Olisi ilo näyttää hyvältä aina
Vain sinulle
10
323
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tiedän, mutta kun et näe itseäsi minun silmin, joskus olet hymyileväinen ja kaunis, joskus kuin haavoittunut sydänsuruissa, joskus haaveissa pilvien yllä ja joskus taasen ujon hiljainen. Elämää ja ihminen elämän keskellä, ihmistä rakastaa juuri noiden seikkojen ansiosta, inhimillistä kauneutta joka näyttää sydämen herkkiä puolia. Luulen että näitä et pysty piilottamaan koskaan, vaatteet likaantuvat ja pinta naarmuuntuu aikanaan.
https://www.youtube.com/watch?v=sPoaGN5aEt0&list=RDsPoaGN5aEt0&start_radio=1- Anonyymi00003
Jostain syystä ajattelen että minulla pitäisi olla ulkoista kauneutta enemmäm
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jostain syystä ajattelen että minulla pitäisi olla ulkoista kauneutta enemmäm
Siksi koen etten riitä
- Anonyymi00002
Joo, ihastelisin kaipaamaani naista joka päivä.
- Anonyymi00005
🙄🙄🙄
- Anonyymi00006
kiva:)
- Anonyymi00007
Hän näyttää aina hyvältä. Sellainen luonnonkauneus on aika harvinaista.
- Anonyymi00008
näytät kyllä, vaikka verkkareissa.
https://www.youtube.com/watch?v=ggw6270K-ao&list=RDggw6270K-ao&start_radio=1 - Anonyymi00009
niinno kyllä jokane joskus kakkalta näyttää mu sit taas se on hyvä kontrasti sille et tavallaa sikko sä näytät hyvälle ni pystyt tavallaa shokeeraa et ei vttyu onks tää tää sama vtttu jonka mä näin toissapäivän näyttämäs kodittomalt ostaril ja no sitt kans ku just laskee pennei et mitä ostasin ja tälleee no taulutelkkarei harvemmi pääsee ostelee tai mitää tollast läjinnä mietin usein et vois vaa ostaa tikkarin ja tukehtuu siihe si vaikka matkal joka on ilmeisesti ikunen koska en pysty päättämään mitään ku en mä haluu oon sen verran hyvä marja tai silleen et maistuis ehk jollekki vie toki en si tiejä kauan siinäki menee et just riivaa mielt vähän sillee aika pitkä TAUKO ollu ny ja tällleen mut tätit varmaa tietääki ton et joskus on nähtävä nälkää ni si se tuntuu kuustuhatta kertaa paremmalta eikä se muuten ole mikään vitsi
- Anonyymi00010UUSI
Näytät hyvältä ja seksikkäältä aina... Ilman meikkiäkin Kaunotar Rakkaani ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661087- 501060
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731009Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153922Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717857- 89837
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105719Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703