Minulla on nyt yli vuoden ajan ollut erilaisia oireita sydämessä. Noin vuosi sitten alkoi ravaaminen lääkärissä, sillä sydän alkoi oireilla kuvailemattomalla tavalla. Ennen nukkumaanmenoa tuli ikäänkuin sähköiskun kaltaisia tuntemuksia, jonka jälkeen kauhea paniikki. Koko kesän oli todella korkeat sykkeet ja syke saattoi nousta pelkässä kävelyssä yli 150. Myös todella kova väsymys/huimaus oli arkipäivästä jos vähänkin yritti jotain tehdä. Näitä tutkittiin esim laajoilla verikokeilla, ekg, 24holter, sydänultra. Mitään ei löytynyt.
Niitä kesti jonkin aikaa kunnes pikku hiljaa alkoi helpottaa ja aloin esimerkiksi käymään salilla taas. Noh nyt sitten pari kk sitten alkoi sydämenrytmihäiriö tuntemukset. Sydän niin sanotusti jättää lyönnin välistä/lyö yhden ylimääräisen. Näitä muljahduksia tulee usein jopa monta peräkkäin ja voi kestää jopa 10sekunttiakin. Oon toki ollut todella kova urheilemaan ennen oireiden alkua ja myös aika kireässä kunnossa. Kofeiiniakin tullut nautittua aika runsaasti aikaisemmin ja myös nikotiinia. Nyt en ole käyttänyt mitään yli vuoteen.
Jos joillain on ollut samanlaisia tuntemuksia olisi kiva kuulla. Enny tiiä pitäskö tässä käyä lääkärissä uudelleen vaikö ei. Jospa johtuis esimerkiks ylirasituksesta?
Niitä kesti jonkin aikaa kunnes pikku hiljaa alkoi helpottaa ja aloin esimerkiksi käymään salilla taas. Noh nyt sitten pari kk sitten alkoi sydämenrytmihäiriö tuntemukset. Sydän niin sanotusti jättää lyönnin välistä/lyö yhden ylimääräisen. Näitä muljahduksia tulee usein jopa monta peräkkäin ja voi kestää jopa 10sekunttiakin. Oon toki ollut todella kova urheilemaan ennen oireiden alkua ja myös aika kireässä kunnossa. Kofeiiniakin tullut nautittua aika runsaasti aikaisemmin ja myös nikotiinia. Nyt en ole käyttänyt mitään yli vuoteen.
Jos joillain on ollut samanlaisia tuntemuksia olisi kiva kuulla. Enny tiiä pitäskö tässä käyä lääkärissä uudelleen vaikö ei. Jospa johtuis esimerkiks ylirasituksesta?
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.