Se energia siitä tyypistä oli mieletön ja tapahtuma.

Anonyymi-ap

Onko muilla kokemuksia tavallaan tuntemattomasta mutta niinkuin tuntisit hänet? Tuntunut nyt 4 viikkoa mielessä ja ajatuksissa. Olen siis ahdistunut ihminen muutenkin ja harvoin käy jos koskaan noin että joku vaan jää mieleesi tai se pääsi sun energiakenttään jotenkin, en mä ennen uskonut noihin. On tämä jopa aika inhottava tunne koska voi olla että kuvittelin että sekin 'huomasi' jotain. Nyt olen surullinen.

5

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Paljonkin. Minulla on aina joku jossain, josta tiedän, että tykkää katsella minua. Pientä juttua pitää aina olla. Näin on aina ollut. Se piristää päivää. On mukavaa, kun tulevat juttelemaan ja huomioivat erityisesti. Tulee rakastettu olo, vaikkei sen ihmeempää olekaan. Hyvännäköisiä ja mukavia miehiä.

• Anonyymi00002

Se jokin sinussa on. Jos sellainen olisi jokaisessa, eihän sitä enää olisi, koska ei pistäisi silmään, sieluun, sydämeen.

• Anonyymi00003

Se jokin tulee Jumalasta.
      Tosin olen täällä tarkkailijana, ei minun kuulu perustaa perhettä tai olla kenenkään rakastettu tai sydänystävä.

Olen huomannut, miten voimakenttä vie joitakin heikoiksi tai muuten sekaisin.
      Koska minä olen, kaikilla taajuuksilla nollasta äärettömään.
      Tavallaan ymmärrän miksi Jeesusta vihattiin, on vaikeaa selittää ääretöntä simpansseille.

• Anonyymi00004

Älä esiinny toisena.

• Anonyymi00005

Mulla kolme viikkoa sitten sama juttu, tapahtumassa ennestään ns vielä tuntematon tunsi jotain minua kohtaan, veikkaan että energiani tarttui häneen. Hän kiinnitti huomionsa minuun, hän tuntui minussa aivan selkeästi, vaikka ei koskenut, kun siirtyi seisomaan olkani taakse, aavistuksen liian lähelle. Puheli jotain korvaanikin myöhemmin metelissä, asiakin oli aivan tavallista, mutta liike, ääni, energia ja nojautuminen lähelle antoi täysin eri viestin. Huuuuh..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      21
      2976
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      539
      2668
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2250
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      207
      2209
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1698
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1509
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      50
      1436
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1379
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1191
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1164
    Aihe