Kumppanin haluttomuus

Anonyymi-ap

Kokemuksia toisen osapuolen haluttomuudesta?

Olemme olleet mieheni kanssa useita vuosia yhdessä. Ensimmäiset vuodet harrastimme paljon hyvää ja tyydyttävää seksiä. Sitten se alkoi hiipumaan pikkuhiljaa vähemmäksi. Samaan aikaan toki kun seksi alkoi vähenemään, meillä tuli jonkin verran uusia asioita elämään kuten uusia työpaikkoja ja opintoja.

Kun seksi väheni, huomasin yhtäkkiä olevani ainoa aloitteen tekijä. Jossain vaiheessa aloin saamaan paljon pakkeja. Tapani tehdä aloite vaihteli hyvin paljon mutta tuntui oudolta yhtäkkiä joutua miettimään miten saada toinen syttymään kun ennen kaikki sujui itsestään. Noin vuoden verran jaksoin yrittää välillä mutta sitten päätin että en enää tee aloitetta. Itsetunto alkoi kärsimään hyvin vahvasti. Ulkonäköni ei ole mitenkään radikaalisesti muuttunut vuosien aikana. Olen aina pitänyt itsestäni huolta.

Asiasta yritetty keskustella monta kertaa mutta vastauksia ei oikein tule. Mies toteaa olevansa stressaantunut. Olen yrittänyt olla ymmärtäväinen mutta kun mitään muutosta parempaan ei ole ilmennyt niin alkaa turhauttaa. Huomaan etsiväni itsestäni jatkuvasti vikoja. Joskus olen kertonut avoimesti miehelle itsetyydytyksestä, ja kysynyt häneltä ( en mitenkään syyllistävästi) tekeekö hän sitä usein, vastaa hän kieltävästi. Nyt viimeisen vuoden aikana seksi kertoja ehkä 5 maksimissaan, seksiä päädytty aina harrastamaan silloin kun tästä aiheesta on keskusteltu. Suhteessa kaikki muu täydellisesti ja läheisyyttä on muuten paljon.

Onko ketään joka ollut samassa tilanteessa, onko löytynyt ratkaisuja tilanteeseen?

Miten vahvistaa omaa itsetuntoa tälläisessä? Vai onko ero ainoa ratkaisu?

Onko kokemuksia mikä on ollut kumppanin haluttomuuden syynä?

Voiko kumppanilla olla toinen?

3

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Köy p*nemassa muita niin ei tarvitse murehtia pettääkö toimen.

• Anonyymi00002

Nii, jos ei kotona saa.

• Anonyymi00003

Ikävä kyllä sille ei ole paljoa tehtävissä, jollei toinen halua. Been there. Seksittömyyden olisin itse vielä kestänyt, mutta en läheisyyden hellyyden ja kosketuksen puutetta. Ja juu ei, ei todellakaan automaattisesti kerro siitä, että kuviossa olisi joku kolmas. Omalla eksälläni kyse oli masennuksesta ja luultavasti testojen mataluudesta. Hän ei halunnut tehdä asialle mitään, ei ollut valmis menemään lääkäriin. Pelkkä puhuminen ei muuttanut tilannetta lainkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      8
      2052
    2. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      110
      1413
    3. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      120
      1175
    4. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1074
    5. Vauvat syntyvöät vihan lapsina?

Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O
      Luterilaisuus
      66
      1015
    6. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      192
      940
    7. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      67
      785
    8. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      76
      750
    9. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      622
    10. Iivarilla johtopäätösten aika

Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös
      Kemijärvi
      36
      622
    Aihe