Vältelläänkö me molemmat toisiamme??

Anonyymi-ap

😘

135

2355

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ei toisiamme, mutta kaikkea muuta kyllä.

      • Anonyymi00087

        En välttele ketään, vietän vain enemmän aikaa itseni kanssa. Harjoitan itsesuggestiota.


      • Anonyymi00119
        Anonyymi00087 kirjoitti:

        En välttele ketään, vietän vain enemmän aikaa itseni kanssa. Harjoitan itsesuggestiota.

        Suggestoitko patterikäyttöisten kanssa?


      • Anonyymi00125
        Anonyymi00119 kirjoitti:

        Suggestoitko patterikäyttöisten kanssa?

        En, sohvaperunana TVn äärellä pääosin. Pasianssin peluulla ja joskus päikkäreillä väsyä pois.


    • Anonyymi00002

      Kyllä nainen välttelee enemmän.

      • Anonyymi00003

        En välttele!


      • Anonyymi00005

        Huomaatko, että vältteleekö toisinaan enemmän ja toisinaan ei ollenkaan?


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        En välttele!

        Juupas😉


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Juupas😉

        mä ainakin välttelesin sua


      • Anonyymi00142
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        En välttele!

        Vältteleepäs.


    • Anonyymi00004

      Tietysti pysyn erossa hänestä vältteen kosk niin on sanottu että pitää. Tuhlaan tunteeni ja läsnäoloni sitten jonkun toisen kanssa.

      • Anonyymi00006

        Kuka on sanonut?


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Kuka on sanonut?

        Hölmö kysymys, tietysti häneltä tullut tuo vaatimus.


      • Anonyymi00020

        Olen kiivastuksissani niin sanonut. Haluaisin hämet, mutta hän heilastelee muita naisia.


      • Anonyymi00068

        Tuo on kiristystä.
        Ootko töpännyt?


      • Anonyymi00130
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Olen kiivastuksissani niin sanonut. Haluaisin hämet, mutta hän heilastelee muita naisia.

        Niinhän ne tekee kaikki! Aina löytyy tekosyitä.


    • Anonyymi00010

      Oikeastiko niin teet? Tyhmäähän tuo on, jos toisesta väittää välittävänsä.

    • Anonyymi00011

      Yritän unohtaa.

      • Anonyymi00012

        Miten sujuu?


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Miten sujuu?

        Välillä paremmin, välillä huonommin. Viikonloppuisin hän valtaa ajatukseni.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Välillä paremmin, välillä huonommin. Viikonloppuisin hän valtaa ajatukseni.

        Vain viikonloppuisin? 😭😢

        Mieheltä


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Vain viikonloppuisin? 😭😢

        Mieheltä

        Kyllä hän on aina ajatuksissani (ikävä kyllä), mutta viikonloppuisin en oikeastaan muuta ajattelekaan kuin häntä, loputonta haaveilua.


    • Anonyymi00013

      En tiedä 😅 mies saattaa vältellä minua 😘

      • Anonyymi00016

        Enkä välttele!


      • Anonyymi00019

        Et vai? Taidat nainen itse vältellä. 😍


      • Anonyymi00028

        Voin vahvistaa tämän tiedon.


      • Anonyymi00118
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Voin vahvistaa tämän tiedon.

        Ookko sä nyt se ykSärinkertainen joka jututtaa tätä palstaäijää kun pään kunto on mitä on ja pitää yrittää murtaa jonkun mieli skenaariossa mitä ei ole? Tuskin sinänsä ainakaan enää mitään varsinaista yksilöä kenen puulesta vahvistaa ”tietoa” vaan tyyliin kaikki jäbät. Kukaan ei halua sinua eikä huoli sinua jne. Normaalia tekstiä o.T naiselta


      • Anonyymi00123

        Voisit vaikka tehdä sen aloitteen..😮‍💨


    • Anonyymi00015

      Yhden naisen kanssa on tilanne, jossa emme minusta välttele toisiamme, mutta emme kuitenkaan kohtaakaan avoimesti. Voi olla, että olemme kohdanneet jopa tällä palstalla, mutta ei silloinkaan avoimesti, kaikki on jäänyt kesken. Itse haluaisin kohdata, mieluummin ilman, että kukaan muu tietäisi asiasta. Voisimme puhua ja katsoa, mikä meidän tilanteemme on. Vihjeenä nyt, paljon, paljon myöhässä, kun vasta nyt huomasin: punaista seinissä!

      • Anonyymi00026

        Kuulostaa tutulta, mutta ei sitten kuitenkaan. Täällä kaikki on hakuammuntaa. Meillä on täällä punaiseksi maalatut seinät tuolla. Ei kuitenkaan kirkasta punaista. Mutta en ole kuitenkaan oikea daami. Allekirjoitan kuitenkin tuon, että haluaisin jutella niiin ettei muut tiedä.


      • Anonyymi00038

        Toivottavasti ollaan just oikeat henkilöt kohdallamme kuulostaa just tältä.. tilanne ja hyvä yhteinen aie. Nyt vaan että milloin ja miten.


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Toivottavasti ollaan just oikeat henkilöt kohdallamme kuulostaa just tältä.. tilanne ja hyvä yhteinen aie. Nyt vaan että milloin ja miten.

        Niinpä-milloin ja miten. Olisi kiva tietää. Ja miten-vielä suurempi kysymys. Jos olet hän, saat kyllä lähestyä puhelimen kautta viestillä :) joskus kyllä mietin tapahtuuko yhtään mitään ja onko tämä tosiaan vain mielikuvitustani.


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Niinpä-milloin ja miten. Olisi kiva tietää. Ja miten-vielä suurempi kysymys. Jos olet hän, saat kyllä lähestyä puhelimen kautta viestillä :) joskus kyllä mietin tapahtuuko yhtään mitään ja onko tämä tosiaan vain mielikuvitustani.

        Ollaanko aiemmin viestitelty puhelimella ?


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Ollaanko aiemmin viestitelty puhelimella ?

        Ei olla. Ei se minun "kaivattu" ilmeisestikään roiku tällä sivustolla. Haluaisin vielä sanoa jotain, mutta en rupea nyt haukkumaan ketään. Jotenkin suututtaa ja surettaa.


      • Anonyymi00080
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Kuulostaa tutulta, mutta ei sitten kuitenkaan. Täällä kaikki on hakuammuntaa. Meillä on täällä punaiseksi maalatut seinät tuolla. Ei kuitenkaan kirkasta punaista. Mutta en ole kuitenkaan oikea daami. Allekirjoitan kuitenkin tuon, että haluaisin jutella niiin ettei muut tiedä.

        Salakieltä?


      • Anonyymi00081
        Anonyymi00080 kirjoitti:

        Salakieltä?

        Jossa paljon sovittuja tunnisteita?


      • Anonyymi00117
        Anonyymi00080 kirjoitti:

        Salakieltä?

        No siltäkö palstaäijän monologi voisi esim näyttää, juvenaali junnu


      • Anonyymi00131
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Niinpä-milloin ja miten. Olisi kiva tietää. Ja miten-vielä suurempi kysymys. Jos olet hän, saat kyllä lähestyä puhelimen kautta viestillä :) joskus kyllä mietin tapahtuuko yhtään mitään ja onko tämä tosiaan vain mielikuvitustani.

        Seikkailtiin useampi vuosi. Makeaa intohimoa. Liikaa kateellisia ulkopuolisia ja häiritseviä tekijöitä. Huismannista kaikki lähti liikkeelle. Ehkä jossain vaiheessa vielä kohdataan...toivottavasti. edes pieni hetki sylissäsi.


      • Anonyymi00133
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Ollaanko aiemmin viestitelty puhelimella ?

        Kyllä ollaan Kultaseni


      • Anonyymi00146
        Anonyymi00133 kirjoitti:

        Kyllä ollaan Kultaseni

        Milloin ollaan viestitelty?


    • Anonyymi00018

      Joo 😘

      • Anonyymi00077

        ei😘


    • Anonyymi00021

      Kannattaa silloin pysyä pois näköpiiristä mahdollisuuksien mukaan kun toinen on antanut ymmärtää käänteisiin sanamuodoin ettei ole kovin toivottua seuraa.
      Mukavaa sateisen päivän jatkoa kaikesta huolimatta sinne hänelle.
      🌧️🌧️ 🙂

    • Anonyymi00022

      Itse en ainakaan välttele ja tapaammekin aina silloin tällöin, tai pitäisikö sanoa kohtaamme.
      Oma elämäni on vaan nykyään sellaista josta en suuremmin pidä. Vähän kuin pakkopullaa enkä tiedä miten saisin siihen ketään mahtumaan vaikka haluaisinkin, niin että hänelläkin olisi siinä hyvä olla, sillä meillä aikataulut eivät taida lyödä kovin hyvin yksiin, joten tilanne tuntuu mahdottomalta ja se ärsyttää minua todella, enkä tiedä kuinka kauan tätä vielä jatkuu.. 🥺
      Eikä kyse ole siitä että olisimme kummatkaan varattuja.

      • Anonyymi00100

        Olet ajatellut kaiken jo etukäteen solmuun. Et pysty vaan elämään ja katsomaan mitä se tuo tullessaan. Suunnitelmallisuutesi tappaa elämisen.


      • Anonyymi00116
        Anonyymi00100 kirjoitti:

        Olet ajatellut kaiken jo etukäteen solmuun. Et pysty vaan elämään ja katsomaan mitä se tuo tullessaan. Suunnitelmallisuutesi tappaa elämisen.

        Tiiäkkö palstaäijälle manipulatiivisia ja psykedeelisiä puheenparsia kirjoitteleva, sinä et oo terve


    • Anonyymi00024

      Ei varmaan vaan olla satuttu näkemään paremmin.

    • Anonyymi00025

      En mä ole ainakaan vältelly ketään vaikka ehkä olis olevinaan syytäkin jonkin verran tuli nuorempana ja vielä vanhemmallakin iällä kerättyä niitä tappo uhkauksia niitäkin rosiksessa istumalla olis järkänny jo tähän ikään ihan hyvän elannon laiton uhkaus kun on laiton ei ois tarvinnu kun näytellä järkyttynyttä

    • Anonyymi00027

      Minua hieman jännittää kohtaaminen aina, mutta hetken päästä huomaan että olen hänen kanssaan kuin kotona ja kuin olisin tuntenut aina.

    • Anonyymi00029

      Kyllä minä ainakin välttelen.

    • Anonyymi00031

      Kysyykö mies naiselta/ kaivatulta? Ja teitkö naiselle irl selväksi että haluat tämän nähdä? Mulle ei tullut sellaista..vaikka toivoin kyllä.

    • Anonyymi00032

      Kyllä mä välttelen sua. Ihan syystäkin.

      • Anonyymi00033

        Ja syy on mikä?


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Ja syy on mikä?

        Oot inhottava ihminen.


      • Anonyymi00115

        Lasketko palstaäijän emojille vastaaja kuinka moni tervehtii kelle se joku voi puhua jne? No voi, koitahan jaksella vankilassa jonka itse rakensit. Sivusta


    • Anonyymi00035

      Keksittyä huttua. Hämmennystä halutaan vaan.

      • Anonyymi00114

        No voi juku- jopa on merkityksellinen hubbabubba- aloitus palstaäijältä- onko enemmänkin foliohattuteoriaa yhden uuvatin eli aapeeäijän omasta pikku todellisuudesta?🚩


    • Anonyymi00037

      Oksettaa se nainen. Siks en halua nähdä.

      • Anonyymi00040

        Toivottavasti löydät itsellesi sopivan miehen. ❤️


      • Anonyymi00070

        Kiintoisaa että vaivaudut ikävästä häneen kommentoimaan kuitenkin.


    • Anonyymi00041

      Ehkäpä. Elämä on näin keveämpää 🧚🏼‍♀️

      • Anonyymi00043

        Ei!


      • Anonyymi00047

        Älä ole yhteydessä jos ajattelet noin


    • Anonyymi00042

      Välttelen, mutta haluan olla lähellä.

      • Anonyymi00044

        Mitä seikkaa haluat välttää kun saa / haluat kuitenkin olla lähellä??


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Mitä seikkaa haluat välttää kun saa / haluat kuitenkin olla lähellä??

        Sitä, että olemme siinä tilanteessa, että toisemme tunnistaen kommunikoidaan… Sitä eniten haluaa ja eniten pelkää.


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Sitä, että olemme siinä tilanteessa, että toisemme tunnistaen kommunikoidaan… Sitä eniten haluaa ja eniten pelkää.

        Tiedän, että hän tietää mut kirjoittajaksi. Olen siitä 100 prosentin varma.
        Sivusta
        Saatan tunnistaa hänet myös, mutta se on 50-60.


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Tiedän, että hän tietää mut kirjoittajaksi. Olen siitä 100 prosentin varma.
        Sivusta
        Saatan tunnistaa hänet myös, mutta se on 50-60.

        Ok… sepä kiva. Minusta tuntuu usein siltä, että tietäisin, mutta en lopulta tiedä varmaksi.


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Ok… sepä kiva. Minusta tuntuu usein siltä, että tietäisin, mutta en lopulta tiedä varmaksi.

        Hän tietää myös, että minä tiedän hänen tietävän 🤣
        Ei silti puhuta... Ikinä mistään.


      • Anonyymi00071
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Hän tietää myös, että minä tiedän hänen tietävän 🤣
        Ei silti puhuta... Ikinä mistään.

        Kyllä te puhutte, tämä on silkkaa hulluutta 😅


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Hän tietää myös, että minä tiedän hänen tietävän 🤣
        Ei silti puhuta... Ikinä mistään.

        Sehän pn kiehtova eikö ?


    • Anonyymi00048

      Mies on epämääräisistä epämääräisin.
      Vältellään sitä tunteiden purkaatumista tjs.

      • Anonyymi00093

        Ainahan niille pitäis puhua puhua ja puhua


      • Anonyymi00113
        Anonyymi00093 kirjoitti:

        Ainahan niille pitäis puhua puhua ja puhua

        Ja tämähän ei ole koskaan ollut mikään kynnyskysymys, tullut varmaan ilmi jotenki


    • Anonyymi00053

      Tottakai! Kun lapsemme on 10 menemme naimisiin! Olemme selvinneet!

    • Anonyymi00057
    • Anonyymi00060

      Haluaisin selvittää asioita mieheltä, tiedän että hän tietää niistä totuuden. Vaikea vaan avautua.

      • Anonyymi00112

        Kas gubbe hymyilet maireasti vain ja kunnes se tieto mitä haet irtoaa niin bai bai. Ei käyttökelpoinen romantillisiin tilanteisiin, ihan muuhun sutkien peleihin. Oonhan se minäki


      • Anonyymi00138
        Anonyymi00112 kirjoitti:

        Kas gubbe hymyilet maireasti vain ja kunnes se tieto mitä haet irtoaa niin bai bai. Ei käyttökelpoinen romantillisiin tilanteisiin, ihan muuhun sutkien peleihin. Oonhan se minäki

        Eipä ollut gubbe, tuo kirjoitus oli minulta. Äläpä olettele kun et kirjoittajista tiedä.


    • Anonyymi00062

      Sinä vain.

      • Anonyymi00064

        Samoin ,taas mä joudun runkkaan itseni uneen.


      • Anonyymi00111
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Samoin ,taas mä joudun runkkaan itseni uneen.

        Onneksi sulla on kuitenkin aloittajaäijä nämä aloitukset sekä emojit


    • Anonyymi00063

      Minä en ketään tässä maailmassa halua niin paljon kun sinua. Olet kauhea.

      • Anonyymi00065

        Tiedän, kiitos rakkauteni.


      • Anonyymi00094

        Olekko sää ihan varma?


      • Anonyymi00110
        Anonyymi00094 kirjoitti:

        Olekko sää ihan varma?

        Olen oon jo eropaperit allekirjoittanut, toivottavasti sinäkin- öhöhö sivusta


    • Anonyymi00066

      On ikävä.

    • Anonyymi00067

      Kierretään kauempaa.

      • Anonyymi00092

        Puhutko palstaäijälle ns edusmiehenä roolissa. Voi hyvänen aika polpootti


      • Anonyymi00109
        Anonyymi00092 kirjoitti:

        Puhutko palstaäijälle ns edusmiehenä roolissa. Voi hyvänen aika polpootti

        Tää on jtn ömm tilanteen haltuunottoa palstaorientoituneen todellisuuden kautta😬


    • Anonyymi00069

      Emme, meillä on hyvät ja jopa lämpimät välit ollut aina, eikä siihen mielestäni kuulu minkäänlainen välttely tai asioista liian monimutkaisien tekeminen. Luotan häneen ja näin toivon hänenkin tekevän, elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi jonninjoutavaan, jos toinen tuntuu tärkeältä tai ainakin kaipaisi juttelu seuraa. Olen aina hänen puolellaan enkä koskaan loukkaisi häntä, ja toivoisin hänen sen tiedostavan.

    • Anonyymi00072

      Kyll. Iin mkklfnå

    • Anonyymi00074

      Olemme vaan välttelevästi kiintyneitä, ei mitään sen ihmeellisempää.

    • Anonyymi00075

      En välttele, odotan tapaamista.

      • Anonyymi00083

        Sama juttu.


    • Anonyymi00078

      Väittäisin, että joo, jos täältä joudutte toisianne huutelemaan

      • Anonyymi00091

        Voi kuinka liikuttavan tosissaan jotkut aina jaksaa suhtautua tähän yhden miehen kirjekerhoon, eli palstaäijän monologiteatteriin. T naiselta oisko aika tormistautua jo ns?


      • Anonyymi00106
        Anonyymi00091 kirjoitti:

        Voi kuinka liikuttavan tosissaan jotkut aina jaksaa suhtautua tähän yhden miehen kirjekerhoon, eli palstaäijän monologiteatteriin. T naiselta oisko aika tormistautua jo ns?

        Ötä syörään yhteyttä äläkä täällä höötele


      • Anonyymi00107
        Anonyymi00106 kirjoitti:

        Ötä syörään yhteyttä äläkä täällä höötele

        Näitä pilipalifantasioita voi ymmärtääkseni kehitellä ns wingmanfiksaationkin kautta


      • Anonyymi00139
        Anonyymi00091 kirjoitti:

        Voi kuinka liikuttavan tosissaan jotkut aina jaksaa suhtautua tähän yhden miehen kirjekerhoon, eli palstaäijän monologiteatteriin. T naiselta oisko aika tormistautua jo ns?

        Täällä on muitakin kommentoimassa, esimerkiksi minä. Olisiko sulla aika vaihtaa levyä?


    • Anonyymi00079

      📣haluan rakkauttaaa

    • Anonyymi00082

      Ehkä joo. Ei se mitään. Joskus tulee varmaan helpompi aika.
      Naiselta

    • Anonyymi00084

      ei kun sinä välttelet

    • Anonyymi00085

      En usko. Odotamme varmaan kumpikin oikeaa hetkeä.

      • Anonyymi00086

        Se pitää paikkaansa ainakin toivon odotan edelleen
        Nyt sopii toivoa että oot sama kyseinen mies
        Tosin näkyilty vähän vähemmän


    • Anonyymi00089

      hän vei mielenterveyteni pohja mutiin niin parempi pysyä kaukana ikuisesti

      • Anonyymi00105

        Tein mitä tein ne maksoivat hyvin. No onkohan nyt aivan näinkään aloittajaäijä mm


    • Anonyymi00090

      Aoka erikoista jos molemmat välttelee.

      • Anonyymi00104

        Täällä hän taas palstaäijän aloitus aloitukselta kelailee asioita joka kantilta. Epätodellista


    • Anonyymi00095

      Olen introventti ,en mahda sille mitään.Mitään pahaa ei voi sattua kun on itsekseen, kysy vaikka mun faijalta

    • Anonyymi00096

      Ei kai. En vain ole käynyt pitkään aikaan siellä missä yleensä nähdään. On ollut kaikenlaista haastetta tässä viime aikoina.. :(

    • Anonyymi00097

      Näköjään. Katseet kertoo enemmän🥺

    • Anonyymi00098

      Mun ei tarvi kun ei ole mitään tunteita sua kohtaan tuli selväksi kuinka ilkeästi aina vain käyttäydyt no eipä haittaa

      • Anonyymi00099

        No voi kyynel.


      • Anonyymi00101
        Anonyymi00099 kirjoitti:

        No voi kyynel.

        No voi kuule aloittajaäijän monologiin turiseva- älä imartele ittees, mitä sinäkään olet muuta saanut aikaan kuin huvittavaa ininää netissä? T


      • Anonyymi00102
        Anonyymi00101 kirjoitti:

        No voi kuule aloittajaäijän monologiin turiseva- älä imartele ittees, mitä sinäkään olet muuta saanut aikaan kuin huvittavaa ininää netissä? T

        Ja mitä tunneskaalaa btw tarkemmin


      • Anonyymi00103
        Anonyymi00102 kirjoitti:

        Ja mitä tunneskaalaa btw tarkemmin

        Täällä on vähintään kolme kaveria joille olisi ensisijaisen tärkeää saada näitä loukkauslaukauksia maaliin millä konseptilla ja fanstasialla tahansa. Moroo


    • Anonyymi00121

      Ehkä😅

      • Anonyymi00126

        Mukavaa päivää sinne☀️😌


    • Anonyymi00124

      En halua, mutta onhan tää nyt hieman haastavaa näkee tai ei.

    • Anonyymi00127

      🤏🏻 Hetkellisesti...

      • Anonyymi00128

        Toivottavasti meidän kohdalla.. vuoden päivät jo takana...


    • Anonyymi00129

      Anna vihje.

    • Anonyymi00132

      Ajatuksissa ***** sua

      • Anonyymi00135

        Kuin myös jos tulet piipun eteen. Eräälle, ei niin kaivatulle.


    • Anonyymi00134

      kyllä

    • Anonyymi00136

      Ainoa syy välttelemiseen on tunteet.

      • Anonyymi00144

        Miksi niitä pitää vältellä?


    • Anonyymi00141

      ei nyt hakataan 😂 ja väleihin lyöty kaikille veistä ja saavat saatanasti pahaa mitä yrittävät tai hakuavat veitset lyöty väliin, pahaa kaikesta 😂

    • Anonyymi00143

      hakataan niin pitkään että jokaisesta, kerrasta saadaan 1 tapettua. laillisesti.

    • Anonyymi00145

      veitset hakattu tapon yrityksistä ja muusta takaisin. kuolemaa hakattu teille ja kaikkea pahaa. megahakkauksia ja kaikkea inhoa. palakaa helvetissä!

    • Anonyymi00147

      5 teistä kuolee, osa loppuelämäkseen pahaa kiusaa, halveksuntaa ja loput kovia iskuja kaikki hakataan takaisin.

    • Anonyymi00148

      ei 5 kaikki vanhoja, tekojen mukaan 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😃😃😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😃😂😃😃😃😂😂😂😂😂😂😂😃😂😃😂🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

    • Anonyymi00149

      kaikki 5 ovat naisia, ja lisänä 5 miestä.

      • Anonyymi00150

        itku pitkästä ilosta ja vuosien sadistosests toiminnasta 😂oli varmaan sen arvoista. m mies sekä m nimen sekä monia muita ehdolla. katotaan selviävätkö. veitset hakattu.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

      Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4949
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

      Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      56
      3960
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

      Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      71
      3549
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

      ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2868
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

      jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

      jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2668
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

      Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

      asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      146
      2432
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2318
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

      Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2094
    Aihe