Mistä Iso Antti leikkaa V. 2027

Anonyymi-ap

Onko Sdp valmis leikkaamaan ihmisten palveluista ja tuista, jos olette pääministeripuolue?

– Esimerkiksi Kela-korvauksista olemme valmiita leikkaamaan.

Oletteko valmiita leikkaamaan sotesta?

Lindtman aloittaa kertomaan Sdp:n 15 kohdan ohjelmasta soten tuottavuuden parantamiseksi. Hän sanoo, että palveluvalikoimaneuvostoa kannattaisi resursoida nykyistä paremmin, jotta edullisemmalla hoitomuodolla saataisiin paremmat hoitotulokset kuin kalliimmalla. Hänen mukaansa hoitoon pitää päästä nopeammin.

Kysyin, oletteko valmiita leikkaamaan sotesta?

– Tämä haaste on niin iso, että yhtäkään sektoria, mukaan lukien sotea, ei voida sulkea pois. Hallituksen sote-leikkaukset ovat menneet liian pitkälle, esimerkiksi hoitotakuun heikentäminen on paha virhe. Mutta kyllä soten tuottavuutta voidaan parantaa ilman että se tarkoittaa leikkauksia palveluihin. Meillä on paljon alueita, joissa pitää pystyä tekemään paremmin.

9

127

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuka tekee paremmin?

• Anonyymi00002

Riikka on paras leikkaaja, leikkaa niin että luu paistaa.

• Anonyymi00006

• Anonyymi00003

Perutaan ensiksi rikkaiden vero alet nehän oli ihan hölmöläisten hommaa.

• Anonyymi00008

Ei ole mitään veroalettua. Kataisen hallitus vain nosti 90 luvulla suurituloisten veroastetta "tilapäisesti". Nyt tilapäinen lisävero loppui. Suomessa on muutoinkin Euroopan korkeimmat ansiotulojen verot.
        Opiskelkaa faktoja ei hölö pölö propagandaa.

• Anonyymi00004

Ja yksityisten lääkäriasemien tuet leikataan ja siirretään julkiseen terveydenhuoltoon ja kohtuullistetaan asiakasmaksut. Ja ylimääräiset hillotolpan nuolijat kilometritehtaalle.

• Anonyymi00007

Ei se julkinen ole todellisuudessa ole tuntikustannuksiltaan ole sen halvempi kuin yksityinen, sinä pölhö vain maksat sen veroissasi

• Anonyymi00005
    • Anonyymi00009

Sosialistit jo aiemmin kertoivat, että YEL ja verot nousee. Tällä pidetään huoli siitä, että loputkin tehtaat suljetaan ja pääomasijoittajat muuttavat Ruotsiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1376
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1263
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      102
      1013
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      556
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    9. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      512
    Aihe