Onlyfans nainen

Anonyymi-ap

Muuan tunnettu Of-sisällöntuottaja losautti hallinnassaan olevan Volvon penkalle.
2 henkilöä otettu kiinni, rattijuopumusta epäillään.
Taitas iloliemi maistua Fingeroisille, eix äskettäin olku joku kännisekoilu taksin kanssa?

112

1257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Auton kuljettajasta ei ole vielä tietoa. Jos kuljettaja ei ollut MF niin sitten iso rike on auton luovuttaminen juopuneelle. Joka tapauksessa oli niin tai näin kasko ei korvaa.

    • Anonyymi00002

      Jotenkin tuntuu, että auton omistajalla on ollut pallo hukassa jo pitkään.

      • Anonyymi00003

        MF on todellakin ollut seko koko ikänsä! Tommonen itsensä muokkaaminen, esim karseet tekotissit ja täyteaineet naamassa ei ole terveen tekosia.


    • Anonyymi00004

      Eikö sillä oo kaksisuuntainen mielialahäiriö?

    • Anonyymi00005

      Ei jäänyt epäselväksi kuka törttöiöi kun nimet isolla auton kyljessä..

      • Anonyymi00007

        Insertissä auton omistaja, myöhemmin haltija on Fingeroos. Kumpi onkaan oikea tieto, onko siis rahoitusyhtiön vai oma?
        Oli miten oli, käräjät kutsuu ja tuomio tulee.


      • Anonyymi00008

        Ja niin Iltalehden toimittaja Riian piti vetää Martinankin nimi juttuun. Aivan omilla avuillaan on Fingerroos ollut viime vuosina julkisuudessa.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Ja niin Iltalehden toimittaja Riian piti vetää Martinankin nimi juttuun. Aivan omilla avuillaan on Fingerroos ollut viime vuosina julkisuudessa.

        Googlasin tuon toimittaja Riian nimen ja Martinan ja sehän on täysin keskittynyt tekemään juttuja Martinasta. Kaikki jutut Iltalehdessä pääasiassa tuon toimittajan tekemiä. Kyseinen toimittaja ei ole tehnyt yhtäkään juttua esim. Sofia Belorfista.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Googlasin tuon toimittaja Riian nimen ja Martinan ja sehän on täysin keskittynyt tekemään juttuja Martinasta. Kaikki jutut Iltalehdessä pääasiassa tuon toimittajan tekemiä. Kyseinen toimittaja ei ole tehnyt yhtäkään juttua esim. Sofia Belorfista.

        Olisko syynä vaikkapa se että Belorf on useita vuosia asunut ulkomailla! Sewen uutisoi ihan tarpeeksi Blingblingiä ja uutta parisuhdetta, ei muiden tartte.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Googlasin tuon toimittaja Riian nimen ja Martinan ja sehän on täysin keskittynyt tekemään juttuja Martinasta. Kaikki jutut Iltalehdessä pääasiassa tuon toimittajan tekemiä. Kyseinen toimittaja ei ole tehnyt yhtäkään juttua esim. Sofia Belorfista.

        Varmaan Suomesta löytyy muitakin ihmisiä/julkkiksia, joista toimittaja ei ole tehnyt juttuja. Mutta sinähän keskityt näihin samiksiin Martinaan ja Sofiaan. Onko he verrokkeja? Jatkapa googlaamista.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Varmaan Suomesta löytyy muitakin ihmisiä/julkkiksia, joista toimittaja ei ole tehnyt juttuja. Mutta sinähän keskityt näihin samiksiin Martinaan ja Sofiaan. Onko he verrokkeja? Jatkapa googlaamista.

        Googlaan aina toimittajan nimen ja pari Martinan pahinta vihollisnaista ja katson minkälaisia juttuja kyseinen toimittaja on niistä tehnyt. Jos siis Martinasta tehdään ikävänoloinen juttu ja täysi aiheettomasti vedetään jokun toisen tekemisiin, kuten nytkin Fingerroosin juttuun. Miksi toimittaja Riian pitää kirjoittaa siihen Martinan nimen kun kyseessä on yli 20 vuotta sitten lyhyt yhteistyö johon kyseiset nuoret naiset houkutteli Miki Kolehmainen. Martina ei lopuksi halunnut edes nousta samalle lavalle Fingerroosin kanssa.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Olisko syynä vaikkapa se että Belorf on useita vuosia asunut ulkomailla! Sewen uutisoi ihan tarpeeksi Blingblingiä ja uutta parisuhdetta, ei muiden tartte.

        Esim. Alibi ei ole koskaan maininnut Sofian Katiska-juttuja ja huumetuomiota vaikka on tehnyt Katiskasta jutun. Mutta Alibi oli tehnyt jutun kun Martina oli tukistanut häntä pitkään kiusannutta naista. Ja mistä tiesin katsoa. No, kun tänne joku kirjoitti että Alibissa on juttu Martinasta. Taisi olla Hymyn suosikkityttöä Bergiä hieman tukistanut tekemisistään.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Googlaan aina toimittajan nimen ja pari Martinan pahinta vihollisnaista ja katson minkälaisia juttuja kyseinen toimittaja on niistä tehnyt. Jos siis Martinasta tehdään ikävänoloinen juttu ja täysi aiheettomasti vedetään jokun toisen tekemisiin, kuten nytkin Fingerroosin juttuun. Miksi toimittaja Riian pitää kirjoittaa siihen Martinan nimen kun kyseessä on yli 20 vuotta sitten lyhyt yhteistyö johon kyseiset nuoret naiset houkutteli Miki Kolehmainen. Martina ei lopuksi halunnut edes nousta samalle lavalle Fingerroosin kanssa.

        Sillähän ei ole mitään merkitystä miten vuosien nettiraivoajat toimii tai miten kateelliset tyrkyt toimii. Sillä on merkitystä miten toimittajat toimii.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Googlaan aina toimittajan nimen ja pari Martinan pahinta vihollisnaista ja katson minkälaisia juttuja kyseinen toimittaja on niistä tehnyt. Jos siis Martinasta tehdään ikävänoloinen juttu ja täysi aiheettomasti vedetään jokun toisen tekemisiin, kuten nytkin Fingerroosin juttuun. Miksi toimittaja Riian pitää kirjoittaa siihen Martinan nimen kun kyseessä on yli 20 vuotta sitten lyhyt yhteistyö johon kyseiset nuoret naiset houkutteli Miki Kolehmainen. Martina ei lopuksi halunnut edes nousta samalle lavalle Fingerroosin kanssa.

        Miksi jumatsukka vedät aina Martinan joka ketjuun? Katso aloitus ja kirjoittele siitä henkilöstä ainoastaan.


      • Anonyymi00017

        Missä mättää ? Miksi jauhat 20 vuotta vanhoista asioista ?


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Sillähän ei ole mitään merkitystä miten vuosien nettiraivoajat toimii tai miten kateelliset tyrkyt toimii. Sillä on merkitystä miten toimittajat toimii.

        Nytkin hyvinvointivalmentaja Siekkisellä on hieman yli 600 lasku mennyt perintään niin siitä on Ylimutka tehnyt pitkän jutun Seiskaan. Syitä tuollaiseen voi olla monia ja aivan ihmisilliä. Voi olla että on mennyt epähuomiossa, voi olla että lasku on riitautettu ja monta kertaa kun juttu on ollut Seiskassa esim. ulosotosta, niin se on kuitenkin jo maksettukin. Mutta silti pitää tehdä juttu.
        Miksi Ylimutka ei tee juttua ystävänsä Jethron veloista koska aikanaan kirjoittanut tästä kirjan että miten rahaa tehdään? Seiskasssa on juttua kun Jethro kännissä haukkunut Eerikäistä ja sitä Seiska nostaa ylös aivankuin Jethron sanomisilla olisi jotain merkitystä. Nyt ilmeisesti sama mies haukkunut naisia hu*raksi kun Helin loukkaantunut. Jethro on kyllä pyytänyt Eskolta asiaa anteeksi ja Esko laittoi sen viestittelyn näkyviin instaansa.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Nytkin hyvinvointivalmentaja Siekkisellä on hieman yli 600 lasku mennyt perintään niin siitä on Ylimutka tehnyt pitkän jutun Seiskaan. Syitä tuollaiseen voi olla monia ja aivan ihmisilliä. Voi olla että on mennyt epähuomiossa, voi olla että lasku on riitautettu ja monta kertaa kun juttu on ollut Seiskassa esim. ulosotosta, niin se on kuitenkin jo maksettukin. Mutta silti pitää tehdä juttu.
        Miksi Ylimutka ei tee juttua ystävänsä Jethron veloista koska aikanaan kirjoittanut tästä kirjan että miten rahaa tehdään? Seiskasssa on juttua kun Jethro kännissä haukkunut Eerikäistä ja sitä Seiska nostaa ylös aivankuin Jethron sanomisilla olisi jotain merkitystä. Nyt ilmeisesti sama mies haukkunut naisia hu*raksi kun Helin loukkaantunut. Jethro on kyllä pyytänyt Eskolta asiaa anteeksi ja Esko laittoi sen viestittelyn näkyviin instaansa.

        Siekkinen ei ole käynyt mitään kursseja edes hyvinvointivalmmentajaksi ja älyttömät ansiotulot ovat naisella.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Siekkinen ei ole käynyt mitään kursseja edes hyvinvointivalmmentajaksi ja älyttömät ansiotulot ovat naisella.

        Onko siis Fingeroos kans hyvinvointivalmentaja, vai miksi on Siekkinen vedetty ketjuun ?


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Miksi jumatsukka vedät aina Martinan joka ketjuun? Katso aloitus ja kirjoittele siitä henkilöstä ainoastaan.

        Miksi sinä kirjoitat adverbit aina lauseen loppuun? "kirjoita ainoastaan siitä henkilöstä" on oikein!


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Googlaan aina toimittajan nimen ja pari Martinan pahinta vihollisnaista ja katson minkälaisia juttuja kyseinen toimittaja on niistä tehnyt. Jos siis Martinasta tehdään ikävänoloinen juttu ja täysi aiheettomasti vedetään jokun toisen tekemisiin, kuten nytkin Fingerroosin juttuun. Miksi toimittaja Riian pitää kirjoittaa siihen Martinan nimen kun kyseessä on yli 20 vuotta sitten lyhyt yhteistyö johon kyseiset nuoret naiset houkutteli Miki Kolehmainen. Martina ei lopuksi halunnut edes nousta samalle lavalle Fingerroosin kanssa.

        Ei sulla sitten elämässäsi muuta ole?


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Ei sulla sitten elämässäsi muuta ole?

        Akka ei vastaa puhelimeen, seiskalehden toimittajille. Elikkä on varmasti Marika itse ollut autonsa ratissa kolarin sattuessa.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Akka ei vastaa puhelimeen, seiskalehden toimittajille. Elikkä on varmasti Marika itse ollut autonsa ratissa kolarin sattuessa.

        Olivat laulaa hoilottaneet aamun asti ja istuneet porealtaassa tää pari. Olivat naapurit kertoneet asiasta ja 🍺🍻🍾🍷.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Onko siis Fingeroos kans hyvinvointivalmentaja, vai miksi on Siekkinen vedetty ketjuun ?

        Koska Martina oli vedetty Fingerroosin juttuun Iltasanomissa niin sitten täällä on hieman arvosteltu toimittajien toimintaa. Esim. Seiskassa arvostetaan onlyfans-naisia enemmän kuin hyvinvointivalmentajia.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Olivat laulaa hoilottaneet aamun asti ja istuneet porealtaassa tää pari. Olivat naapurit kertoneet asiasta ja 🍺🍻🍾🍷.

        Akka vaan vankilaan, jos verestä löytyy korkea alkoholi pitoisuus !


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Missä mättää ? Miksi jauhat 20 vuotta vanhoista asioista ?

        Koska Iltalehden toimittaja Riia, tehdessään jutun tästä Fingerroosista, veti samassa jutussa esille yli 20 vuotta sitten tapahtuneet ja Martinan. Ja mitenkäs Martina kuului tähän asiaan? No tasan tarkkaan ei mitenkään!


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Koska Iltalehden toimittaja Riia, tehdessään jutun tästä Fingerroosista, veti samassa jutussa esille yli 20 vuotta sitten tapahtuneet ja Martinan. Ja mitenkäs Martina kuului tähän asiaan? No tasan tarkkaan ei mitenkään!

        Ja tähän ketjuun on linkitetty nimenomaan tuo Iltalehden juttu.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Koska Martina oli vedetty Fingerroosin juttuun Iltasanomissa niin sitten täällä on hieman arvosteltu toimittajien toimintaa. Esim. Seiskassa arvostetaan onlyfans-naisia enemmän kuin hyvinvointivalmentajia.

        Eiks noi molemmat ole hyvinvointivalmentajia🤣🤣🤣, Marika huolehtii vain miesten hyvinvoinnista?


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Eiks noi molemmat ole hyvinvointivalmentajia🤣🤣🤣, Marika huolehtii vain miesten hyvinvoinnista?

        Myy ainoastaan reppuaan onlyfansia tehden, tää Fingeroos.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Myy ainoastaan reppuaan onlyfansia tehden, tää Fingeroos.

        Eiks sekin ole hyvinvointia? Ei ainakaan pahaa tee. Kokeile sinäkin, olet hetken aikaa hiljaa.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Eiks sekin ole hyvinvointia? Ei ainakaan pahaa tee. Kokeile sinäkin, olet hetken aikaa hiljaa.

        Miksi tään naisen rattiskärystä vasta 30 kommenttia ? Jos olisi esimerkiksi ollut Martina Aitolehti, olisi jo vähintään 300 sataa viestiä hänestä ketjussa. Vieläkin on ollut viikottain melkein, että Martinalla on rattiskäry. Siitä vaikka on jo aikaa 11 vuotta kohta.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Miksi tään naisen rattiskärystä vasta 30 kommenttia ? Jos olisi esimerkiksi ollut Martina Aitolehti, olisi jo vähintään 300 sataa viestiä hänestä ketjussa. Vieläkin on ollut viikottain melkein, että Martinalla on rattiskäry. Siitä vaikka on jo aikaa 11 vuotta kohta.

        Pitäisi sinun tietää siihen se syy, et miksi ei kirjoittele tästä naikkosesta palstoille ollenkaan.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Miksi tään naisen rattiskärystä vasta 30 kommenttia ? Jos olisi esimerkiksi ollut Martina Aitolehti, olisi jo vähintään 300 sataa viestiä hänestä ketjussa. Vieläkin on ollut viikottain melkein, että Martinalla on rattiskäry. Siitä vaikka on jo aikaa 11 vuotta kohta.

        Martinalla oli 0,74 promillea kesällä 2014 ja esim. Sara Chafakilla pari vuotta sitten 0,75 promillea eikä täällä yhtään aloitusta eikä kommenttia Sarasta.

        Nyt tämän Fingerroosin autossa olleilla kahdella törkeä rattis ja siinä on alaraja 1,2 promillea.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Martinalla oli 0,74 promillea kesällä 2014 ja esim. Sara Chafakilla pari vuotta sitten 0,75 promillea eikä täällä yhtään aloitusta eikä kommenttia Sarasta.

        Nyt tämän Fingerroosin autossa olleilla kahdella törkeä rattis ja siinä on alaraja 1,2 promillea.

        Comon toimittaja oli laittanut tuoreeseen juttuun Martinasta, en muista mitä juttu sisälsi, maininnan tuosta yli 12 vuoden takaisesta rattiksesta ja halusi näin mustamaalata jostain syystä.


      • Anonyymi00083
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Onko siis Fingeroos kans hyvinvointivalmentaja, vai miksi on Siekkinen vedetty ketjuun ?

        Onhan hänkin tavallaan hyvinvointivalmentaja,hän edesauttaa peräkammarin poikia ja muita limanuljaskoita voimaan hyvin.


    • Anonyymi00034

      Ainakin noin 35-40 k€ Volvoon on rahaa ja Gerbyn eliittialueella liikkuu. Massia on pakko olla hyvin. Taitaa tuuletinhommat käydä hyvin kaupaksi.

      • Anonyymi00035

        Hyvä kun vanha värkki käy kaupaksi 😎.


    • Anonyymi00036

      Olivat laulaa hoilottaneet aamun asti ja istuneet porealtaassa tää pari. Olivat naapurit kertoneet asiasta ja 🍺🍻🍾🍷.....

      Ei taida hoilata enää.....auto romuna ja mmat putkassa odottamassa syytettä.

      • Anonyymi00037

        Sitä saa mitä tilaa ja 😂👏.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Sitä saa mitä tilaa ja 😂👏.

        Eiks sen kihlattu mies ole joku pankkiiri .


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Eiks sen kihlattu mies ole joku pankkiiri .

        En tiedä mikä on mies miehiään. Kuitenkin toi auto on mennyt pahasti edestä kasaan ja turvatyynyt laueneet auki. Kova vauhti on kai ollut juopoilla ja noin siinnä sitten käy.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        En tiedä mikä on mies miehiään. Kuitenkin toi auto on mennyt pahasti edestä kasaan ja turvatyynyt laueneet auki. Kova vauhti on kai ollut juopoilla ja noin siinnä sitten käy.

        Tuli känni kalliiksi. Volvo lunastukseen. Vakuutusyhtiö maksaa omistajalle ja perii regressinä korvauksen haltijalta.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Tuli känni kalliiksi. Volvo lunastukseen. Vakuutusyhtiö maksaa omistajalle ja perii regressinä korvauksen haltijalta.

        **Kyseessä on LähiTapiolan omistama auto, mutta sen haltijaksi on merkitty Marika.**
        Eli rahoitusyhtiön Volvo jota Finger on käyttänyt. Ajoipa kumpi vaan, myös haltijalle tuomio kun luovuttanut ajoneuvon juopuneelle. Pariskunta yhdessä olleet liikenteessä.


    • Anonyymi00045

      Lähteekö hän pankkiirilta työpaikka jos kännissä kolaroi..

      Pankit ei kun katso hyvällä jos avainasiakas toimihenkilöt töpeksii

      • Anonyymi00046

        Ei noi nykyisin saa lopareita rattiskäryn takia. Onhan se jo nähty monet kerrat, sakot ja kortti kuivuu vähäksi aikaa ja siinnä se tuomio onkin.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Ei noi nykyisin saa lopareita rattiskäryn takia. Onhan se jo nähty monet kerrat, sakot ja kortti kuivuu vähäksi aikaa ja siinnä se tuomio onkin.

        Mainehaitta vaikuttaa, ekanakin kun kumppani on pornoammattilainen, sitä katsotaan kieroon. Nyt nää juoppojutut, kenkää voi tulla. Fingeroosin talousongelmatkaan ei kivalta näytä pankiirin somessa.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Mainehaitta vaikuttaa, ekanakin kun kumppani on pornoammattilainen, sitä katsotaan kieroon. Nyt nää juoppojutut, kenkää voi tulla. Fingeroosin talousongelmatkaan ei kivalta näytä pankiirin somessa.

        En kunnon mies ottaisi itselleen koskaan pornoammattilaista ja vielä et menis kihloihin sen kans. Miehessä on kans varmasti paljon mätää.


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Mainehaitta vaikuttaa, ekanakin kun kumppani on pornoammattilainen, sitä katsotaan kieroon. Nyt nää juoppojutut, kenkää voi tulla. Fingeroosin talousongelmatkaan ei kivalta näytä pankiirin somessa.

        Eikös sen ensimmäinen aviomieskin ollut joku pohatta ja mites Fingerroos sen hevostilankin sai hankittua? Hevospiireissä pyörii tämä Fingerroos.


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Eikös sen ensimmäinen aviomieskin ollut joku pohatta ja mites Fingerroos sen hevostilankin sai hankittua? Hevospiireissä pyörii tämä Fingerroos.

        Fingerroosista on eräs vanhempi haastattelu paikallisessa aviisisssa jossa kertoo tuosta salarakas kohusta. Kertoi että tapailivat Vesan kanssa salaa ja olivat molemmat varattuja. Siitä kehittyi sitten sellainen kohu että pakeni ulkomaille ja sinne lensi toimittaja perässä. Kun saapui takaisin oli toimittajia vastassa jo lentokentällä. Kertoo että ympärillä pyöri jos jonkinlaista jotka halusivat hyötyä tuosta. Kertoi että Linda Lampeniuksenkin managerina toiminut otti yhteyttä että joko pakenet tai hyödynnät julkisuuden. Mainitsee ohimennen tuon salakaras-yhtyeen Martinan kanssa. Sen takanahan oli tunnettu Kolehmainen. Martinakin on sanonut että nuoria naisia vietiin ja tuosta Fingerroosin haastattelusta kyllä tulee hyvin selville että ne oli muut jotka halusi hyötyä tuosta.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Fingerroosista on eräs vanhempi haastattelu paikallisessa aviisisssa jossa kertoo tuosta salarakas kohusta. Kertoi että tapailivat Vesan kanssa salaa ja olivat molemmat varattuja. Siitä kehittyi sitten sellainen kohu että pakeni ulkomaille ja sinne lensi toimittaja perässä. Kun saapui takaisin oli toimittajia vastassa jo lentokentällä. Kertoo että ympärillä pyöri jos jonkinlaista jotka halusivat hyötyä tuosta. Kertoi että Linda Lampeniuksenkin managerina toiminut otti yhteyttä että joko pakenet tai hyödynnät julkisuuden. Mainitsee ohimennen tuon salakaras-yhtyeen Martinan kanssa. Sen takanahan oli tunnettu Kolehmainen. Martinakin on sanonut että nuoria naisia vietiin ja tuosta Fingerroosin haastattelusta kyllä tulee hyvin selville että ne oli muut jotka halusi hyötyä tuosta.

        Eikös tuo Kolehmainen vielä suunnitellut Kulta-Iidastakin laulajaa mutta sitten tuli sairaus ja menehtyi.


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Fingerroosista on eräs vanhempi haastattelu paikallisessa aviisisssa jossa kertoo tuosta salarakas kohusta. Kertoi että tapailivat Vesan kanssa salaa ja olivat molemmat varattuja. Siitä kehittyi sitten sellainen kohu että pakeni ulkomaille ja sinne lensi toimittaja perässä. Kun saapui takaisin oli toimittajia vastassa jo lentokentällä. Kertoo että ympärillä pyöri jos jonkinlaista jotka halusivat hyötyä tuosta. Kertoi että Linda Lampeniuksenkin managerina toiminut otti yhteyttä että joko pakenet tai hyödynnät julkisuuden. Mainitsee ohimennen tuon salakaras-yhtyeen Martinan kanssa. Sen takanahan oli tunnettu Kolehmainen. Martinakin on sanonut että nuoria naisia vietiin ja tuosta Fingerroosin haastattelusta kyllä tulee hyvin selville että ne oli muut jotka halusi hyötyä tuosta.

        Martina ei enää halunnut edes nousta Fingerroosin kanssa lavalle eli tuo oli juuri sitä että nuoria naisia vietiin eli he tavallaan ajautuivat tuohon. Martinakin kertoo että tuo on asia mitä katuu.


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Fingerroosista on eräs vanhempi haastattelu paikallisessa aviisisssa jossa kertoo tuosta salarakas kohusta. Kertoi että tapailivat Vesan kanssa salaa ja olivat molemmat varattuja. Siitä kehittyi sitten sellainen kohu että pakeni ulkomaille ja sinne lensi toimittaja perässä. Kun saapui takaisin oli toimittajia vastassa jo lentokentällä. Kertoo että ympärillä pyöri jos jonkinlaista jotka halusivat hyötyä tuosta. Kertoi että Linda Lampeniuksenkin managerina toiminut otti yhteyttä että joko pakenet tai hyödynnät julkisuuden. Mainitsee ohimennen tuon salakaras-yhtyeen Martinan kanssa. Sen takanahan oli tunnettu Kolehmainen. Martinakin on sanonut että nuoria naisia vietiin ja tuosta Fingerroosin haastattelusta kyllä tulee hyvin selville että ne oli muut jotka halusi hyötyä tuosta.

        Jos mies ei olisi ollut itse Vesa Keskinen niin mediaa ei olisi kiinnostanut paskan vertaa. Vesa oli siihen aikaan suhteessa vaasalaisen poliisinaisen kanssa.


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Fingerroosista on eräs vanhempi haastattelu paikallisessa aviisisssa jossa kertoo tuosta salarakas kohusta. Kertoi että tapailivat Vesan kanssa salaa ja olivat molemmat varattuja. Siitä kehittyi sitten sellainen kohu että pakeni ulkomaille ja sinne lensi toimittaja perässä. Kun saapui takaisin oli toimittajia vastassa jo lentokentällä. Kertoo että ympärillä pyöri jos jonkinlaista jotka halusivat hyötyä tuosta. Kertoi että Linda Lampeniuksenkin managerina toiminut otti yhteyttä että joko pakenet tai hyödynnät julkisuuden. Mainitsee ohimennen tuon salakaras-yhtyeen Martinan kanssa. Sen takanahan oli tunnettu Kolehmainen. Martinakin on sanonut että nuoria naisia vietiin ja tuosta Fingerroosin haastattelusta kyllä tulee hyvin selville että ne oli muut jotka halusi hyötyä tuosta.

        Martinalle taas oli joku toimittaja valehdellut että heillä on yhteiskuva Eremenkon kanssa ja Martina sen takia tunnusti suhteen. Mitään yhteiskuvaa ei koskaan ollut. Se media, joka asian ensimmäisenä julkaisi, niin ei ollut mitään yhteiskuvaa. Eikä mitään todellista yhteiskuvaa ole näkynyt koskaan missään. Oli kehitetty inhottavanoloinen kansi että Martina nyt siinä kehuskelee suhteellaan ja leikkaa/liimaa -systeemillä on tehty "yhteiskuvia" Eremenkon kanssa.


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Martinalle taas oli joku toimittaja valehdellut että heillä on yhteiskuva Eremenkon kanssa ja Martina sen takia tunnusti suhteen. Mitään yhteiskuvaa ei koskaan ollut. Se media, joka asian ensimmäisenä julkaisi, niin ei ollut mitään yhteiskuvaa. Eikä mitään todellista yhteiskuvaa ole näkynyt koskaan missään. Oli kehitetty inhottavanoloinen kansi että Martina nyt siinä kehuskelee suhteellaan ja leikkaa/liimaa -systeemillä on tehty "yhteiskuvia" Eremenkon kanssa.

        Taasko aloitat vanhoista asioista jauhaa ja ? Tämä ketju ei koske Martinaa, vaan onlufans pornoa tekevää Fingeroosia !


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Taasko aloitat vanhoista asioista jauhaa ja ? Tämä ketju ei koske Martinaa, vaan onlufans pornoa tekevää Fingeroosia !

        Martinaa edelleen kiusataan tuosta salarakkaat -jutusta niin oli kiva nähdä että se on totta Fingerroosinkin sanomana että nuoria naisia vietiin kuin vierasta sikaa siihen aikaan. Ja kun Iltalehdessä on tuore juttu tästä Fingerroosin rattisjutusta niin pitihän toimittaja Riian vetään siihen juttuun mukaan Martinan nimi ja salarakas-juttu. Tuosta on sentään aikaa jo yli 20 vuotta eli mikä oli toimittaja Riian motiivi?


      • Anonyymi00077
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Martinalle taas oli joku toimittaja valehdellut että heillä on yhteiskuva Eremenkon kanssa ja Martina sen takia tunnusti suhteen. Mitään yhteiskuvaa ei koskaan ollut. Se media, joka asian ensimmäisenä julkaisi, niin ei ollut mitään yhteiskuvaa. Eikä mitään todellista yhteiskuvaa ole näkynyt koskaan missään. Oli kehitetty inhottavanoloinen kansi että Martina nyt siinä kehuskelee suhteellaan ja leikkaa/liimaa -systeemillä on tehty "yhteiskuvia" Eremenkon kanssa.

        Hups!
        Mites on päässy fanilta unohtumaan Martinan lesoilu, että heistä Ermenkon kanssa tulee Suomen Bechamit näillehän nauroi puoli suomea.


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Mainehaitta vaikuttaa, ekanakin kun kumppani on pornoammattilainen, sitä katsotaan kieroon. Nyt nää juoppojutut, kenkää voi tulla. Fingeroosin talousongelmatkaan ei kivalta näytä pankiirin somessa.

        No ei tätä kulahtanutta, suttuista sutturaa voi talutella mihinkään seurapiireihin eiköhän kyseessä ole vain salapano vaimolta piilossa, kihlaus on huuhaata


    • Anonyymi00055

      Samaan tyyliin vietiin vielä pahemmassa mittakaavassa esim. Nykästä toimittajien taholta ja tietyn median taholta ja nyt sitten viedään Sofia Belórfia ja tämä tehdään naurettavaksi omassa ohjelmassaan. Mutta Sofia on tässä täysillä mukana ja edellisessä sarjassa tehtiin "idiootiksi" lähinnä Sofian silloinen elättäjä ja hyväksikäytettävä Therman. Nyt Therman on tositv-tähti eikä pääse ikinä eroon kimpussaan olevista toimittajista.

      • Anonyymi00057

        Pois päästäsi nyt Martina. Ketju koskee Fingeroosia ja sen rattiskäryä, ymmärtäkö siis asian ?


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Pois päästäsi nyt Martina. Ketju koskee Fingeroosia ja sen rattiskäryä, ymmärtäkö siis asian ?

        Voiko olla kasvoiltaan noin eltaantunutta naista edes olemassa, kuin toi Fingeroos ?


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        Voiko olla kasvoiltaan noin eltaantunutta naista edes olemassa, kuin toi Fingeroos ?

        Viuna jättää jälkensä naisiin ja ainakin kasvoihin. Vaikka laittaa meikkiä kuinka paljon, ei se peitä väsyneitä ja kulahtaneita kasvoja koskaan.


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Viuna jättää jälkensä naisiin ja ainakin kasvoihin. Vaikka laittaa meikkiä kuinka paljon, ei se peitä väsyneitä ja kulahtaneita kasvoja koskaan.

        Onhan jo tolla naisella ikääkin ja eikös ole jo yli viisikymppinen muija ?


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Onhan jo tolla naisella ikääkin ja eikös ole jo yli viisikymppinen muija ?

        Kelpaa kuitenkin miehille onlyfans videot ja niillä tienaa akka rahaa.


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Kelpaa kuitenkin miehille onlyfans videot ja niillä tienaa akka rahaa.

        Varmasti poliisit tietää, että kuka ajoi autoa ja miksi eivät julkaise tietoa mediassa ?


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Varmasti poliisit tietää, että kuka ajoi autoa ja miksi eivät julkaise tietoa mediassa ?

        Syynsä on kai niillä poliiseilla toimia noin. Jos eivät ole saaneet tietää, että kuka ajoi autoa ja poistuivatko paikalta ennen poliisin tuloa ?


      • Anonyymi00065

        Täytyy muistaa että tuskin heidän idiootiksi tekeminen mikään erityisen vaikea asia on.


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        Täytyy muistaa että tuskin heidän idiootiksi tekeminen mikään erityisen vaikea asia on.

        Juurikin näin on asia. Ei siihen tarvita edes korkeakoulututkintoa käydä välttämättä.


    • Anonyymi00067

      Niin se auto voi lähtee lapasesta, kärsikö tekotissit kun turvatyynyt laukesi. Entä haaraliikkeen työvåline säilyikö ehjänä.

      • Anonyymi00068

        Silikonipussit saa uudet ja en oikein usko, että työväline on kolarissa pahemmin kolhuja saanut.


    • Anonyymi00069

      Voi olla että kumpikaan paikalla olijasta.ei tiennyt kuka anoi autoa tai sitten edes tunnustaa asiaa ...jos kerran molemmat oli kännissa..

      Se sika harrikin kärähti vuosi sitten ihan samanlaisesta asiasta

      • Anonyymi00070

        Ei kai nyt niin humalassa sentään, että pitää muistaa kuka ajoi ja poistui kuskin paikalta, kolarin sattuessa.


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00070 kirjoitti:

        Ei kai nyt niin humalassa sentään, että pitää muistaa kuka ajoi ja poistui kuskin paikalta, kolarin sattuessa.

        Jospa oli nautittu muutakin, kuin kuningas alkoholia?


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00073 kirjoitti:

        Jospa oli nautittu muutakin, kuin kuningas alkoholia?

        Ei ole penaalin terävin kynä.


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00074 kirjoitti:

        Ei ole penaalin terävin kynä.

        No ei se haittaa, voi silti nauttia muutakin kuin kansalaisluottamusta.


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00075 kirjoitti:

        No ei se haittaa, voi silti nauttia muutakin kuin kansalaisluottamusta.

        Akka ei vieläkään ole vastannut seiskalehden puheluihin, elikkä on varmasti ollut itse auto ratissa kännipäissään 🍺🍺.


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00076 kirjoitti:

        Akka ei vieläkään ole vastannut seiskalehden puheluihin, elikkä on varmasti ollut itse auto ratissa kännipäissään 🍺🍺.

        Varmasti on hyvät viilikset akalla ja ei vastaa siksi puhelimeen 😂.


      • Anonyymi00080
        Anonyymi00079 kirjoitti:

        Varmasti on hyvät viilikset akalla ja ei vastaa siksi puhelimeen 😂.

        Nainen kuuluu tuksu sarjaan


      • Anonyymi00081
        Anonyymi00076 kirjoitti:

        Akka ei vieläkään ole vastannut seiskalehden puheluihin, elikkä on varmasti ollut itse auto ratissa kännipäissään 🍺🍺.

        Miksi pitäisi vastata Seiskan puheluihin? Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen. Kyllä tapahtumien kulku joskus tulee tietoon.


      • Anonyymi00082
        Anonyymi00081 kirjoitti:

        Miksi pitäisi vastata Seiskan puheluihin? Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen. Kyllä tapahtumien kulku joskus tulee tietoon.

        No on syyllinen ja siksi ei vastaa puheluihin. Kyllä vastaisi, jos ei olisi kännipäissään sekoilut autonrattiin.


      • Anonyymi00084
        Anonyymi00082 kirjoitti:

        No on syyllinen ja siksi ei vastaa puheluihin. Kyllä vastaisi, jos ei olisi kännipäissään sekoilut autonrattiin.

        Katsotaan meneekö promilleja yli kahden, kun poliisit kertoo totuuden.


      • Anonyymi00085
        Anonyymi00084 kirjoitti:

        Katsotaan meneekö promilleja yli kahden, kun poliisit kertoo totuuden.

        Menee reilusti yli ja molemilta varmasti.


      • Anonyymi00086
        Anonyymi00085 kirjoitti:

        Menee reilusti yli ja molemilta varmasti.

        Kelluivat vissiin poreammeessa, jossa oli pontikkaa veden paikalla..


      • Anonyymi00087
        Anonyymi00082 kirjoitti:

        No on syyllinen ja siksi ei vastaa puheluihin. Kyllä vastaisi, jos ei olisi kännipäissään sekoilut autonrattiin.

        Eihän nuo julkkikset halua Seiskan puheluihin vastata! Syyllisyys ja promillet selviää joskus ilman Seiskaakin ja sen ratkaisee poliisi ja syyttäjä ei Seiska.


      • Anonyymi00088
        Anonyymi00080 kirjoitti:

        Nainen kuuluu tuksu sarjaan

        Nainen kuuluu tuksu sarjaan..


        Sattumalta tämäkin kärähti juuri ratista...


      • Anonyymi00089
        Anonyymi00085 kirjoitti:

        Menee reilusti yli ja molemilta varmasti.

        Varmastiko tiedät, että menee yli kahden promillen? Ihan halvatun väärin teki tai tekivät ja kärsivät seuraukset (mikä on oikein), mutta "ihan varmasti" promillet on vielä auki.


      • Anonyymi00090
        Anonyymi00089 kirjoitti:

        Varmastiko tiedät, että menee yli kahden promillen? Ihan halvatun väärin teki tai tekivät ja kärsivät seuraukset (mikä on oikein), mutta "ihan varmasti" promillet on vielä auki.

        Tänään ilmoittaa poliisi, että kuinka monta promillea on ollut näillä kahdella veressä alkoholia. Ilmoittavat tietenkin, että kuka autoa ajoi silloin kolarin sattuessa,


      • Anonyymi00091
        Anonyymi00090 kirjoitti:

        Tänään ilmoittaa poliisi, että kuinka monta promillea on ollut näillä kahdella veressä alkoholia. Ilmoittavat tietenkin, että kuka autoa ajoi silloin kolarin sattuessa,

        Onneksi ei ajanut toista autoa kohden ja olisi kuollut kolarissa henkilöitä. Hyvä tuuri oli siinnä mielessä akalla.


      • Anonyymi00092
        Anonyymi00091 kirjoitti:

        Onneksi ei ajanut toista autoa kohden ja olisi kuollut kolarissa henkilöitä. Hyvä tuuri oli siinnä mielessä akalla.

        Tekis vaan pornoa siellä kodissaan ja pysyisi pois auton ratista. No nyt menettää ajokortin ja kuinka pitkäksi aikaa, sitä ei vielä ole tietoa.


      • Anonyymi00101
        Anonyymi00088 kirjoitti:

        Nainen kuuluu tuksu sarjaan..


        Sattumalta tämäkin kärähti juuri ratista...

        Vesa Keskinen kans ja törkeä rattiskäry.


    • Anonyymi00093
      • Anonyymi00094

        Akka ei vastaa puheluihin ja on selvä syyllinen.


      • Anonyymi00095
        Anonyymi00094 kirjoitti:

        Akka ei vastaa puheluihin ja on selvä syyllinen.

        Tuleeko muijalla muutakin, kuin kortti pois hyllylle kuivuu ? Tekis hyvää joutuu vähäksi aikaa lusii vankilaan.


      • Anonyymi00096
        Anonyymi00095 kirjoitti:

        Tuleeko muijalla muutakin, kuin kortti pois hyllylle kuivuu ? Tekis hyvää joutuu vähäksi aikaa lusii vankilaan.

        Ei ehkä lusimaan, mut sponsorit ei tykkää hyvää


      • Anonyymi00097
        Anonyymi00096 kirjoitti:

        Ei ehkä lusimaan, mut sponsorit ei tykkää hyvää

        Hyvä jos eivät tykkää ja tehköön ainoastaan onlufans videoita avainsanalla.


    • Anonyymi00098

      Erikoinen sattuma mutta myös exsalarakas vessa Keskinen kärähti myös ratista.

      • Anonyymi00099

        Hyvin molemilla kävi rattiskäry Keskinen ja Fingeroos 😂👏.


      • Anonyymi00100
        Anonyymi00099 kirjoitti:

        Hyvin molemilla kävi rattiskäry Keskinen ja Fingeroos 😂👏.

        Onko jo tietoa, että paljon oli alkoholia veressä Fingeroosil ?


      • Anonyymi00102
        Anonyymi00100 kirjoitti:

        Onko jo tietoa, että paljon oli alkoholia veressä Fingeroosil ?

        Akka tullut omaan instaansa ja ei kertonut yhtään mitään koko kolarista.


    • Anonyymi00105

      Poliisikoira löytäny pellolta typerykset,hahhah

      • Anonyymi00106

        Olisi koira vähän puraissut akan silikonirintoihin ja hupsista, mikä sieltä roiskahti ilmoihin.


      • Anonyymi00107

        Tästä tulee lisäsyyte, vahinkopaikalta pakeneminen.


      • Anonyymi00108
        Anonyymi00107 kirjoitti:

        Tästä tulee lisäsyyte, vahinkopaikalta pakeneminen.

        Taitaa olla molemat aikamoisia viinan lipittelijöitä?


      • Anonyymi00109
        Anonyymi00108 kirjoitti:

        Taitaa olla molemat aikamoisia viinan lipittelijöitä?

        Seiskalehden uutisia. Fingeroosia syytetään monesta asiasta ja nostettu syytteen.


      • Anonyymi00110
        Anonyymi00107 kirjoitti:

        Tästä tulee lisäsyyte, vahinkopaikalta pakeneminen.

        Poliisikoiraakin lienee vastustettu.
        Mutta tässäpä saattaakin olla kinkkisempi juttu tuo rattikäry, nimittäin miten osoitetaan että alkoholia ei ole nautittu vasta autosta poistumisen jälkeen? Siinähän on kulunut aikaa jonkin verran ennen kuin saatiin se koirapartiokaan paikalle jne.


      • Anonyymi00111
        Anonyymi00110 kirjoitti:

        Poliisikoiraakin lienee vastustettu.
        Mutta tässäpä saattaakin olla kinkkisempi juttu tuo rattikäry, nimittäin miten osoitetaan että alkoholia ei ole nautittu vasta autosta poistumisen jälkeen? Siinähän on kulunut aikaa jonkin verran ennen kuin saatiin se koirapartiokaan paikalle jne.

        Olivat olleet baarissa ja ryypäneet, eiks se ole silloin selvä asia ?


      • Anonyymi00112
        Anonyymi00111 kirjoitti:

        Olivat olleet baarissa ja ryypäneet, eiks se ole silloin selvä asia ?

        Niin ja jatkaneet ryyppäämistään kotona tynnyriammeessaan aamuun asti ja laulaneet.


      • Anonyymi00115
        Anonyymi00111 kirjoitti:

        Olivat olleet baarissa ja ryypäneet, eiks se ole silloin selvä asia ?

        Olivatko, olitko näkemässä ja oletko ihan varma että joivat alkoholipitoisia nesteitä ja oletko varma että joivat niin paljon että rattijuopumusraja ylittyi ja ...


    • Anonyymi00113

      Missäs tämä lapsi on, asuuko jossain muualla, toivottavasti

    • Anonyymi00114

      Maksaako nää mifit veroja pornoiluistaan. Saako työvälineen käytöstä verovähennystä. Aika alas pitää vajota, kun tekee pornoa.

      • Anonyymi00116

        No materiaali lienee tosi lievää verrattuna siihen toiseen kottaraiswwn joka tekee ihan puhdasta hard corea panoineen..

        Tästä löytyy toinen keskustelu avaus jossa jopa linko tämän panokuviin


    • Anonyymi00117
      UUSI

      Hän itse ajoi autoa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe