Olen koittanut vaikka mitkä voiteluaineet, mutta aina vaan litisee kun polkaisee. Nyt Dacia expertit hoi, millä lähtee LITINÄ kytkinpolkimesta!?
Kytkinpoljin LITISEE
19
412
Vastaukset
- Anonyymi00001
IHANAA TOYOTA IHANAA. SE ON MAHDOLLISTANUT MINUN HYVINVOINTINI. KÖPI
- Anonyymi00003
Nimi saatana
- Anonyymi00004
Tuttu jätkä tapan sen
- Anonyymi00006
Homo
- Anonyymi00009
Kölli saatana
- Anonyymi00010
Ei voi olla ihmettelemättä tämäm keskustelun tasoa.
- Anonyymi00011
IHANAA TOYOTA IHANAA. KÄYN TÄNÄÄN TILAAMASSA SELLAISEN. IHANAA. KÖPI
- Anonyymi00017
Joko on Köpillä monta Toyotaa ruostunut museotiloissa ?
- Anonyymi00013
Taitaa kallon sisällä lotista tyhjyyttään tässä tapauksessa!
- Anonyymi00014
On kyllä keksityn tuntuinen aloitus
- Anonyymi00015
Niin on. EI JATKOON!
- Anonyymi00016
30 vupotta autoalalla olleena en edes käsitä tuota sanaa kytkinpolkimen litinä. Tuona aikana olen kokenut monenlaista ääntä kytkinpolkimesta erilaisissa autoissa mutta tuo ei vain jotenkin mene kaaliin. Oletkohan kuunnellut liikaa niitä 70-80 luvun Isojenpoikien lauluja,siellä Veikko Lavi muisteli kaikenlaisia litinöitä lauluissaan ja ne sinulla varmaan häiritsee vieläkin omassa päässäsi !!
- Anonyymi00018
Veikko Lavi on kyllä hyvä. Ellei paras!?
- Anonyymi00019
Ne rasvat siellä litisee, vai tarkoititko että kitisee? Kun ei näistä aina tiedä onko tullut kirjoitusvirhe kun tuo koo on ihan ällän vieressä.
- Anonyymi00020
KÖPI TÄSSÄ. VEIKKO LAVIN SANOIN, JOKAINEN IHMINEN ON TOYOTAN ARVOINEN. LAITTAKAAHAN SELLAINEN TILAUKSEEN. TULEE MUIKEA OLOTILA. KÖPI
- Anonyymi00022
Kun Käkisalmen markkinoilta jälkeen sotien Tojotan Variksen isä toi kotia ,ja sanoi että Tojo meille onnen tuo , rakkautta rikkautta pirttiin suo. Vaan aamusella talo paloi kivijalkaan,lehmä kuoli ja ylimalkaan . Onni käänsi meille sen arkisen puolen niin isä tuumas silloin mulle. Paa poika vaihtoon tuo, ehkä meille Dasi*vielä onnen suo ,,sieppaa ,myös sirmakka mukkaan ,ettei mee illat hukkaan ,ja niin ensi reissullain,tienasin mä talvirenkaat soitollain, Ja pois Tojo Sanderoksi vaihtui ja riemuksi itkut vaihtui: JUSTUS
- Anonyymi00023
. TULEE MUIKEA OLOTILA. KÖPI............ Vasta tuon väärän vitosen jälkeen
- Anonyymi00024
LITS LITS LITS LITS SPRUIT notta lentää pitkälle.
- Anonyymi00026
Läskiä ja lotinaa. Dacisti potee huonoa omaatuntoa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522