Hyvä kirjoitus vieraskynässä Sampolehdessä elinkeinoj9htajalta.. On totta, että hiljaisena aikana yritysten kannattaa kehittää tuotettaan ja toimintaansa. Useat yritykset rahoittavatkin suurimman osa kehitystoimimia itse. On myös erittäin hyvä huomata, että yrityksen omat henkilöt ja tiimit hoitavat innovaatiot ja kehityksrt itse. Tuloksena on oman alan oikea kehitys, kun tiimit tuntevat omat toimintansa ja puutteensa. Itse tehtynä kehitystyö tuottaa nopeasti uusis käytänteitä ja tuloksia. Ei yritysten kehittäjiksi tarvita pitkiä liirum laarum tarinoita, ja ylipitkiä asian sivussa kuökevia raportteja, joita yliopistot ja muut opoilaitokset tuottavat. Niissä ei ole juurikaan kukaan alan asiantuntija. Julkista rahoitusta omaan kehitystyöhön kannattaa toki hakea, muttei julkisia tutkimusportaaleja. Hyvä Saarijärvi.
Saarijärven elinkeinojohtajalta
Anonyymi-ap
1
129
Vastaukset
- Anonyymi00004
Ehkä vähintään yksi ulkopuolinen asiantuntija tiimiin samalta alalta. Yrityksen toimiessa itsenäisesti jää rahat yrituyksen omaan tarkoitukseen eikä välikädet nappaa suurta osaa seminaarimatkoihin. Näin toimimalla henkilöstö sitoutuu kehitystyöhön, kun ovat itse mukana suunnittelussa ja on yhteinen tavoite.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761210EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje51139- 79855
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19800- 44693
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83682Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30646