Onko tässä käynyt niin

Anonyymi-ap

Että nyt sinä nukut paremmin mitä minä?
Sinun pitäisi nukuttaa minut illalla, niin jaksaisin paremmin herätä aamulla.

19

273

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Allergialääkkeen voimalla nukkuu joskus jopa 12 tuntia putkeen
      Kofeiinia ei tulisi nauttia laisinkaan 8h ennen nukkumaan menemistä ja
      Päivisin tulisi haukata raitista ilmaa sekä harrastaa sykettä nostattavaa liikuntaa

• Anonyymi00003

Ei mitään lääkeyhtiöiden paskoja, hyvää kannabista ja siitä sitten lepoa päälle.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei mitään lääkeyhtiöiden paskoja, hyvää kannabista ja siitä sitten lepoa päälle.

Cetirizin ♡

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Se voi kuulemma laukaista psykoosin ja sitten menee koko yö ikävästi ikävöiden

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Hätävaralle on olemassa tizanidin. Flunssan yhteydessä voi pyytää myös keskushermostoon vaikuttavaa yskänlääkettä, sain kerran melkein litran, kesti varmaan 6 vuotta

• Anonyymi00017
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ihan höpö höpö olet.

Mikä on sinun oma kokemukseksi, vai ihanko toistelet vaan jotakin mantraa, kertomatta millä määrällä jne?

• Anonyymi00002

En nuku ikinä hyvin, mutta ehkä vähän paremmin.

• Anonyymi00004

Pitäisi päästä hipsuttelemaan, niin nukahtaisit.

• Anonyymi00007

mikä minus jotenkin huvva joku tyttö kun hän lauleskelee joain monesti jotain nukurt5a minua ne, silloin nukahtaakin niihin jotenkin

• Anonyymi00008

Rakastelua auttaisi tuohonkin 🤔

• Anonyymi00014

Mutta minulta ei seksiä kukaan saa, koska halut ovat olleet loppu jo kauan!

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mutta minulta ei seksiä kukaan saa, koska halut ovat olleet loppu jo kauan!

Voit uskoa, että koko palsta tietää tuon. Voit myös uskoa, ettei kukaan halua sulta yhtään mitään, ainakaan täällä.

• Anonyymi00009

Mistä päättelet ja kenen nukkuvan paremmin??

• Anonyymi00015

Haha. Hups, no palstan perusteella tietysti. Enhän muuten tiedä elämästäsi yhtään mitään, niinkuin et sinäkään minun.

• Anonyymi00011

nukkumis-juttuja kun uni on tärkeämpää kuin työ... mikähän nukkumisjuttu-jos nukut pelkästään pikkuhousut jaloissasi ja tai boxeriyt sillei hassua nukkua jos on lämpöä sillei ja lakana vain päällä..

• Anonyymi00012

Tai voisimme nukuttaa toisiamme. Elämän suuria lahjoja.

• Anonyymi00013

Muistatko kun ollaan monesti kuluneiden muutaman vuoden aikana nukutu hyvinkin jopa 12 tuntia!! viikossa

• Anonyymi00018

Laulan tuutulaulun

• Anonyymi00019

Ei mua enää kiinnosta oma vika kun et osaa kunnolla olla nukun kyllä nyt paremmin ja mua oottaa suloinen puolivuotias vauva kotona mikä piristää elämääni isänä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      195
      2737
    2. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      300
      2642
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      41
      2334
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      159
      1414
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1112
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1090
    7. 57
      792
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      781
    9. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      19
      699
    10. 55
      682
    Aihe