Mikäs on persujen seuraavien vaalien kantava kampanjaslogan? Immoslaiset ensin?

Anonyymi-ap

Vajaa vuosi enää vaaleihin ja nyt on jo kuultavissa älämölöjä islamisaatiosta ja väestönvaihdosta. Nyt kun kaikki duunariväki on karkotettu puolueesta, niin voi avoimemmin vetää "sisukkaampaa" linjaa?

44

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      zzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

      ________________ - SDP:n - - VAALI -MOTTO - On ;

      JUO -VIINAA ja AJA-AUTOLLA -PÄISSÄÄN -niin- TEKEE -SDP:n EDUSTAJAT .

      SDP:n KansanEdustaja Joona Räsänen -Näytti Mallia -PÄISSÄÄN- Ajamisessa .

      zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

      • Anonyymi00002

        - HÄÄÄÄÄH -HÄH -HÄH -HÄH -HÄÄÄÄÄH ja LääääääH ja LääääääH -


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        - HÄÄÄÄÄH -HÄH -HÄH -HÄH -HÄÄÄÄÄH ja LääääääH ja LääääääH -

        ---


      • Anonyymi00005

        Everstiluutnantti Tomi Immonen Finnairin koneeessa:

        "Etteksh the thiedä, khuka mhinä olenh?"


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Everstiluutnantti Tomi Immonen Finnairin koneeessa:

        "Etteksh the thiedä, khuka mhinä olenh?"

        Tomi Immonen, PS.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Everstiluutnantti Tomi Immonen Finnairin koneeessa:

        "Etteksh the thiedä, khuka mhinä olenh?"

        EI ole lainvastaista matkustaa lentokoneessa laitamyötäisessä, mutta autolla ajaminen ON!!!!


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        EI ole lainvastaista matkustaa lentokoneessa laitamyötäisessä, mutta autolla ajaminen ON!!!!

        Onko lainvastaista yrittää hypätä koneeshta :D


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        EI ole lainvastaista matkustaa lentokoneessa laitamyötäisessä, mutta autolla ajaminen ON!!!!

        Humalainen lentokoneessa on riski muille matkustajille sekä lentokoneen henkilökunnalle.


      • Anonyymi00042

        Opinnäyte persukoulun loppututkinnosta.


    • Anonyymi00008

      Sisulainen persujen kova ydin voisi palata juurilleen antisemitismiin ja natsismiin.

    • Anonyymi00010

      Persut jatkaa vanhalla, koetulla linjalla: valheilla valtaan ja rasismilla rikkauksiin.
      Ilman valhetta ja rasismia ei olisi Halla-aholla eikä Purralla nykyisiä palkkoja!
      Jospa hakisin yläkerrasta pistoolin.

      • Anonyymi00016

        Jepulis, pelaa Venäläista rulettia, se helpottaa?


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Jepulis, pelaa Venäläista rulettia, se helpottaa?

        immoslainen islamisaatio idiotismi siinä kaikki mitä persuilla on tarjota?
        Entä työttömyys, valtion velka, terveyskeskusmaksut nousevat taas?


    • Anonyymi00014

      Tämä on hyvä, "Isämmaam puollesta!"

    • Persujen tuleva vaalislouganvoisi olla vaikapa seuraava:
      ''Kansalainen et ole syyllinen mihinkään.Ulkomaalaiset ovat!''

      Edellä olevaan slouganiin tiivistyy koko peruSSuomisuus.

      • Edellä olevaan slouganiin tiivistyy koko peruSSuomalaisuus.


      • Anonyymi00031

        Leimaavat syylliseksi myös Marinin.


      • Anonyymi00031 kirjoitti:

        Leimaavat syylliseksi myös Marinin.

        Aivan,kaikiin ongelmiin syyllisiä ovat ulkomaalaiset sekä Sanna Marin.


    • Anonyymi00017

      "nyt on jo kuultavissa älämölöjä islamisaatiosta ja väestönvaihdosta."

      Ihan aiheellista älämölöä, kun esim 2019-2023 saimme liki 300 000 uutta suomalaista, PÄÄOSIN EU:n ulkopuolelta.. Mamujen kokonaismäärä on yli 600 000 JA JOS SSDP- pääsisi uudelleen valtaan, vain taivas olisi rajana, eli 2019-2023 kauden 74000 mamua vuodessa, menisi HETI rikki!!!!

      • Anonyymi00025

        Aina kun persut ovat olleet hallituksessa, Suomea on ennätysmamutettu. Sitähän ei valehteleva persu kerro.


    • Anonyymi00018

      Euron litralta pensasta on hyvä lupaus.

    • Anonyymi00021

      NAAMANVÄÄNTELYLLÄ NIRVANAAN!
      PYSSYNPAUKUTTELULLA TAIVAASEEN!
      KAATOKÄNNISSÄ KONEESEEN!
      BAARISTA RATTIIN!

      • Anonyymi00022

        Baarista paukuttelemaan!
        Potkukengät jalkaan!


    • Anonyymi00030

      Persut voivat luvata vaikka kuun taivaalta jos pääsevät seuraavaan hallitukseen. Se on helppo luvata koska seuraavaan hallitukseen pääsy on persuilta torpattu.

      • Anonyymi00032

        Toivottavasti ikuisesti hallituksesta ulkona. En halua persuja mihinkään. Turha puolue.


    • Anonyymi00033

      Kuten huomaatte tämän "puolueen" keskusteluista niin tämä "puolue" ei ole mikään varteenotettava vaihtoehto, näkee vastauksista että ovat eduskunnassakin vain pelleilläkseen.

      • Anonyymi00035

        Miten ihmeessä kukaan on äänestänyt näitä reikäpäitä?


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Miten ihmeessä kukaan on äänestänyt näitä reikäpäitä?

        Sitä varmasti moni persut taakseen jättänyt on pohtinut kohdallaan. Miksi lensin lankaan....


    • Anonyymi00037

      Vieläkö turva-Immonen on suojatöissä puoluetoimistossa?

      • Anonyymi00038

        Puolue järjesti suojatyöpaikan eduskunnasta pudonneelle sisulaiselle kainalontuulettajalle.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Puolue järjesti suojatyöpaikan eduskunnasta pudonneelle sisulaiselle kainalontuulettajalle.

        Armeijasta poistettu pelastautui Riikka-suojatyöpaikkaan


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Armeijasta poistettu pelastautui Riikka-suojatyöpaikkaan

        70% Lähi-idästä ja Somaliasta peräisin olevista nuorista miehistä ei halua puolustaa Suomea, jos sota syttyisi. Tämä on nyt tutkittu eikä ole yllätys.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        70% Lähi-idästä ja Somaliasta peräisin olevista nuorista miehistä ei halua puolustaa Suomea, jos sota syttyisi. Tämä on nyt tutkittu eikä ole yllätys.

        Maalitolpan siirto. Ei selitä sivaripersuilun suurta määrää.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        70% Lähi-idästä ja Somaliasta peräisin olevista nuorista miehistä ei halua puolustaa Suomea, jos sota syttyisi. Tämä on nyt tutkittu eikä ole yllätys.

        ''Tämä on nyt tutkittu eikä ole yllätys.''

        Unohdit linkin ko.tutkimukseen. Eikä ole yllätys.


    • Anonyymi00045

      Westerholm?

    • Anonyymi00047

      Demarit on sellainen unohtelupuolue.

    • Anonyymi00048

      Kuten huomaatte tämän "puolueen" keskusteluista niin tämä "puolue" ei ole mikään varteenotettava vaihtoehto, näkee vastauksista että ovat eduskunnassakin vain pelleilläkseen.

    • Anonyymi00049

      mre presusumalaset luvataan etei penska maksa ku yhhen euron ja ei lekata huonuosasilta

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe