Minkä takia ylä asteen naisopettajat nykyään on niin v*ttumaisia.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Olisko oppilaat kusipäitä?
- Anonyymi00002
Vaihe vuojet
- Anonyymi00003
Kannattas kattoa peiliin, siellä se vit..mainen on
- Anonyymi00004
No, joku vuosi sitte olin yläkoululla, ja kokemusasiantuntijana voin sanoa ettei aloittaja paljo erehtyny
- Anonyymi00005
Kyllä tämä on valitettavan totta, osa kyttää jo tiettyjä perheitä vapaa ajallakin.
- Anonyymi00009
Joutaaki kun osa oppilaista on mitä on
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Joutaaki kun osa oppilaista on mitä on
Joo kyllä osa oppilaista on niin kehejä että joutas karsia runsaalla käellä niitä
- Anonyymi00006
Onneksi jäävät kesälomalle niin jospa ne jaksas enslukukauen
- Anonyymi00007
Ainahan se on niin ollut!
- Anonyymi00008
Puutteessa ja kurjuudessa kun elää niin vittumaiseksi tulee.
- Anonyymi00011
Tavallisesti kolikossa on aina kaksi puolta.
- Anonyymi00012
Äärivasemmisto opetushallitus ajaa äärivasvoke uskontoa ja fem ideologiaa. Ovat tuhonneet jo kaksi ikäluokkaa. Tarkoituksensa on kaataa läntinen sivistys ja markkinatalous sekä poistaa euroopan alkuperäiskansat. Sdp vihvas rkp kesk ja kok vasen laita ovat mukana.
- Anonyymi00013
Perussuom haluavat 70 luvun koululaitoksen takaisin. Koululaitoksen ongelmat johtuu vasemmisto opetushallituksesta joka on pilannut koululaitoksen päiväkodeista yliopistoihin vokeuskonnollaan ja äärivasemmisto probagandalla.
- Anonyymi00014
Aloittaja ei todellakaan tiedä mitä oikeasti v-mäiset ja ankarat opettajat aikanaan olivat. Nämä ovat Herran enkeleitä siihen verrattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3081100Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni67935- 77918
- 71795
- 67721
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40715Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34617- 44617
- 51579
- 42551