IKÄVÄ ON !

Anonyymi-ap

Te siellä vaan mahatilette ja ilakoitte,

mä täällä vaan ikävöin ties mitä,,,,,,,,,,,,,,


koko ilta on niiiiiin ikävä ,,,,,

suaki ,,,,

miks ett sä soita ,,,,

21

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Olenkohan ihan yksin maailmassa ,

      onko kaikki kuolleet

      halooooo, mitä kuuluuu,

      ooootteko vielä elossaaaaaa,,,, ?

      • Anonyymi00018

        Ollaan elossa, nukkumaan kohta.


    • Anonyymi00002

      kävin apteekissa

    • Anonyymi00003

      Hei !
      Täällä ainakin minulla henki vielä pihisee.
      On ollut huonovointinen päivä,
      kuinkas muuten - hehe ....
      muuten olisin aikaisemmin tullut vilkaisemaan palstan juttuja.

      Pihapenkillä auringossa yritin istuskella,
      mutta sekin kävi pitkäveteiseksi,
      kun ei juttukaveria sattunut paikalle
      eikäpä kukaan juuri juttelemaan jää,
      mutta kun itse kysyy ja itse vastaa
      ei tule ainakaan riitaa.

      Joskus kyllä kiukustun itseeni ....
      kun olen niin saamaton
      tai joku juttu ei onnistu enää.

      Nyt on pakko painua pehkuihin.
      Aiotko valvoa kauan ?
      Mikä sinua valvottaa ?
      Vai oletko yökukkuja ?

      Aamulla käyn lukemassa mitä vastasit
      - jos Luoja suo käydä vielä.

      Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle !

      • Anonyymi00006

        Ihana kun olet olemassa,
        helpotti suuresti oloa, kiitos ,,,,
        luulin jo pahinta ,

        tänään on satanu koko päivän,
        kävin hieman ruoka ostoksille, vaikka on juhlapivä,
        kaupat oli normaalisti auki
        asiakkaita oli ihan normaalisti,

        ---- valvon nykyisin myöhään
        vasta puolilta öin alan suunitella nukkumaan menoa,
        aamulla sitten nukun puoleen päivään asti,
        tämä nukkuma rytmi on minulla aivan uusi olen sitä alkanu harjoitella vasta tämän vuoden puolella,
        siihen asti oli entien rytmi mitä aikoinaan oli kun olin työelämässä mukana
        se jäi ihan tänne vanhuuteen asti tavaksi,
        tai taitaa olla enemmänki tottumusta,
        koska aamulla vieläki herään 6-8 välillä , käyn vain kylppärissä ja kömmin takasi sänkyyn,
        mitähän tästäki seuraa jos alan loppu elämän nukkumaan aina puoleen päivään asti,
        ken tietää,,

        taitaa tulla viileä kesä, se olis vain hyvä juttu,
        pidän enemmän viileästä päivästä, kuin helteistä,

        kirjoitellaan taas,

        hyvää yötä, ,,,,,


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Ihana kun olet olemassa,
        helpotti suuresti oloa, kiitos ,,,,
        luulin jo pahinta ,

        tänään on satanu koko päivän,
        kävin hieman ruoka ostoksille, vaikka on juhlapivä,
        kaupat oli normaalisti auki
        asiakkaita oli ihan normaalisti,

        ---- valvon nykyisin myöhään
        vasta puolilta öin alan suunitella nukkumaan menoa,
        aamulla sitten nukun puoleen päivään asti,
        tämä nukkuma rytmi on minulla aivan uusi olen sitä alkanu harjoitella vasta tämän vuoden puolella,
        siihen asti oli entien rytmi mitä aikoinaan oli kun olin työelämässä mukana
        se jäi ihan tänne vanhuuteen asti tavaksi,
        tai taitaa olla enemmänki tottumusta,
        koska aamulla vieläki herään 6-8 välillä , käyn vain kylppärissä ja kömmin takasi sänkyyn,
        mitähän tästäki seuraa jos alan loppu elämän nukkumaan aina puoleen päivään asti,
        ken tietää,,

        taitaa tulla viileä kesä, se olis vain hyvä juttu,
        pidän enemmän viileästä päivästä, kuin helteistä,

        kirjoitellaan taas,

        hyvää yötä, ,,,,,

        Hei !
        Nukuitko hyvin ?

        Minä herään ainakin pari kertaa yössä,
        en nuku yhtenäisesti yhtäkään yötä.
        Se olisi nautinto.

        Minäkin toivon sopivan viileää ja sopivan sateista kesää,
        mutta tuskin sellaista toivekesää tulee,
        Elimistö ei ole kestänyt vuosikymmeneen hellettä enää.

        Tänään ei ilmestynyt Hesari.
        Tylsää, se on aamukahviseurani.
        Olen niin tottunut siihen,
        että päivän lehti on paperisena pöydällä.

        Kirjotellaan lisää kunhan päästään tässä päivän alkuun !


    • Anonyymi00004
    • Anonyymi00005
    • Anonyymi00008

      Toinen aloitus jossa jaetaan Radio 1 sen mussa.
      Avaan radion joka aamu ja illalla suljen jos muistan.

      Musaa saa ilman nettiä!

      • Anonyymi00009

        Onneksi musaa ja puhetta saa netistäkin, kun ei ole radiota. Ei tarvitse radiota erikseen
        jos on netti. En kylläkään muista kuunnella radiota juuri koskaan, koska luen melkein aina
        jos ei ole muuta tekemistä eikä muuta tekemistä ole paljoakaan, kun ei pysty.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Onneksi musaa ja puhetta saa netistäkin, kun ei ole radiota. Ei tarvitse radiota erikseen
        jos on netti. En kylläkään muista kuunnella radiota juuri koskaan, koska luen melkein aina
        jos ei ole muuta tekemistä eikä muuta tekemistä ole paljoakaan, kun ei pysty.

        Mun tana on usein kuunnella youtub ;sta kokoajan mieleistäni musiikkia
        ja samalla voi lukea näitä juttuja, , usein enimmäkseen palaan ilmaispelejä ja taustalla soi kokoajan mieleistä musiikki yoytubista,

        on toi ihan että koneelta löytää aina iteleen mieleistä musiikkia,
        kun radio enimmäkseen tuottaa nyky musiikkia jota ei voi oikein musiikiksi edes sanoa, ihmeelistä rumputusta ja ulinaa jossa ei aina ole minkäänlaista musiikillista säveltäkää,

        harmittaa radio, miksi ne pakkosyöttää ulinaa ja ihmeelistä rääkymistä, ja kaikkein eniten mua tympii se kummallinen RUMPUJEN rumputus, joka tulee jokaikiseen ulinaan mukaan,
        eikö radion toimittajilla ole minkäänlaista tajau mikä on kaunista oikeaa muusiikkia ja mikä ulinaa jotain ihmeen yhden lauseen toistoa rumputuksen säestämän, huh, surku,


    • Anonyymi00012

      Ihana aurinkoinen aamu, yö meni hunosti,
      kuten tavallista, keppuroidessa,

      jaksaispa ulos,

      olen hieman kipee ja muutenki tökkytäinen olo,


      herätys oli tyly,
      KROONI UHKA TAIVAALLA
      onneksi meni ohi,


      uutisia ei kannataisi enään kuunelle, niitä ei kestä enään, maailma on hullu ja sotaaa ne vaan kiehnää
      mikä noita muka suuria juhtajia presidenttejä ym oikein vaivaa, eikö niillä järki sano että rauhan omaisessa maailmassa kaikkien olisi parempi elää,,

      nooh turha toivo,

      kuhan vanha jaksaa itseään hoivata kunnialla hautaan asti
      se riittää

      me vanhukset emme voi vaikuttaa enään maailman hulluuteen millää lailla,

    • Anonyymi00013

      Laulaks sitä eppulaulua; pidetään ikävää...?

      • Anonyymi00014

        En,,, kävin kuuntelemassa sen " lauluja " oli ihmeellistä käheää narisevaa rääkymisen tyylistä ääntelyä,
        meni korvat tukkoon,

        kuka noita esityksiä pitää lauluna tai musiikkina
        ihmettelen suuresti,,,, ei ymmärrä ollenkaan !


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        En,,, kävin kuuntelemassa sen " lauluja " oli ihmeellistä käheää narisevaa rääkymisen tyylistä ääntelyä,
        meni korvat tukkoon,

        kuka noita esityksiä pitää lauluna tai musiikkina
        ihmettelen suuresti,,,, ei ymmärrä ollenkaan !

        Makuasiahan se, itse en pidä esim. räpistä, pelkkää höpisemistä rytmikoneen naputuksen päälle...


    • Anonyymi00015

      Eppu Normaalin musa on aika kivaa, niissä on hyvät sanat tai ajatus
      ja melodia.

      Uusin musa on on melodiatonta ja laulajat inisijöitä.

      • Anonyymi00016

        toista mieltä,

        en ymmärtäny yhtikäs mitään siitä kähestä huutamisesta, ja riehumisesta,

        se ei ole musiikkia,

        se on jotain ihmeen rämpytystä hutamista ja ja reihumista ,


    • Anonyymi00017

      Kauheen ikävä on jotaki,

      kaikki entiset tutut rakkaat tärkeät puhekaveritki ovat kuolleet,

      enään ei ole ketään sana ikästä elossa, eikä entisiä ystäviä ja kaverita,
      puolisoki nukkuu ikuista untaan,

      yksi ikävissään huonokuntosena pitää koittaa selviytyä kunnialla hautaan asiti,,,

    • Anonyymi00019

      Usein on lohduton olo.

      • Anonyymi00020

        Katsoin euroviisut,
        viisut meni niinkuin arvelinki, suomi ei voittanu,

        kauheeta kello on jo puoli kolme,
        pitäs kai mennä nukkumaanki,
        aamulla aijon nukkua puoleen päivään,
        tänäänki olin aamulla jo niin huonossa kunnnnossa että nykuin iltapaivään asti,

        yksin kun on niin yöt ja päivätki menee sekasi,
        tyttäret soitteli kuulakseen olenko kunnossa,

        olen han minä ,,,,,,,,,, huonossa kunnossa heh,
        en kuitenkaan vielä kuollu,
        mutta siinne päin näyttää tämä vanhuus johtavan,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe