Enkä kadu. Maailma ja varsinkin Suomi on nykyään niin hirveä paikka. olen todella onnellinen ettei tarvitse pelätä lasten ja lastenlasten puolesta. Molempien raskauksien "isä" oli juoppo, ja itsekin olin tuolloin itsetuhoinen juoppo. Abortin tulee Suomessa aina olla sallittu, jotta syntyy mahdollisimman vähän epätoivottuja lapsia henkilöille jotka ovat täysin sopimattomia vanhemmiksi.
Vastaukset 11
Aloittajan kanssa täysin samaa mieltä. Huostaanotettujen lasten määrä osoittaa ettei kaikista ole äideiksi. On hyvä asia kun sen hokaa jo raskauduttuaan ja tekee abortin.
- Anonyymi00008
Koville ottaa taas näemmä jollain.
"olen todella onnellinen ettei tarvitse pelätä lasten ja lastenlasten puolesta"
Sitähän sinä nyt joudut vakuuttelemaan raivopäisesti loppuelämäsi.
"Onnellisuusmuurin varjossa:
Ihminen, joka on surmauttanut lapsensa abortissa saadakseen itselleen
etua on pakotettu lakkaamatta julistamaan teostaan saamaansa hyötyä ja
sen tuomaa "onnellisuutta". Tuon kohtalon täytyy olla raskas.
Abortööri rakentaa ympärilleen onnellisuusmuurin, jonka takana
surullinen totuus "onnesta" piilee."- Anonyymi00009
Olet räkäpäinen revarievä, kuten muutkin antiabortistiset ulostepommit.
"Sitähän sinä nyt joudut vakuuttelemaan raivopäisesti loppuelämäsi.
surullinen totuus "onnesta" piilee.""
Taitaa ottaa sinulla aika koville, että uskontosi kielsi sinulta abortin ja jouduit vasten tahtoasi synnyttämään lapsen jota et halunnut ja luopua siitä elämästä jonka olit itsellesi toivonut.
Joudut nyt loppu elämäsi vakuuttelemaan raivopäisesti "onnellisuuttasi", katkeruuden ja vihan valtaamaana, saarnaten miten kukaan muukaan ei saisi aborttia tehdä jotta hekin kokisivat saman kurjan kohtalon kuin sinä. Tuon kohtalon täytyy olla raskas.
Uskovainen, naisten oikeuksia kieltävä, rakentaa ympärilleen onnellisuusmuurin, jonka takana surullinen totuus piilee.- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olet räkäpäinen revarievä, kuten muutkin antiabortistiset ulostepommit.
Sinä abortinsuosijaräähkä olet tyhjä sontapannu.
- Anonyymi00014
Kukkamaija kirjoitti:
Taitaa ottaa sinulla aika koville, että uskontosi kielsi sinulta abortin ja jouduit vasten tahtoasi synnyttämään lapsen jota et halunnut ja luopua siitä elämästä jonka olit itsellesi toivonut.
Joudut nyt loppu elämäsi vakuuttelemaan raivopäisesti "onnellisuuttasi", katkeruuden ja vihan valtaamaana, saarnaten miten kukaan muukaan ei saisi aborttia tehdä jotta hekin kokisivat saman kurjan kohtalon kuin sinä. Tuon kohtalon täytyy olla raskas.
Uskovainen, naisten oikeuksia kieltävä, rakentaa ympärilleen onnellisuusmuurin, jonka takana surullinen totuus piilee.Koville näyttää tosiaan ottavan kun hätärääky käy..
Menee nämä h.arhasi kyllä niin pöpelikköön että rytisee. Ensinnä, en ole minkään sortin uskovainen, toisekseen minulla ole kokemusta synnyttämään pakottamisesta. Lastani en t.appanut ja kieltänyt hänen ihmisoikeuksiaan, vaikka siihen tietyltä taholta painostettiin. Olisinko kuitenkin toivonut loppuelämäni painajaismaista kärsimystä syyllisyyst.raumoissa, itsepetoksellisen "onnen" vakuuttelun vallassa? Mieti sitä kun kadehdit k.atkeran v.ihasi vallassa muita jotka on älynneet säilyttää omatuntonsa putipuhtoisena. Ja miten selität sen että jostain kumman syystä halusin vielä moninkertaisesti lisääkin sitä "katkeraa vihaa" elämääni hankkimalla useampia lapsia?! - Anonyymi00015
Oo mikä psykiatri ja meedio siellä taas tietää ja ymmärtää kaiken. Uskomatonta vihaa oikein purskuaa kommentissasi. Uskovaisuus ei voi olla vihan taustalla, koska uskovaiset ovat tietenkin aina lempeitä muita kohtaan, Jeesuksen opetuksia noudattaen.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sinä abortinsuosijaräähkä olet tyhjä sontapannu.
Mikä on sontapannu?
- Anonyymi00017
Kukkamaija kirjoitti:
Uskovainen, naisten oikeuksia kieltävä, rakentaa ympärilleen onnellisuusmuurin, jonka takana surullinen totuus piilee.Raivopäisesti raivopäisesti. Jos olisut onnellinen ja elämääsi tyytyväinen, et keuhkoais muiden julkaisuista ja ratkaisuista.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa461082Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83887- 164877
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105824Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29765Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197700Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40653- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu118563Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12525Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as8522On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510- 39485
- 57475
- 73471
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 55467