonyymi00019

Ei minulle, tuut vielä yllättymään, kun joku pääseekin 😉

• Anonyymi00072
        UUSI

Jokainen kaivaa oman kuoppansa

• Anonyymi00018

Pakko. 🥵

• Anonyymi00021

😂 Onhan se joskus noinkin.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00021 kirjoitti:

😂 Onhan se joskus noinkin.

Hyvin, hyvin usein… 🥵

• Anonyymi00020

Pidättelin. Välillä se oli todella vaikeaa. Tein sen siksi, että ei olisi ollut soveliasta näyttää avoimesti tunteitaan siinä ympäristössä/tilanteessa.

• Anonyymi00022

Oli vai on? Joskus tuo on vaan selitys itselle, jos ei uskalla, mutta joskus ihan todellinen syy.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Oli vai on? Joskus tuo on vaan selitys itselle, jos ei uskalla, mutta joskus ihan todellinen syy.

Ihan todellinen syy eikä mikään tekosyy sille, että ei uskalla. Jos syy olisi ollut se, että en uskalla, olisin sanonut niin.

"Oli" siksi, että emme enää näe toisiamme emmekä ole nähdeet vuosiin.

• Anonyymi00068
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ihan todellinen syy eikä mikään tekosyy sille, että ei uskalla. Jos syy olisi ollut se, että en uskalla, olisin sanonut niin.

"Oli" siksi, että emme enää näe toisiamme emmekä ole nähdeet vuosiin.

Olisiko aika unohtaa jos vuosia jo kulunut.

• Anonyymi00071
        UUSI
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Olisiko aika unohtaa jos vuosia jo kulunut.

Kyse ei ole valinnasta.

• Anonyymi00023

En enää kauaa. En aio toistaa virheitäni.

• Anonyymi00025

Se on aina positiivista, jos ei tee samoja virheitä esimerkiksi kymmeniä kertoja 😉

• Anonyymi00059

Mitä virheitä

• Anonyymi00024

Pakkohan minun on pidätellä jos en halua koko elämääni sotkea

• Anonyymi00026

Ja teet täällä mitä?

• Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ja teet täällä mitä?

Kaipaa varmaan jotain varattuna.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Kaipaa varmaan jotain varattuna.

eikös se ole kuitenkin hyvä jos tunteita pidättelee eikä ala fyysisesti pettämään? Varattukin voi joskus ihastua johonkin toiseen, eri asia on mitä asian eteen tekee vai tekeekö oikeastaan mitään.

• Anonyymi00031

Tietenki. Osaan käyttäytyä kuin ihmiset.

• Anonyymi00032

En usko!

• Anonyymi00036
        Anonyymi00032 kirjoitti:

En usko!

Miksi et? Pidät minua tyhmänä, aliarvioit ja kiusaat. Olen älykäs sosiaallisesti lahjakas ihminen. Joka ei kattele jonninjoutuvaa pskaa käytöstä keltään.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Miksi et? Pidät minua tyhmänä, aliarvioit ja kiusaat. Olen älykäs sosiaallisesti lahjakas ihminen. Joka ei kattele jonninjoutuvaa pskaa käytöstä keltään.

🤣 No nyt. Ole vaan ihan rauhassa.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

🤣 No nyt. Ole vaan ihan rauhassa.

Kiitos mielellään. 😊

• Anonyymi00033

Miksi ihmeessä pidättelisin tunteita ketään kohtaan, kun en kaipaa ketään?

• Anonyymi00034

Miksi ihmeessä vietät aikaasi kaipaamiseen tarkoitetulla palstalla, johon tulet kertomaan, että nimenomaan et kaipaa ketään?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Miksi ihmeessä vietät aikaasi kaipaamiseen tarkoitetulla palstalla, johon tulet kertomaan, että nimenomaan et kaipaa ketään?

Se on varmaan vähän puupää 🤔

• Anonyymi00039

Ei kuulu kellekään täällä, pidättelenkö vai en. Täällä on nykyään sellaisia kirjoittajia jotka ovat ottaneet asiakseen määrittää ja arvottaa kuka saa kirjoittaa ja kuka ei ja kyseenalaistaa onko ikävä vai ei.

• Anonyymi00040

Mene muualle kiukuttelemaan!

• Anonyymi00048

Jos toi on normaali olotila, niin pelottaa vähän, että mitä se kiukuttelu sitten olisi 🙄

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Jos toi on normaali olotila, niin pelottaa vähän, että mitä se kiukuttelu sitten olisi 🙄

Ei tuo ole olotila vaan toteamus. Lauseen takia diagnosoidaan jo puolet ihmisestä ja tunnetilasta, mutta palsta mikä palsta.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Ei tuo ole olotila vaan toteamus. Lauseen takia diagnosoidaan jo puolet ihmisestä ja tunnetilasta, mutta palsta mikä palsta.

Nyt ihan oikeasti. Lue oma kommenttisi.
        Ei muuta. Kiitos jaa näkemiin!

• Anonyymi00041

Osaan pidätellä sekä tunteita että pissiä. Syytä tuskin tarvitsee kysyä.

• Anonyymi00042

Hyvä, olet siis ylittänyt vaippaiän 😆

• Anonyymi00051

Pidättelee. Se mitä sisällä mylvii on sen verran latautunutta ja isoa, eikä ole kyse pskasta..

• Anonyymi00052

Pitäisikö sitä kuitenkin yrittää vähän sieltä päästää ulospäin?

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Pitäisikö sitä kuitenkin yrittää vähän sieltä päästää ulospäin?

Ois pitänyt jo monet kerrat...

• Anonyymi00063
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Ois pitänyt jo monet kerrat...

Jos mä pumppaan sun jaloista, niin tulisiko ulos?

• Anonyymi00066
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Jos mä pumppaan sun jaloista, niin tulisiko ulos?

Jotain tulis kyllä

• Anonyymi00067
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Jotain tulis kyllä

Hahaa,,, eli se olikin se pska 🤨

• Anonyymi00074
        UUSI
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Hahaa,,, eli se olikin se pska 🤨

Ei ollut 😀 koittamalla selviää

• Anonyymi00054

minä en oikein ymmärrä näitä nqaiste3wspotkimiwsjuttuja

nukkumiapujutrut mitä voi itsekin kokeilla tehdä, ilman mitään lääkkeitäkin..

• Anonyymi00057

Silloin joskus, kauan sitten. Pakkoa se on jotenkin yrittää pitää itsensä kasassa.

• Anonyymi00058

Mulla on nykyään huono pidätyskyky.

• Anonyymi00060

En ole pidätellyt 🩷

• Anonyymi00061

Joskus on pakko, jos ympäristö on hankala.

• Anonyymi00064

Ite oot hankala 🤣

• Anonyymi00065

Pidättelen itseäni. Viimeksi ois tehny niin mieli koskettaa, kun vierekkäin seistiin ja juteltiin. Miks pitääkään tulla siihen hipaisumatkan päähän. En kuitenkaan tiedä, kokeeko hän samoin vai haluaako jonkun muun kosketusta. Joskus kuvittelin olevani "one and only" mut enää en oo varma.

naiselta

• Anonyymi00069
      UUSI

❤️💔❤️

• Anonyymi00070
      UUSI

Ei ole puhuttu face to face.

• Anonyymi00073
      UUSI

Jouduin pidättelemään tunteitani niin, että melkein jähmetyin. Liikuin kuin robotti. Liikaa sivullisia ja tuttujakin pienellä paikkakunnalla ja pelkäsin juoruja. Nyt en enää pidättelisi niin paljon.

• Anonyymi00075
      UUSI

Aina, pakko. Koska yksipuolista.

• Anonyymi00076
        UUSI

Oletko varma, että yksipuolista?

• Anonyymi00080
        UUSI
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Oletko varma, että yksipuolista?

Olen. Kysyin.

• Anonyymi00077
      UUSI

Kyllä, vähän aika sitten viimeksi.

• Anonyymi00078
      UUSI

Nordean lakkauttamisen syy olikin minun ja Mikan tulossa oleva avioero, joka ei onnistunut ilman pankin lakkauttamista. Turussa se tilanne ei kuitenkaan aina ollut pelkkä love story... Anu halusi naimisiin ja elämä yksinhuoltajana ei hänelle riittänyt, vaikka Mika oli häntä käynyt tapaamassa säännöllisesti. Anu halusi Mikan koti-isäksi omaan kotiinsa, koska heillä oli lapsia ja Anulla oli rahaa ja hän olisi halunnut elää miljonäärin lailla. Nordea johti rahan kanssa koko maailmaa, eikä meidän perheen kaltaiset miljardöörit olleet edes olemassa siinä hänen tajunnantilassa. Et jos olisi paljon rahaa, niin ei tarvitsisi töitä tehdä. Paitsi ne jotka tekevät raha-alalla töitä ja ammatikseen johtavat koko maailmaa rahan kanssa... niin sellaisia ei olisi ollut olemassakaan, oli Anu sanonut.

Mikan työkiireet piti saada pois, et hänellä olisi enemmän aikaa Anun perheelle ja ne Mikan työkiireet olivat vain sen ämmän pankin aiheuttamia. Anu päätti järjestää sen maailmanlopun ja hänellä diagnosoitiin kiima eli dg. estrus absurdus. Hän ihan kuolaa erittää ja hourailee unelmansa tähden, joka on ehdottomasti Anun unelmien mies. Kukaan muu ei hänelle enää kelvannut sen jälkeen, kun hän oli kohdannut Euroopan kuninkaan ja Mikan läsnäolo häntä rauhoittaa. Sen kiimaisen naisen aiheuttama maailmanloppu viivästyi siitä, kun Mikan läsnäolo sai häntä rauhoittumaan vuosiksi. Mutta sitten se avioero piti vielä saada, että Anu pystyisi olemaan onnellinen. Minun ja Mikan avioliitto oli se hankala aihe siinä Anun lapsiperheen elämässä ja se, että meillä on paljon lapsia. He ovat tietenkin käyneet Anua katsomassa... rahassa ja varallisuudessa on eri rahamagneetti ja meidän mielestä se näytti siltä ettei kiimalainen amerikkalainen voi pärjätä edes Mikan vaimona esim. kuolaamisen ja hengenahdistuksen takia.

Voiko ihminen kuolla kiimaan... voi. Mutta Mika luopui kruunusta sen rakkauden vuoksi ja se selvisi siihen syyksi, miksi Mika on itulainen. Mika päivisin ja kaupungilla eli sitä heidän yhteistä aivoharhaa siitä, et he olisivat naimisissa ja ongelma oli impotenssi vaimon kanssa.

Voin kertoa yhden hyvän syyn. Miltä se sinusta tuntuisi, jos olisit sairaalan huippukirurgi ja vaimosi olisi pelkkä terveyskeskuslääkäri, joka oli päässyt koskettamaan somalin pyhää ihoa ja sen jälkeen kotiisi syntyvät lapset olivat syntyneet paksun ja hyvän mustan ihon kanssa? Huippukirurgin lapset kävivät koulua Varissuolla muiden värillisten ja mustien kanssa samoja luokkia ja sit oli Mirellan teiniraskaus... Teiniäideille perustettiin oma teiniäiti-luokka, joka ei ollut tarkkis mut somalitytöilläkin voi olla vauvoja jo teini-iässä kotona ja päivät koululaisena ovat ihan erilaisia kuin valkoisilla suomalaisilla ylä-asteella. Just se oli ollut kuin painajaisesta.

• Anonyymi00079
      UUSI

Tunteiden pidättely on sama kuin kusihädänkin, ei voi päästää tunteita valloilleen, jos paikka ei ole oikea, tulee muuten jälkipyykkiä

• Anonyymi00081
      UUSI

Kaikenlaisia tunteita muita voi näyttää, mutta sen, että toinen on rakas ihminen, voi olla vaikeaa. Jos ylitulkitsee toista ja toimii vain omassa Kuohussa, voi koko ystävyys mennä piloille, rikki ja jäljellä on vain nolous.
      Tätähän ihmiset välttelevät ja pitävät kuorensa viimeiseen asti.

• Anonyymi00082
      UUSI

Ei tarvitse mä hallitsen tunteeni tunteeni eivät hallitse minua

• Anonyymi00085
        UUSI

Oikeinkirjoituskaan ei nähtävästi hallitse sinua.

• Anonyymi00084
      UUSI

Minä en pidättele tunteitani mutta tietysti silloin jos tai kun tiedän ettei seurani/ tunteeni ole toivottuja, niin varsinkin silloin. Minusta jos tunteita on suotu niin niitä pitää elää todeksi jos vain on mahdollista ja tilanne sallii. Joskus en koe olevani täysin suomalainen koska hirveen moni on pidättäytyväistä sakkia ja pitävät tunteensa visusti sisällä, olen kuin musta lammas.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      127
      2440
    2. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      18
      2181
    3. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      172
      1907
    4. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      236
      1402
    5. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      127
      1279
    6. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1154
    7. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      978
    8. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      84
      907
    9. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      70
      872
    10. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      790
    Aihe