Ei käy ihan yks yhteeen, tahallaanko ärsytät 😧
Miks flirttaat ja puhut miehestäs
21
264
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kerro esimerkki mitä sanottu? Esim sulla kauniit silmät niin on miehellänikin. Sun kädet on kyllä seksikkäät vähän kun mun miehellä. Tämmöistäkö?
- Anonyymi00006
Mä oon nainen
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mä oon nainen
Kyllä nuo samat kommentit käy myös naiselle.
- Anonyymi00002
Älä sotke minun elämääni pyydän. Työpaikkamme on mielisairas ja sen tulee poliisitutkimaan. Minä puhun miehestäni silloin kun haluan. Ja olen töissä vain töitä tekemässä. Enkä flirttaa jos joku on niin sairas ja kuvittelee muuta. Menköön mielisraalaan. T. R
- Anonyymi00005
Jokaisella on töissä oikeus vain töitä tehdä ja jos joku muuta luulee, niin kerää dokumentteja. Niitä varmasti tarvitset. Sinulla on oikeus rakastaa miestäsi ja hänestä puhua. Kuka ei sitä kestä niin ei kuulu työelämään.
- Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jokaisella on töissä oikeus vain töitä tehdä ja jos joku muuta luulee, niin kerää dokumentteja. Niitä varmasti tarvitset. Sinulla on oikeus rakastaa miestäsi ja hänestä puhua. Kuka ei sitä kestä niin ei kuulu työelämään.
Missä töissä muka miehet tekee kanssasi töitä?? Hyi!! Miehet ja naiset eri työpaikkoihin m
- Anonyymi00015
Sinä oot hupsu. En pidä sinusta. Mutta hymyilet muillekin. Mitäs olet miesten kanssa töissä eikä naisvaltainen ala kiinnosta?
Naiset ja miehet eri työpaikkaan. - Anonyymi00016
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miksi puhua miehestä töistä?
Työ on vain työtä varten ja siellä ollaan hiljaa eikä hymyillä.
- Anonyymi00003
Kulissimies on kuin kaveri älä ressaile oot mun saavuttamaton kultaseni varmaan juuri tosta en syystä
- Anonyymi00004
En halua ketään jolla on jotain kulissimiehiä!!
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei ollu sulle
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mikset??? Yhteiskunta arvostaa ja saan paremman työpaikan.
- Anonyymi00008
Voiko joku olla niin pöpi
- Anonyymi00010
Joo kannattaa ne varatut jättää suosiolla rauhaan töissä jos ei halua sinne poliisitutkintaa ja kestääkö työpaikan maine sitä
- Anonyymi00019
Kestää. Mitäs työpaikassa naiset ja miehet tekee yhdessä töitä!!
Pomon vika.
Naiset vain naisten työkaveri.
Miehet vain miesten työkaveri.
Pomon vika mitäs laittaa miehet ja naiset tekemään yhteistyötä!
- Anonyymi00011
Tietenkin puhun miehestäni. Ei hymyileminen kadulla ole flirtailua. 🫡
Kiltti vaan olen, kun hymyilen sinulle ja juttelen kadulla. - Anonyymi00014
😅😅😅😅😅😅😅😅
- Anonyymi00017
ärsytän sua vtun tyhmä ukko
- Anonyymi00018
Miksi sen sun kultas flirttaa ja hymyilee yhdelle huomioasuiselle suursyömärille?
- Anonyymi00020
Taitaa muutkin olla maajusseihin kallellaan.
- Anonyymi00021
Ota etäisyyttä, ei kannata varatun kanssa, hakee vain jännitystä arkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952737Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83002642Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy412334Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591414Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171112Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään481090- 57792
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10781- 19699
- 55682