Millasii pisteitä ootte saanu?
Samk valintakurssi tuotantotalous 2026
16
1644
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ensikertalainen ja 94 pistettä. Viime vuonna 81pistettä.
- Anonyymi00002
Ensikertalainen ja 89 pistettä.
- Anonyymi00003
86 ja ei ensikertalainen. 😅 Vähän jännittää että riittääkö ollenkaan.
- Anonyymi00004
Teköalyavusteisia 100/100 tuloksia varmaan aika paljon...
- Anonyymi00005
86 ja ensikertalainen, kyllä jännittää riittääkö. Jokohan opintopolkuun pian tulee tieto 🫣
- Anonyymi00006
Tässä ihmettelin toisen samantyyppisen valintakurssin tuloksia (en suorittanut ollenkaan) niin ensikertalaisena alin hyväksytty pistemäärä oli 90 ja ei ensikertalaisilta 99,82? 😅😅 Miten voi olla vai onko kaikki vaan käyttänyt tekoälyä eikä toivoakaan päästä rehellisesti.
- Anonyymi00007
Pisteet on tullut. Varasija 118. Ja sieltä on varmaan mahdotonta nousta enää. Alimmat hyväksytyt 96 ei ensikertalaisille ?!
- Anonyymi00008
Sain paikan ensimmäisellä yrityksellä. En käyttänyt tekoälyä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sain paikan ensimmäisellä yrityksellä. En käyttänyt tekoälyä.
Paljonko sait pisteitä? Onneksi olkoon paikasta.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Paljonko sait pisteitä? Onneksi olkoon paikasta.
Kiitos! 91 🤣
- Anonyymi00011
Minulla varasija +40,tuskin pääsen itsekään.
- Anonyymi00012
Onko tietoa miltä varasijoilta on aikaisemmin päästy sisään?
- Anonyymi00013
Ei ole tietoa mutta perstuntumalla luulen ettei hirveästi liiku varasijat. Älytön määrä hakioita,kertoo varmaan yleisestä työllisyystilanteesta ja työn ja opiskelun yhdistämisestä nykypäivänä koska ainoastaan monimuoto/verkko-opinnot sen mahdollistavat. Lisäksi iso kysymysmerkki on pääsykokeen todenmukaisuudessa,ai:n käyttö niin yleistä ja tällä kertaa alin vaadittu pistemäärä nousi 91/100, joten tästäkin voi hätäisimmät tehdä omat johtopäätöksensä,toivotaan että koulut tarkistavat myös oikeiden vastausten lisäksi tenttiin käytetyn suoritusajan ja mahdollisten ei-sallittujen keinojen käytön niin että paikan saavat ne ketkä sen ovat ansainneet. Tekisi mieli laittaa reklamaatio verkko-opintopääsykokeisiin liittyen ja toivon että joku sen tekee.
- Anonyymi00014
Miten voi olla niin korkeat pisterajat?? Käytin ei-ensikertalaisena niin paljon aikaa kurssiin, sain 93 pistettä ja nyt varasijoilla...
- Anonyymi00015
Niin, missäänhän ei ole kielletty käyttämästä aineistoa auki tentissä. Tenteissä on aika tiukka aikamääre, joten tiedonhakua saa ihan tosissaan harjoitella. Tekoälyn käyttöön tenteissä en jaksa uskoa.
Yhden kurssin maksimipistemäärä on 102p, ei siis 100p, jolloin 98p tulos antaa kyllä virheelle sijaa. - Anonyymi00016
Jännä et noin korkea pisteraja. Savonian tuotantotalouden valintakurssin alin hyväksytty pistemäärä on 65.46.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591134Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11830Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83593Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36514Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43493Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt29480