Edit: lippu on löytynyt ja nyt salossa liehuu uusi sateenkaarilippu.
Pyydämme apua Pride-kansalta.
Viime yönä Imatran Kulttuuritalo Virtan lipputangosta varastettiin sateenkaarilippu. Tapahtuneella on silminnäkijöitä ja asiasta on tehty rikosilmoitus.
Haluaisimme kuitenkin, että Pride-viikko saa arvoisensa päätöksen, emmekä haluaisi antaa tällaisen teon himmentää yhteisön näkyvyyttä ja iloa. Siksi kysymme nyt apua sateenkaariyhteisöltä ja liittolaisilta: löytyisikö joltakin sateenkaarilippua lainaan tai lahjoituksena loppuviikon ajaksi?
Kaikki apu ja jakaminen merkitsee paljon.
Kuka vei pride lipun?
55
842
Vastaukset
- Anonyymi00001
Asiaa Asiaa !
- Anonyymi00002
Kysyppä sienimäen homoyhteisöltä joka kokoontuu kyllin baarissa.
- Anonyymi00004
Jos niiltä löytys Tom of Finland lippu
- Anonyymi00035
Tynkkynen ja BBC
- Anonyymi00048
Anonyymi00035 kirjoitti:
Tynkkynen ja BBC
BärsBohrerCompany
- Anonyymi00003
Varmaan se kuuluisa PENA.
- Anonyymi00005
Laittakaa sinne Hakaristilippu 👍
- Anonyymi00006
Yön sudet kävi voortilla hakee 😂
- Anonyymi00010
Joutaa viedäkkin ihan poliisien toimesta kuten veivät nat.i lipunkin
- Anonyymi00011
Haitarin pyyhkeeksi moiset liput joutais ei muuhun käyttöön.
- Anonyymi00013
Sinänsä huvittavaa kuinka jotain heteroa voi pride häiritä niin paljon että lippu pitää repiä alas. Ehkä se kertoo vain siitä kuinka pieni ja ahdas ajatusmaailma joillakin on?
- Anonyymi00014
Antaa kaikkien kukkien kukkia...siellä komerossa...
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Antaa kaikkien kukkien kukkia...siellä komerossa...
Homofoobikon mielipide?
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Antaa kaikkien kukkien kukkia...siellä komerossa...
Sun kannattaa mennä itse sinne komeroon, istua siellä pimeässä ja miettiä.. Kyllä sä tiedät, mä uskon että oot fiksumpi kuin annat ymmärtää puheillas. Jos sun sisko tai veli esim olisi saateenkaari ihminen, sä tekisit kaikkes että kukaan ei hauku, syrji tai satuta sitä millään tavalla. Jos näin ei ole, niin sille ei voi oikein mitään, sun täytyy vaan jatkaa niillä mitä sulle syntymässä annettiin.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sun kannattaa mennä itse sinne komeroon, istua siellä pimeässä ja miettiä.. Kyllä sä tiedät, mä uskon että oot fiksumpi kuin annat ymmärtää puheillas. Jos sun sisko tai veli esim olisi saateenkaari ihminen, sä tekisit kaikkes että kukaan ei hauku, syrji tai satuta sitä millään tavalla. Jos näin ei ole, niin sille ei voi oikein mitään, sun täytyy vaan jatkaa niillä mitä sulle syntymässä annettiin.
Voi voi menikö komero kommentti hihhulin tunteisiin ?
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Voi voi menikö komero kommentti hihhulin tunteisiin ?
Joo kuka järkevä ihminen mainostaa ja paasaa omista ongelmistaan ? Eihän heterotkaan julista tuolla pitkin kyliä mitä ovat vai kuinka ?
- Anonyymi00026
Anonyymi00018 kirjoitti:
Joo kuka järkevä ihminen mainostaa ja paasaa omista ongelmistaan ? Eihän heterotkaan julista tuolla pitkin kyliä mitä ovat vai kuinka ?
Ongelmistaan?
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ongelmistaan?
Noh siltähän toi pride toiminta vaikuttaa et on jokin ongelma ?
- Anonyymi00050
Eikö pride-liike ole lähtöisin Yhdysvalloista ja sen takana on The Church of Satan eli Saatanan kirkko?
Homoseksuaalisuudessa sinänsä on kyse satanistisesta perversiosta, synnistä ja häpeästä, jolle ei pidä liputtaa ja jota ei pidä juhlistaa. - Anonyymi00051
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sun kannattaa mennä itse sinne komeroon, istua siellä pimeässä ja miettiä.. Kyllä sä tiedät, mä uskon että oot fiksumpi kuin annat ymmärtää puheillas. Jos sun sisko tai veli esim olisi saateenkaari ihminen, sä tekisit kaikkes että kukaan ei hauku, syrji tai satuta sitä millään tavalla. Jos näin ei ole, niin sille ei voi oikein mitään, sun täytyy vaan jatkaa niillä mitä sulle syntymässä annettiin.
Kyllä aikuisten elämään kuuluu se, että pystyy antamaan ja vastaanottamaan arvostelua. Emme elä elämäämme missään pumpulissa tai lintukodossa. Kyllä maailma on kylmä ja kova paikka.
Minä olen sitä mieltä, että antaa ns. kaikkien kukkien kukkia, mutta tähän liittyy myös se, että on olemassa sananvapaus ja mielipiteenvapaus ja eri mieltä saa olla ja sen saa myös kertoa muille ja sanoa ääneen julkisesti.
Jos haluat olla suvaitsevainen niin sinun pitää suvaita myös vastakkaisia näkemyksiä ja mielipiteitä elämästä ja moraalista.
Tämä pride-liputus on kummallinen, että julkisesti verovaroista tuettuna liputetaan homoseksuaalisuuden eli satanistinen perversion puolesta. Tosiasiallisesti valtion tukemana liputetaan Saatanalle ja satanismille.
Oman käsitykseni mukaan pride-liikkeen takana on Yhdysvalloissa The Church of Satan.
- Anonyymi00019
Isännän viiristä näkee mistä meitillä tykätään.👍
- Anonyymi00020
erittäin hyviä ihmisiä Imatralla. polttouuniin joutaa tuollaset liput.
- Anonyymi00021
mitä kuuluu SETA rikollisille tänään siellä Imatran suunnalla= ? miltä tuntuu rikkoa suomen perustuslakia?
- Anonyymi00022
Voi ku pieniä ihan pelottaa sateenkaarilippu. Sallikaa mun nauraa:D
- Anonyymi00023
sateenkaari liput eivät kuulu yhtään minkään kunnan julkisiin tiloihin. tästä on aivan selkeä perustuslaki pykälineen olemassa.
SETA rikollisjärjestönä ei noudata suomen lakia, joka ei yllätä lainkaan. Rikolliset eivät näemmä ole kiinnostuneet yhteisistä laeista ja pelisäännöistä.- Anonyymi00024
Eihän nää tiedä isekkään mitä ovat .
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Eihän nää tiedä isekkään mitä ovat .
Niinpä tänään oon Seppo ja huomenna Seija ylihuomenna jotain siltä väliltä ?
- Anonyymi00041
Kerrohan mitä lakia ne rikkoo kun kerran puskista huutelet
- Anonyymi00027
Täällä karskit heteromiehet pelkää priden olevan uhka omalle seksuaalisuudelle 😅
- Anonyymi00029
Elä nyt liikoja kuvittele . Mie kyl tiedän et mikä tänään oon normaali hetero ihminen.
- Anonyymi00030
”Ehkä se kertoo vain siitä kuinka pieni ja ahdas ajatusmaailma joillakin on?”
Omilla kommenteillaan he allekirjoittavat yllä olevan 👍
t. heteromies - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
”Ehkä se kertoo vain siitä kuinka pieni ja ahdas ajatusmaailma joillakin on?”
Omilla kommenteillaan he allekirjoittavat yllä olevan 👍
t. heteromiesTaitaa olla jolllain muilla se mieli hieman ahdas kun pitää julistaa ja paasata pitkin kyliä sekä yrittää aivopestä muita .
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Taitaa olla jolllain muilla se mieli hieman ahdas kun pitää julistaa ja paasata pitkin kyliä sekä yrittää aivopestä muita .
Kokeile nostaa Teboilin lppu salkoon ja kato monta minuuttii se liehuu kunnes virkavalta sen poistaa
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kokeile nostaa Teboilin lppu salkoon ja kato monta minuuttii se liehuu kunnes virkavalta sen poistaa
Se on rikos liputtaa muilla kuin siniristilipuilla ja vain ja ainoastaan liputuspäivänä. .
- Anonyymi00042
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kokeile nostaa Teboilin lppu salkoon ja kato monta minuuttii se liehuu kunnes virkavalta sen poistaa
Teboil lippu on lukoil firman symbooli, teboil rahoittaa ryssän sotaa euroopassa
- Anonyymi00045
Kyse on meidän lastemme tulevaisuudesta ja tämän maan tulevaisuudesta.
Homoseksuaalisuus on satanistinen perversio eikä sille pidä missään nimessä liputtaa! - Anonyymi00060
Anonyymi00031 kirjoitti:
Taitaa olla jolllain muilla se mieli hieman ahdas kun pitää julistaa ja paasata pitkin kyliä sekä yrittää aivopestä muita .
Minkälaista aivopesua pride-liike tekee ala-asteilla pienille lapsille kun heitä yritetään aktivoida seksuaalisesti ennen aikojaan eli saattaa murrosikäiseksi, jotta heitä olisi pedofiilien helpompi hyväksikäyttää ja raiskata.
- Anonyymi00034
Alfred Nussi
- Anonyymi00036
veikö joku pride lipun?
- Anonyymi00037
Oliko siellä ihminen välissä!!!???
- Anonyymi00047
Anti Hannut vei sen.
- Anonyymi00038
Hihhuleitten viikko ohi .
- Anonyymi00039
Mie hihhuloi 53 viikkoo vuuves!
T:Pena - Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Mie hihhuloi 53 viikkoo vuuves!
T:PenaMolo
- Anonyymi00043
Anonyymi00039 kirjoitti:
Mie hihhuloi 53 viikkoo vuuves!
T:Pena❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00044
Homoseksuaalisuus on satanistinen perversio.
Pride, Woke ymv. bullshit... ei näille pidä liputtaa.
Ei ainakaan verovaroin!- Anonyymi00049
Minun käsittääkseni tuo pride-liike on lähtöisin Yhdysvalloista ja sen takana on The Church of Satan.
Tätä ei monet wokettajat ja pridettajat taida tietää eikä ymmärtää, että ainakin nimellisesti heidän "ideologiansa" on Saatanan kirkon alkuperiä vaikka kylläkin faktuaalisesti homoseksuaalisuudessa on kyse satanistisesta perversiosta. - Anonyymi00052
Anonyymi00049 kirjoitti:
Minun käsittääkseni tuo pride-liike on lähtöisin Yhdysvalloista ja sen takana on The Church of Satan.
Tätä ei monet wokettajat ja pridettajat taida tietää eikä ymmärtää, että ainakin nimellisesti heidän "ideologiansa" on Saatanan kirkon alkuperiä vaikka kylläkin faktuaalisesti homoseksuaalisuudessa on kyse satanistisesta perversiosta.Pus heijj♥️
- Anonyymi00053
Anonyymi00049 kirjoitti:
Minun käsittääkseni tuo pride-liike on lähtöisin Yhdysvalloista ja sen takana on The Church of Satan.
Tätä ei monet wokettajat ja pridettajat taida tietää eikä ymmärtää, että ainakin nimellisesti heidän "ideologiansa" on Saatanan kirkon alkuperiä vaikka kylläkin faktuaalisesti homoseksuaalisuudessa on kyse satanistisesta perversiosta.Pride hommat on sairasta sekoilua.
- Anonyymi00058
Anonyymi00053 kirjoitti:
Pride hommat on sairasta sekoilua.
Kyllä. Moni pridettäjä ja wokettaja ei taida tietää, että pride-liikkeen takana Yhdysvalloissa on The Church of Satan eli Saatanan kirkko.
- Anonyymi00061
Anonyymi00052 kirjoitti:
Pus heijj♥️
Pride pride ♥️♥️.. Kaikki ongelmat hoidetaan näin: pride pride ♥️♥️..
Kyse on ongelman esiintuojasta, koska hän ei ole suvaitsevainen ja anna toisten elää..
Pride pride ♥️♥️ ja kaikki ongelmat ratkeavat ja kukaan ei tee mitään pahaa..
- Anonyymi00054
Miten lippu on SALOON eksynyt?
- Anonyymi00055
Joku oli tunkenut sen tuhkaluukkunsa ja pieras sen sit ulos Salossa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419