Hyvä kirjoitus vieraskynässä Sampolehdessä elinkeinoj9htajalta.. On totta, että hiljaisena aikana yritysten kannattaa kehittää tuotettaan ja toimintaansa. Useat yritykset rahoittavatkin suurimman osa kehitystoimimia itse. On myös erittäin hyvä huomata, että yrityksen omat henkilöt ja tiimit hoitavat innovaatiot ja kehityksrt itse. Tuloksena on oman alan oikea kehitys, kun tiimit tuntevat omat toimintansa ja puutteensa. Itse tehtynä kehitystyö tuottaa nopeasti uusis käytänteitä ja tuloksia. Ei yritysten kehittäjiksi tarvita pitkiä liirum laarum tarinoita, ja ylipitkiä asian sivussa kuökevia raportteja, joita yliopistot ja muut opoilaitokset tuottavat. Niissä ei ole juurikaan kukaan alan asiantuntija. Julkista rahoitusta omaan kehitystyöhön kannattaa toki hakea, muttei julkisia tutkimusportaaleja. Hyvä Saarijärvi.
Vastaukset 1
- Anonyymi00004
Ehkä vähintään yksi ulkopuolinen asiantuntija tiimiin samalta alalta. Yrityksen toimiessa itsenäisesti jää rahat yrituyksen omaan tarkoitukseen eikä välikädet nappaa suurta osaa seminaarimatkoihin. Näin toimimalla henkilöstö sitoutuu kehitystyöhön, kun ovat itse mukana suunnittelussa ja on yhteinen tavoite.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901409
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde71840- 47831
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67766- 92755
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o158705- 20679
- 53618
- 51612
- 47611