Kaivaa kaiken tiedon henkilöstä joka hakee ns. työttömyyskorvausta.
Kaivelee harrastukset ym vuosien takaa. Mitään et voi salata. Ihme kun eivät tule kotiin ja käske riisuutua ja pyllistää. Kelan virkailija tutkii kumihanskat kädessä sen jälkeen vielä kuusituntinen kuulustelu kirkkaan lampun alla.
Kela on kuin gestapo
31
429
Vastaukset
- Anonyymi00001
Älä kerro mitään.
Mutta kela ei kysele niitä vaan kaupungin työkkäri nykyään.
Mä kerroin vanhoja työpaikkoja sillon kun vielä työkkäri oli valtiolla niin joutu käymään parinsadan kilsan päässä hakemassa työtodistusta niille pässeille että sai korvaukset.- Anonyymi00006
Hölömölä höh
- Anonyymi00023
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hölömölä höh
EU sosiaalipisteytys..
RKP tuhoaa suomalaiset
tilalle Purran halpatyömamut
persut ja RKP kidutettava hengiltä?
- Anonyymi00003
Ei niitä kelan rahoja ole pakko ottaa. Minä en ole ottanut koskaan.on ollut onnea että olen saanut olla töissä ja elättää itse itse
- Anonyymi00007
Minä poltan kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia yeah
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minä poltan kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia yeah
Kukkaa kasvattamalla elättää itsensä. Vanha viisaiden sanonta.
- Anonyymi00004
Sehän on suomalaiselle ihmiselle epäonnistumisen merkki, jos joutuu Kelan armoille. Silloin ei ole kyennyt huolehtimaan itsestään, joko tyhmyyttään tai huolimattomuuttaan.
- Anonyymi00016
Aito besserwisser narsistin kommentti.
- Anonyymi00025
Anonyymi00016 kirjoitti:
Aito besserwisser narsistin kommentti.
Älä jöpötä eikun höpötä. Jos huolehtii itse itsestään, ei siinä ole mitään narsismia eikä besserwisseriä.
- Anonyymi00005
Oikein teille sossu pummit
- Anonyymi00012
Mitäs satuilet hähähää
- Anonyymi00011
Kela= Kansaneläkelaitos. Sen alkuperäinen tehtävä on vain sosialistien käsissä paisunut Maailman Sosialitoimistoksi, Masotoksi.
- Anonyymi00013
Yhteiskunnan elätti tietää
- Anonyymi00014
Kuoleman enkeli Mengele
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kuoleman enkeli Mengele
Mengele Lindman
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Yhteiskunnan elätti tietää
Vanhan ajan nimitys,heh tairat olla kuutamolla katkera sekatyöduunari velat persiissä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Vanhan ajan nimitys,heh tairat olla kuutamolla katkera sekatyöduunari velat persiissä.
Vaan sulla ÄO nolla
- Anonyymi00024
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mengele Lindman
onko romani
- Anonyymi00026
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tunnistin kumminkin itsesi🤣🤣🤣
- Anonyymi00017
Kela kiusaa kun hallitus käskee,ei niille tartte laverrella mitään,ylimääräistä.
- Anonyymi00019
Älä kerro mitä ei tartte,ei ne edes polta huijareita kellä ns kirjat jossain ja lusmuilee avoparina toisen kotona. Näitä huijareita kela ei osaa vielä jahdata koska niitä riittää.
- Anonyymi00022
Vaan minä poltan kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia
- Anonyymi00027
Minulta kyselivät kuinka monta kertaa vuodessa käyn parturissa. Sanoin että kuusi kertaa. Pudottivat korvauksia, kuulemma kaksi kertaa riittää.
- Anonyymi00028
Oikein toimii koska jokainen saattaa olla petollinen avun anoja .
- Anonyymi00029
Ja hyvinvointi alue sekä Jyväskylän työllisyyspalvelut jakavat myös tietoa kelalle.
- Anonyymi00031
Ilmankos täällä on eniten työttömiä.
- Anonyymi00030
Ei sen alkuperäinen tarkoitus ollut natsailla vaan kun se Sipilän hallituksen päätöksellä yhdistettiin myös soskun hommiin meni poskelleen liikaa valtaa. Huijareita riittää juuri mitä ei resurssi pulan vuoksi voi kyttäillä juuri nuo pari suhteissa olevien huijaukset eli kirjat on toisaalla,mutta eletään toisen taloudessa. Korkeintaan n kerta viikossq hakevat postinsa. Tätä ei kela vielä pysty kitkemään.
- Anonyymi00032
Miksi työllisyyspalvelut eivät erota natseja ja rasisteja?
He siis hyväksyvät ne ja kannattaa niitä?
Vain persuja ja sinimusta jäseniä töissä vai?- Anonyymi00034
Enimmäkseen demareita ja punikkeja tuolla töissä on. Tosin viherhörhöjä myös palkkalistoilla.
- Anonyymi00035
Kela, hyväks, työllisyys palvelut toimivat samalla tavalla. Missä on henkilöstön tiedot?
Virka päätöksissä pitää olla henkilön tiedot ja organisaatioiden pitää julkaista tiedot netissä. - Anonyymi00036
Aina voi tehdä valituksen eduskunnan oikeusasiamiehelle.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701073
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294515Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?36509Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49467
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454