KÖPI ON NYT ONNELLINEN TOYOTAN TULEVA HALTIJA. PS. RAHAT LAITAN ENNEMMIN TUOTTAMAAN KUIN SIDON NE AUTOON. MIETTIKÄÄS SITÄ. KÖPI
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Voisitko, Köpi, antaa touttoisia sijoitusvinkkejä meillekin?
- Anonyymi00004
TÄMÄ ON AUTOPALSTA. JOKAINEN TEHKÖÖN OMAT PÄÄTÖKSENSÄ. ILMAISIA NEUVOJA EN JAA. JA TÄNÄÄN MENI TOYOTA TILAUKSEEN. KÖPI
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
TÄMÄ ON AUTOPALSTA. JOKAINEN TEHKÖÖN OMAT PÄÄTÖKSENSÄ. ILMAISIA NEUVOJA EN JAA. JA TÄNÄÄN MENI TOYOTA TILAUKSEEN. KÖPI
Tämä on KÖPI palsta, yöllä ja päivällä.
- Anonyymi00002
Nämä tyypit jotka päivittäin kirjoittelevat Dacian ja Toyotan palstoilla ovat juuri niitä jotka ovat tyypiltään menestyviä suursijoittajia.
- Anonyymi00003
KÖPI ON MENESTYNYT PIENSIJOITTAJA JA TOYOTAN TULEVA HALTIJA. KÖPI
- Anonyymi00006
DACISTIT, KÖPI TÄSSÄ. ONKO HIENOA SITOA PÄÄOMIA PELTILEHMÄÄN. MEIKÄLÄINEN PITÄÄ RAHAT TUOTTAMASSA ON OSTAA TOYOTAN RAHOITUKSELLA. KÖPI PS. KÖPÖTTELIN TÄNÄÄN TOYOTA-KAUPPAAN JA LAITOIN TILAUKSEN SISÄÄN. NYT ON MUIKEA OLO, SUORASTAAN LEVOLLINEN
- Anonyymi00007
Ostaa auton joko rahoituksella tai omalla rahalla, mutta miten se liittyy automerkkeihin?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ostaa auton joko rahoituksella tai omalla rahalla, mutta miten se liittyy automerkkeihin?
KÖPI TÄSSÄ. DACISTIN SUURI VIRHE ON OSTAA AUTO OMAKSI. VIISAS OSTAA OSAMAKSULLA! KÖPI
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
KÖPI TÄSSÄ. DACISTIN SUURI VIRHE ON OSTAA AUTO OMAKSI. VIISAS OSTAA OSAMAKSULLA! KÖPI
Rahoitusyhtiöt eivät harrasta hyväntekeväisyyttä, vaan ottavat omansa. Pitäähän niidenkin jollakin elää.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Rahoitusyhtiöt eivät harrasta hyväntekeväisyyttä, vaan ottavat omansa. Pitäähän niidenkin jollakin elää.
KÖPI TÄSSÄ. ET SELKEÄSTIKÄÄN YMMÄRRÄ MITEN RAHA LAITETAAN TUOTTAMAAN. KÖPI
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
KÖPI TÄSSÄ. ET SELKEÄSTIKÄÄN YMMÄRRÄ MITEN RAHA LAITETAAN TUOTTAMAAN. KÖPI
Hyvä, jos Köpi sen ymmärtää, mitä kukaan ei täällä usko. En kommentoi aihetta enampää.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hyvä, jos Köpi sen ymmärtää, mitä kukaan ei täällä usko. En kommentoi aihetta enampää.
Korjaus; en kommentoi enempää.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Korjaus; en kommentoi enempää.
KÖPI TÄSSÄ. SULLA OLI LYHYT MATIKKA. MULLA PITKÄ. KÖPI
- Anonyymi00015
KÖPI PUKEE TÄSSÄ OSTOHOUSUJA JALKAAN JA LAITTAAPI GEELIÄ HIUKSIIN. HUOMENNA MENEN LUOTTOMYYJÄNI JUTTUSILLE JA TILAAN TOYOTAN. OTAN KAIKILLA HERKUILLA JA METALLIVÄRILLÄ. KÖPI
- Anonyymi00016
MENE KÖPI TOYOTA PALSTALLE JA PYSY SIELLÄ
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
MENE KÖPI TOYOTA PALSTALLE JA PYSY SIELLÄ
KÖPI TÄSSÄ. KÖPÖTTELEN NYT TOYOTA-PALSTALLE. PS. TOYOTA ON HYVÄ JA MENEE TILAUKSEEN. KÖPI
- Anonyymi00018
EN MALTTANUT PYSYÄ POIS TÄÄLTÄ. GEELIÄ ON TUKASSA JA HUOMENNA TOYOTA TILAUKSEEN. MIELI ON LEVOLLINEN JA MUIKEA. KÖPI
- Anonyymi00019
KÖPI TÄSSÄ. TOYOTA MENI TILAUKSEEN. TILATKAA TEKIN. OLKAA ROHKEITA. NYT ON MUIKEA OLO. KÖPI
- Anonyymi00020
KÖPI TÄSSÄ. LAITETAHAN AUTOJA, MIELELLÄÄN TOYOTIA TILAUKSEEN. NYT ON HYVÄ AIKA OSTAA AUTO. KOROT OVAT MATALALLA. KÖPI
- Anonyymi00021
Velka-autoja ostelemalla ei koskaan saa rahoja tuottamaan. Jos sijoitatte, sijoittakaa omia rahojanne ja olkaa valmiita mahdollisiin kurssilaskuihin. Ei mulla muuta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522