Muotoilen tämän nyt tänne, koska en ole vielä ihan valmis sanomaan tätä sinulle. Tai aika ei ole vielä valmis.
Mä rakastan sitä, kun saan viettää aikaa kanssasi. En yritä omistaa sinua, niin kuin olen joskus aiemmissa ihmissuhteissani yrittänyt. Nautin hetkistä, jolloin olemme yhdessä, nauramme. Toisaalta annamme molemmat toisillemme tilaa olla muutakin.
Kumpikin olemme vapautuneet. Olo kanssasi tuntuu luontevalta. En tiedä, miten ulkopuoliset sen näkevät, että meidän on helppo olla toistemme seurassa. Ainoa merkityksellinen asia toki lienee vain se, että meillä molemmilla on hyvä ja turvallinen olo.
Nyt on varmaan vähän aikaa rauhallisempaa. Minusta tuntuu, että polte meissä molemmissa vetää kuitenkin taas luomaan jotain merkityksellistä. Olen omassa kasvussani niin pitkällä, että maltan odottaa hoputtamatta.
Olet minulle rakas.
Samanlaiselle
14
478
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ookoo.
- Anonyymi00008
Oliko kiintoisa avaus palstasedältä kun kuittasi tällä tavalla kuivasti
- Anonyymi00002
puhutko poloisen kanssa cian saksaa?
- Anonyymi00007
Eikun FBIn. Sivusta
- Anonyymi00012
Tiiät jo varmaan, mutta eikun FBI - ja silleen.
- Anonyymi00003
Voi olla, että joudut näillä tunnisteilla odottamaan vielä hetken. 😅
- Anonyymi00010
Onko aloittajaäijä sulla joka tän kommentin kirjoitit autuas olo näillä tunnisteilla? Voikaa hyvin👍
- Anonyymi00004
Kirjoitat hyvin kauniisti. Hyvä ja turvallinen olo parisuhteessa on tärkeää. Kirjoitatko jollekin sellaiselle jonka kanssa olet jo viettänyt aikaa? Se helpottaisi etten omi tätäkin aloitusta.
Olet varmasti rakas hänelle joille kirjoituksesi oli tarkoiteettu. ( Anteeksi, en halua puhua hänen puolestaan.) Täytyy sanoa, että kirjoituksesi liikutti ainakin mua. - Anonyymi00006
Sinulla on kirjoittamisen lahja.Tunnelmaan helppo eläytyä.Toivottavasti saatte toisenne❤️
- Anonyymi00011
Anna jotain vihjettä kenelle menee?
- Anonyymi00017
No, näimme tänään. Sun silmät nauroi.
- Anonyymi00013
Olet mukava, mutta käyn myös toisen luona.
- Anonyymi00015
Säkin oot rakas ❤️🔥
- Anonyymi00016
Hienosti kirjoitettu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83092861Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1962789Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy502385Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1661464Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171172Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään481146- 58843
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j13824- 19779
- 77764