Ja multa loppui kiinnostus. Ei kiitos.
Heippa!
Nää jutut alkoi taas junnaan samojen asioiden ympärillä
13
206
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kokeile jotain uutta näiden vuosien jälkeen. Olet aika hyvä jos keksit?
- Anonyymi00006UUSI
On suht hupaisee, kuinka porukka vaatii kokeilemaan jotain uutta, vaikke he itse ovat todennäköisesti asuneet samassa kaupungissa koko ikänsä, työskennelleet samassa työssä kuluneet kymmenen vuotta yms. eivätkä ole koskaan yrittäneet mitään mikä millään tavoin poikkeaisi heidän aiemmista tekemisistään tai olemisistaan. sivusta
Anonyymi00006 kirjoitti:
On suht hupaisee, kuinka porukka vaatii kokeilemaan jotain uutta, vaikke he itse ovat todennäköisesti asuneet samassa kaupungissa koko ikänsä, työskennelleet samassa työssä kuluneet kymmenen vuotta yms. eivätkä ole koskaan yrittäneet mitään mikä millään tavoin poikkeaisi heidän aiemmista tekemisistään tai olemisistaan. sivusta
No mä ainakin oon välillä asunu Tam Tampereella, enkä koko ikää tässä kaupungissa tai ei tää oikeestaan kaupunki oo. Työpaikkojakin on mulla ollu monta. Ainoo mitä en oo uskaltannu, niin hakee sinne opeettajakoulutukseen.
- Anonyymi00002UUSI
- Anonyymi00003UUSI
Ja kaikki jäämme kaipaamaan sinua.
- Anonyymi00007UUSI
Tuskinpa vaan. Ja turha sotkee mun läheisiä tähän väliin.
- Anonyymi00004UUSI
Mä jäin miettimään mitä se mies kelaa, kun tytti jäi junnaamaan paikoilleen.
- Anonyymi00005UUSI
Heippa!
- Anonyymi00008UUSI
Niin no,enpä ole minä täällä ollut junnailemassa noita asioita. Että Kiitti vaan kun annat palstan vaikuttaa tähän. Se kertoo ettei sulla ollut aitoa kiinnostusta etkä välitä yhtään.
- Anonyymi00010UUSI
Voi kun tietäisit….
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Voi kun tietäisit….
No en tiedä en. Mistähän johtuisi etten?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
No en tiedä en. Mistähän johtuisi etten?
Et halua mun kanssa edes puhua. Haukut vaan.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Et halua mun kanssa edes puhua. Haukut vaan.
Niinkö muka teen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952757Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83042693Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy472361Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591424Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171132Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään481106- 57822
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j12803- 55712
- 19709