Olet vienyt multa elämänilon lopullisesti kaikkien muiden tapausten lisäksi. Lopeta se jankutus täällä ja valitse kohteeksi vaikka se toinen samasta paikasta. On selvästi halukas tutustumaan.
Sä tuntematon vanha ukkeli
11
501
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuka ukkeli täällä vie nyyh niin monen elämänilon ja kuinka se käytännössä tapahtuu? Ettei ny vaa pata soimaisi kattilaa.
- Anonyymi00002
Ja vielä tuntematon. Ja ja ja kuitenkin joku on kiinnostunut hänestä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ja vielä tuntematon. Ja ja ja kuitenkin joku on kiinnostunut hänestä.
Tämä on selkeästi vastuuttoman ihmisen aloitus, syyt ovat aina muualla kuin itsessä.
- Anonyymi00003
Ap.n elämä palstalla, kun muutakaan ei ole.
- Anonyymi00004
En ole hälle tuntematon, joten ohi.
- Anonyymi00005
Olet täysin tuntematon. Pysy kaukana pösilö.
- Anonyymi00009
Ehkä et ole, mutta hän ei ehkä edes tunnista tai osaa arvatakaan kuka olet.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ehkä et ole, mutta hän ei ehkä edes tunnista tai osaa arvatakaan kuka olet.
Lisään kun unohtui tuosta sanoa että noin kun asia on niin ikävä kyllä olet täysin tuntematon.
- Anonyymi00007
Jäi pajatso tyhjentämättä, kun ei uskonut näytelmääsi?
- Anonyymi00008
olen tehnyt usein selväksi että SEDÄT plus 40 on iso ei ei
- Anonyymi00011
Näinhän se on mut jostain sedät ei vaan tajuu sitä!! Tyhmiä hölmöjä vanhoja ukkojako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1384096Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.382490Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442138Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet231174Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711082- 52992
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on34923Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63916- 44835
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies104825