Kesä ohi kuten ennen?
Meneekö tämäkin
37
419
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mikset ota siihen yhteyttä,täällä vaan kaipailet!
- Anonyymi00002UUSI
Toivottavasti ei, en oikein kestäisi sitä.
- Anonyymi00012UUSI
Mä lähden pois kesäksi. Mikset voi ottaa yhteyttä? Mä oon niin halunnut kertoo sulle, mutta kun on ollut aika negatiivista kaikki.
- Anonyymi00003UUSI
Ihan varmasti.
- Anonyymi00004UUSI
Todennäköisesti menee. Miksipä ei menisi.
- Anonyymi00006UUSI
Juu ei ole jatkuvaa juhannusta ,vaikka simpauttaja niin sanoikin.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Juu ei ole jatkuvaa juhannusta ,vaikka simpauttaja niin sanoikin.
Vastauksessasi ei ole mitään järkeä eikä se liity minuun.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vastauksessasi ei ole mitään järkeä eikä se liity minuun.
No ilmeisesti täytyy auttaa, että kyllä kaikki kesät tahtoo vauhdilla tulla ja mennä mikään ei ole pysyvää.
- Anonyymi00005UUSI
Kesän jälkeen tulee syksy, varmasti.
- Anonyymi00007UUSI
P voi laittaa viestiä koska tahansa ja mistä vaan aiheesta, jos mieli on päässyt muuttumaan.
- Anonyymi00013UUSI
Tää ei varmaan ole hältä itseltään.
- Anonyymi00008UUSI
Kirjoitin jonnekin että kesän jälkeen minä ja hän ollaan me. Sitä minä tavoittelen, koska minä rakastan sitä naista. Rakastan enemmän kuin hän ymmärtääkään.
Ps. Anteeksi teksti roskapalstalla- Anonyymi00011UUSI
Toivottavasti kohdallasi tuo toteutuu. Itse päätin pari vuotta sitten, että se on viimeinen joulu ilman häntä, mutta eipä ollutkaan.
- Anonyymi00014UUSI
Missä ihmeen roskapaöstalla?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Missä ihmeen roskapaöstalla?
Täällä. Ikävällä. Niin minä tuon ainakin ymmärsin!
- Anonyymi00009UUSI
Ennen syksyä joo.
- Anonyymi00015UUSI
Tavoite kesät täällä ja talvet muualla, saapi nähä
- Anonyymi00020UUSI
Toi on hyvä.
- Anonyymi00017UUSI
Voisko se sun esiliina/wingwoman/hölinäkeiju vaikka soittaa mulle…saatais varmuus asioihin? Fonectalla on 3 saman nimistä, ja mä olen ainoa jolla puuttuu osoite.
- Anonyymi00019UUSI
Kesäkuussa?👍❤️
- Anonyymi00021UUSI
Kyllä se menee ja monet muutkin kun olet niin pelle
- Anonyymi00022UUSI
Säälin sua.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Säälin sua.
Sulla on ny menny asu finaaliin.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sulla on ny menny asu finaaliin.
Mut on kumminkin päässy finaaliin asti.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mut on kumminkin päässy finaaliin asti.
Ota se pois siältä anaalista ei se sinne kuulu.
- Anonyymi00025UUSI
Kesä on lyhyt.
- Anonyymi00026UUSI
Kuiva kesä tulee. Kaikille. Sitten syksyllä vilu ja nälkä.
- Anonyymi00028UUSI
They all do, always.
- Anonyymi00029UUSI
Todennäköisesti, kun nämä saatanan mulkut jälleen ehdottelevat taksikuskin, bussikuskin, kaupankassan ja tarjoilijan tai siivoojan tai hoiva-alan työtä. Ei tule kuspäille ilmeisesrti mieleen, että minulla on omiakin suunnitelmia, joihin yksikään yllä olevista ei kuulu.
- Anonyymi00031UUSI
Sinulle ei kelpaa työpaikka. Olet mielummin työtön?
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Sinulle ei kelpaa työpaikka. Olet mielummin työtön?
Ei vaan nämä ovat tehneet suorastaan taiteenlajin kiusaamisen muodosta, jossa tarkoituksella ehdotetaan juuri niitä ammattivaihtoehtoja, joita olen tehnyt työkseni opintojen ohessa tai joihin minulla ei ole mitään suuntautumista.
Tarkoitin, että minulla on omiakin ammatillisia suunnitelmia, joissa ei ole jatkuvasti pinna ja elämän mielekkyys koetuksella.
Ja ei - eivät he tarjoa työpaikkaa vaan kunhan ehdottavat vaikken ole kysynyt neuvoa.
- Anonyymi00030UUSI
Tiedät että olet lumonnut minut ja rakastan sinua tai ajatusta sinust. . 🥰
- Anonyymi00037UUSI
Samoin olet tehnyt.
- Anonyymi00033UUSI
Kesäfestarit voi muuttaa kaiken🌞☮️
- Anonyymi00034UUSI
Eli vaimon kanssa menee tämäkin kesä.
- Anonyymi00036UUSI
Menee
- Anonyymi00038UUSI
Aatelin pitää enemmän mekkoja kuin viime kesänä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82082Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1131482Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201205Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82061063Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 76770
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.79722Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään42634