Siksi kun en ollut vapaa menetin sinut
Aina koen vain että
17
277
Vastaukset
- Anonyymi00001
Menikö se niin
- Anonyymi00003
???????
- Anonyymi00002
mä en tiedä onko ex mieheni homo? kävi saunomassa säännöllisesti?
- Anonyymi00004
Hyvä ettei käynyt kättä vääntämässä.
- Anonyymi00005
Niin ja kysynkin, pystytkö olla onnellinen? Kun menetin sinut ja se vaikka kauttasi elämääni tuli jotain, mutten silti onnellinen. Aikaa kulunut paljon eikä muuttanut sitä tosiasiaa, olin todella rakastunut sinuun ja nyt se on ... .........
- Anonyymi00006
Tärkeää ei ole olla huolissaan jo menneestä. Sensijaan jos oikein korostetusti esittää; en ole nyt vapaa; eihän se mikään kiitospuhe ja motivaation lähde ole ainakaan.
- Anonyymi00007
auttaa kyllä jos on kädessä jotain ongelmaa...niin jos nukut laittamalla käden jalkojen vääliin lämmittää sitä kättä
- Anonyymi00008
Voi viddu, tajuatko, olet suorassa lähetyksessä, on the air!
- Anonyymi00009
Kannattaa sitten tehdä asialle jotain.
- Anonyymi00010
Luonnollistahan tuo on. Harva lopulta on sellainen, että varattuun sekaantuisi millään tasolla.
- Anonyymi00011
Paitsi sinä
- Anonyymi00019
Anonyymi00011 kirjoitti:
Paitsi sinä
En ole koskaan sekaantunut, enkä sekaannu. Moraalini ei salli tuollaista.
- Anonyymi00012
Se että menettää on aina väärin oli tai ei.
- Anonyymi00013
Vai niin.
Hyvin todennäköistä.
Harva haluaa kolmenkimppaa. - Anonyymi00016
Pikemminkin varmaan niin päin, että se oli vain merkki siitä, että meitä ei ollut tarkoitettu toisillemme.
- Anonyymi00017
Olet todella komea mitä nopeasti katsonut mutta en sillä tavalla näe meitä yhdessä.
- Anonyymi00018
Aika selkee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82082Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1131482Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201205Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82061063Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 76770
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.79722Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään42634