Maahanmuuttajien penikat

Anonyymi-ap

Mikähän noita maahanmuuttajien penikoita vaivaa?! Kirkuvat, huutavat, roskittavat ja mitä kaikkea.. Onkohan ne jotenkin 'viallisia'.. Aivan järkyttävää käytöstä.. Tuntuu, ettei minkäänlaista kuria ole..ossaako nuo niiden vanhemmat niitä edes opettaa!?
Ei suomalainen lapsi käyttäydy tuolla tavoin.

31

500

Vastaukset 31

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aivan samaa mieltä
      Kurinpalautusta

• Anonyymi00002

Ne on kaikki jälkeen jääneitä Dalidomeja

• Anonyymi00029

Youtubesta löytyy keskimääräiset älykkyysosamäärät ja selittävä tekijä hakusanoilla average iq countries

• Anonyymi00003

Tynkkynen ja BBC.

• Anonyymi00004

Tapojen puute, niitä kun ei ole vanhemmillakaan niin eivät opi niitä kotona.

• Anonyymi00005

Olen huomannut saman. Hyvä esimerkki on Tuiran S-marketissa harvoin asioidessani. Aivan älytöntä mölinää, kirkumista ja edestakaisin juoksemista. Näyttää siltä ettei vanhemmat mitenkään hallitse niitä pentujaan. Ja lisää tehdään. Kuinka monta pesuetta on yhdellä isällä? Ja Kela kustantaa sen kaiken.

• Anonyymi00006

Kyllä. Aivan saman olen todennut itsekin. Jopa samassa Tuiran kaupassa. Näyttää, ettei nuo vanhemmat, vai mitä ne oikein ovatkaan.. välitä ollenkaan. Ja lisää todellakin 'sikiävät'. Tuolla keinolla saadaan 'maattua' kotona täyspäiväisesti yhteiskunnan, Kelan rahoilla. Tässäkin kerrostalossa, missä itse asustelen. Kamalaa menoa.. Lapset paiskoo asuntojen ovia kiinni, niin että taulut liikahtelevat seinillä. Ihme, että niiden ovet edes pysyvät karmeissaan. Sitten potkivat palloa jopa rappukäytävässä. Otankin tämän puheeksi seuraavassa taloyhtiön kokouksessa.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kyllä. Aivan saman olen todennut itsekin. Jopa samassa Tuiran kaupassa. Näyttää, ettei nuo vanhemmat, vai mitä ne oikein ovatkaan.. välitä ollenkaan. Ja lisää todellakin 'sikiävät'. Tuolla keinolla saadaan 'maattua' kotona täyspäiväisesti yhteiskunnan, Kelan rahoilla. Tässäkin kerrostalossa, missä itse asustelen. Kamalaa menoa.. Lapset paiskoo asuntojen ovia kiinni, niin että taulut liikahtelevat seinillä. Ihme, että niiden ovet edes pysyvät karmeissaan. Sitten potkivat palloa jopa rappukäytävässä. Otankin tämän puheeksi seuraavassa taloyhtiön kokouksessa.

Tee se! Ja jos tarpeeksi moni asukas niistä asukkaista valittaa, niin toivottavasti lähtö tulee. Jaksamista sinulle!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tänään 16.5.26 maahanmuuttajien tapahtuma ja kaikki huusivat yhteen ääneen! Varmasti kuului Tuiraan asti, jos tuuli sinne kävi. Olin lenkillä, luulin ensin että onko tuonne perustettu ________tarha!

• Anonyymi00028

Koko vihervasemmisto haluaa lisää muslimeja kehitysmaista Suomeen äänestäjikseen. Eivät enää saa suomalaisista uusia äänestajia niin ottavat ulkomailta.

• Anonyymi00011

Kekkonen pitäisi olla nyt ja Kekkosen valtaoikeudet.

• Anonyymi00009

Suomi on rasistinen ja lapsivihamielinen maa.

• Anonyymi00013

Päinvastoin, Suomi on realistinen maa. Eikä lapsi -vihamielisyyttä ole se, että vaaditaan hyviä käytöstapoja myös matuilta. 🇫🇮😁

• Anonyymi00014

Jos yhtään ymmärsin aloittajaa, niin puhutaan lasten käytöstavoista. Siis käytöstavoista.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Jos yhtään ymmärsin aloittajaa, niin puhutaan lasten käytöstavoista. Siis käytöstavoista.

Riikka Purra 🇫🇮♥️🇫🇮.

• Anonyymi00016

Maassa maahanmuuttajien tavoilla. Suomalaiset sopeutukoot!!!!!

• Anonyymi00017

Kumma juttu, kun ei voi äänestää jos on samaa mieltä. Erimieltä olevien äänestysmahdollisuushan vietiin jo ainakin vuosikymmen sitten kokonaan pois.

• Anonyymi00018

Ne on uusio oululaisia eikä maahanmuutajia

• Anonyymi00019

Persujen pennut on paljon pahempia, mistä tahansa muusta maasta ne karkotettaisiin jo 2-vuotiaina. Mä haluun Purra!

• Anonyymi00025

Avaa jo silmäsi, suvakki!

• Anonyymi00020
      • Anonyymi00023

Oulun imaamin vävy oli izzzzlamisti. Isiksessä kuoli jo….

2015 lastissa maahan saapui arvaamatonta isisi ainesta…

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Oulun imaamin vävy oli izzzzlamisti. Isiksessä kuoli jo….

2015 lastissa maahan saapui arvaamatonta isisi ainesta…

Googlaa sanat OULUN IMAAMIN VÄVY.

• Anonyymi00027

Vieläkö Oulun moskeija on pystyssä ja toiminnassa?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Sama kysymys.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ei ole onneksi, se on karkotettu Afrikkaan! 😁🇫🇮

• Anonyymi00021

Persut luulee että heidän hirveät ja järkyttävät tekonsa omaa kansaa kohtaan kuitatataan solvaamalla maahanmuuttajien lapsia.EK:n kätyreitä kaikki persut.
      Ei onnistu kansan kusettaminen enää vaikka EK luvannut 2,4 miljoonaa vaalitukea kok,/ps puolueille

• Anonyymi00032

>Persut luulee että heidän hirveät ja järkyttävät tekonsa omaa kansaa kohtaan kuitatataan solvaamalla maahanmuuttajien lapsia

Eiväthän persut ole tuoneet maahanmuuttajia tekemään hirveitä ja järkyttäviä tekoja suomalaisia kohtaan

• Anonyymi00022

Isssslamistisissa maissaa joka toinen nai ekan serkkunsa.

Tänne voinut tulla valhein ja 75% heistä esittää kelaa varten yh. Silloin tonneja lisää rahaa.

Onneksi lapsilisät uudistuu ja typerä rahankippaus valeyksinhuoltajille loppuu. Uteliaana seuraan, väheneekö lapsimäärät i-maista tulleilla!

• Anonyymi00034

Rahoitukset on hyvä tutkia.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      145
      1145
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      118
      1032
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      214
      770
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      63
      715
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      706
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      696
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      612
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      588
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      57
      541
    Aihe