Että nyt sinä nukut paremmin mitä minä?
Sinun pitäisi nukuttaa minut illalla, niin jaksaisin paremmin herätä aamulla.
Onko tässä käynyt niin
19
273
Vastaukset
- Anonyymi00001
Allergialääkkeen voimalla nukkuu joskus jopa 12 tuntia putkeen
Kofeiinia ei tulisi nauttia laisinkaan 8h ennen nukkumaan menemistä ja
Päivisin tulisi haukata raitista ilmaa sekä harrastaa sykettä nostattavaa liikuntaa- Anonyymi00003
Ei mitään lääkeyhtiöiden paskoja, hyvää kannabista ja siitä sitten lepoa päälle.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei mitään lääkeyhtiöiden paskoja, hyvää kannabista ja siitä sitten lepoa päälle.
Cetirizin ♡
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Se voi kuulemma laukaista psykoosin ja sitten menee koko yö ikävästi ikävöiden
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hätävaralle on olemassa tizanidin. Flunssan yhteydessä voi pyytää myös keskushermostoon vaikuttavaa yskänlääkettä, sain kerran melkein litran, kesti varmaan 6 vuotta
- Anonyymi00017
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ihan höpö höpö olet.
Mikä on sinun oma kokemukseksi, vai ihanko toistelet vaan jotakin mantraa, kertomatta millä määrällä jne?
- Anonyymi00002
En nuku ikinä hyvin, mutta ehkä vähän paremmin.
- Anonyymi00004
Pitäisi päästä hipsuttelemaan, niin nukahtaisit.
- Anonyymi00007
mikä minus jotenkin huvva joku tyttö kun hän lauleskelee joain monesti jotain nukurt5a minua ne, silloin nukahtaakin niihin jotenkin
- Anonyymi00008
Rakastelua auttaisi tuohonkin 🤔
- Anonyymi00014
Mutta minulta ei seksiä kukaan saa, koska halut ovat olleet loppu jo kauan!
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mutta minulta ei seksiä kukaan saa, koska halut ovat olleet loppu jo kauan!
Voit uskoa, että koko palsta tietää tuon. Voit myös uskoa, ettei kukaan halua sulta yhtään mitään, ainakaan täällä.
- Anonyymi00009
Mistä päättelet ja kenen nukkuvan paremmin??
- Anonyymi00015
Haha. Hups, no palstan perusteella tietysti. Enhän muuten tiedä elämästäsi yhtään mitään, niinkuin et sinäkään minun.
- Anonyymi00011
nukkumis-juttuja kun uni on tärkeämpää kuin työ... mikähän nukkumisjuttu-jos nukut pelkästään pikkuhousut jaloissasi ja tai boxeriyt sillei hassua nukkua jos on lämpöä sillei ja lakana vain päällä..
- Anonyymi00012
Tai voisimme nukuttaa toisiamme. Elämän suuria lahjoja.
- Anonyymi00013
Muistatko kun ollaan monesti kuluneiden muutaman vuoden aikana nukutu hyvinkin jopa 12 tuntia!! viikossa
- Anonyymi00018
Laulan tuutulaulun
- Anonyymi00019
Ei mua enää kiinnosta oma vika kun et osaa kunnolla olla nukun kyllä nyt paremmin ja mua oottaa suloinen puolivuotias vauva kotona mikä piristää elämääni isänä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952737Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83002642Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy412334Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591414Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171112Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään481090- 57792
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10781- 19699
- 55682