sinun näköisen ihmisen kanssa, rakastuisitko häneen?
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Miten tuosta voi rakastua?
- Anonyymi00002
Aika epätoivoiselta kuulostaa.
- Anonyymi00013
No pääasia että palstaäijän huuhaaprovot herättää sinussakin jotain ajatuksia mestari
- Anonyymi00003
Haluaisitko naimisiin sen kanssa joka on ollut sinun näköisen kanssa?
- Anonyymi00004
Mitä se mulle kuuluisi, jos joku menisi sänkyyn jonkun mun näköisen kanssa? Ei mitenkään.
- Anonyymi00005
Mutta rakastuisitko jos saisit tietää?
- Anonyymi00006
Tietyssä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä.
- Anonyymi00007
Et tiedä miltä näytät? 😂
- Anonyymi00008
Peili menee rikki aina kun katsot siihen? 🤣
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Peili menee rikki aina kun katsot siihen? 🤣
Ilmankos tietyssä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä 🤔
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ilmankos tietyssä vaiheessa ulkonäkö menettää merkityksensä 🤔
Joo, se vaihe oli siinä kun peiliin tuli särö 🤣
- Anonyymi00011
Tietyn näköiseen rakastut jos se menee sänkyyn sinun näköisen kanssa? Et taida olla kovin suosittu deitti markkinoilla.
- Anonyymi00012
Riippuu kuka se joku olisi.
- Anonyymi00014
Minä en rakastu tuosta noin vain keneenkään, enkä mene sänkyyn enää kenenkään kanssa! Pidän vain ikäisestäni miehestä ystävyyden merkeissä! Ja yksi sellainen mies riittää minulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47808
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561