😘
Vältelläänkö me molemmat toisiamme??
57
792
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei toisiamme, mutta kaikkea muuta kyllä.
- Anonyymi00002UUSI
Kyllä nainen välttelee enemmän.
- Anonyymi00003UUSI
En välttele!
- Anonyymi00005UUSI
Huomaatko, että vältteleekö toisinaan enemmän ja toisinaan ei ollenkaan?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
En välttele!
Juupas😉
- Anonyymi00004UUSI
Tietysti pysyn erossa hänestä vältteen kosk niin on sanottu että pitää. Tuhlaan tunteeni ja läsnäoloni sitten jonkun toisen kanssa.
- Anonyymi00006UUSI
Kuka on sanonut?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuka on sanonut?
Hölmö kysymys, tietysti häneltä tullut tuo vaatimus.
- Anonyymi00020UUSI
Olen kiivastuksissani niin sanonut. Haluaisin hämet, mutta hän heilastelee muita naisia.
- Anonyymi00010UUSI
Oikeastiko niin teet? Tyhmäähän tuo on, jos toisesta väittää välittävänsä.
- Anonyymi00011UUSI
Yritän unohtaa.
- Anonyymi00012UUSI
Miten sujuu?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miten sujuu?
Välillä paremmin, välillä huonommin. Viikonloppuisin hän valtaa ajatukseni.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Välillä paremmin, välillä huonommin. Viikonloppuisin hän valtaa ajatukseni.
Vain viikonloppuisin? 😭😢
Mieheltä - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Vain viikonloppuisin? 😭😢
MieheltäKyllä hän on aina ajatuksissani (ikävä kyllä), mutta viikonloppuisin en oikeastaan muuta ajattelekaan kuin häntä, loputonta haaveilua.
- Anonyymi00013UUSI
En tiedä 😅 mies saattaa vältellä minua 😘
- Anonyymi00016UUSI
Enkä välttele!
- Anonyymi00019UUSI
Et vai? Taidat nainen itse vältellä. 😍
- Anonyymi00028UUSI
Voin vahvistaa tämän tiedon.
- Anonyymi00015UUSI
Yhden naisen kanssa on tilanne, jossa emme minusta välttele toisiamme, mutta emme kuitenkaan kohtaakaan avoimesti. Voi olla, että olemme kohdanneet jopa tällä palstalla, mutta ei silloinkaan avoimesti, kaikki on jäänyt kesken. Itse haluaisin kohdata, mieluummin ilman, että kukaan muu tietäisi asiasta. Voisimme puhua ja katsoa, mikä meidän tilanteemme on. Vihjeenä nyt, paljon, paljon myöhässä, kun vasta nyt huomasin: punaista seinissä!
- Anonyymi00026UUSI
Kuulostaa tutulta, mutta ei sitten kuitenkaan. Täällä kaikki on hakuammuntaa. Meillä on täällä punaiseksi maalatut seinät tuolla. Ei kuitenkaan kirkasta punaista. Mutta en ole kuitenkaan oikea daami. Allekirjoitan kuitenkin tuon, että haluaisin jutella niiin ettei muut tiedä.
- Anonyymi00038UUSI
Toivottavasti ollaan just oikeat henkilöt kohdallamme kuulostaa just tältä.. tilanne ja hyvä yhteinen aie. Nyt vaan että milloin ja miten.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Toivottavasti ollaan just oikeat henkilöt kohdallamme kuulostaa just tältä.. tilanne ja hyvä yhteinen aie. Nyt vaan että milloin ja miten.
Niinpä-milloin ja miten. Olisi kiva tietää. Ja miten-vielä suurempi kysymys. Jos olet hän, saat kyllä lähestyä puhelimen kautta viestillä :) joskus kyllä mietin tapahtuuko yhtään mitään ja onko tämä tosiaan vain mielikuvitustani.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Niinpä-milloin ja miten. Olisi kiva tietää. Ja miten-vielä suurempi kysymys. Jos olet hän, saat kyllä lähestyä puhelimen kautta viestillä :) joskus kyllä mietin tapahtuuko yhtään mitään ja onko tämä tosiaan vain mielikuvitustani.
Ollaanko aiemmin viestitelty puhelimella ?
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Ollaanko aiemmin viestitelty puhelimella ?
Ei olla. Ei se minun "kaivattu" ilmeisestikään roiku tällä sivustolla. Haluaisin vielä sanoa jotain, mutta en rupea nyt haukkumaan ketään. Jotenkin suututtaa ja surettaa.
- Anonyymi00018UUSI
Joo 😘
- Anonyymi00021UUSI
Kannattaa silloin pysyä pois näköpiiristä mahdollisuuksien mukaan kun toinen on antanut ymmärtää käänteisiin sanamuodoin ettei ole kovin toivottua seuraa.
Mukavaa sateisen päivän jatkoa kaikesta huolimatta sinne hänelle.
🌧️🌧️ 🙂 - Anonyymi00022UUSI
Itse en ainakaan välttele ja tapaammekin aina silloin tällöin, tai pitäisikö sanoa kohtaamme.
Oma elämäni on vaan nykyään sellaista josta en suuremmin pidä. Vähän kuin pakkopullaa enkä tiedä miten saisin siihen ketään mahtumaan vaikka haluaisinkin, niin että hänelläkin olisi siinä hyvä olla, sillä meillä aikataulut eivät taida lyödä kovin hyvin yksiin, joten tilanne tuntuu mahdottomalta ja se ärsyttää minua todella, enkä tiedä kuinka kauan tätä vielä jatkuu.. 🥺
Eikä kyse ole siitä että olisimme kummatkaan varattuja. - Anonyymi00024UUSI
Ei varmaan vaan olla satuttu näkemään paremmin.
- Anonyymi00025UUSI
En mä ole ainakaan vältelly ketään vaikka ehkä olis olevinaan syytäkin jonkin verran tuli nuorempana ja vielä vanhemmallakin iällä kerättyä niitä tappo uhkauksia niitäkin rosiksessa istumalla olis järkänny jo tähän ikään ihan hyvän elannon laiton uhkaus kun on laiton ei ois tarvinnu kun näytellä järkyttynyttä
- Anonyymi00027UUSI
Minua hieman jännittää kohtaaminen aina, mutta hetken päästä huomaan että olen hänen kanssaan kuin kotona ja kuin olisin tuntenut aina.
- Anonyymi00029UUSI
Kyllä minä ainakin välttelen.
- Anonyymi00031UUSI
Kysyykö mies naiselta/ kaivatulta? Ja teitkö naiselle irl selväksi että haluat tämän nähdä? Mulle ei tullut sellaista..vaikka toivoin kyllä.
- Anonyymi00032UUSI
Kyllä mä välttelen sua. Ihan syystäkin.
- Anonyymi00033UUSI
Ja syy on mikä?
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ja syy on mikä?
Oot inhottava ihminen.
- Anonyymi00035UUSI
Keksittyä huttua. Hämmennystä halutaan vaan.
- Anonyymi00037UUSI
Oksettaa se nainen. Siks en halua nähdä.
- Anonyymi00040UUSI
Toivottavasti löydät itsellesi sopivan miehen. ❤️
- Anonyymi00041UUSI
Ehkäpä. Elämä on näin keveämpää 🧚🏼♀️
- Anonyymi00043UUSI
Ei!
- Anonyymi00047UUSI
Älä ole yhteydessä jos ajattelet noin
- Anonyymi00042UUSI
Välttelen, mutta haluan olla lähellä.
- Anonyymi00044UUSI
Mitä seikkaa haluat välttää kun saa / haluat kuitenkin olla lähellä??
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Mitä seikkaa haluat välttää kun saa / haluat kuitenkin olla lähellä??
Sitä, että olemme siinä tilanteessa, että toisemme tunnistaen kommunikoidaan… Sitä eniten haluaa ja eniten pelkää.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Sitä, että olemme siinä tilanteessa, että toisemme tunnistaen kommunikoidaan… Sitä eniten haluaa ja eniten pelkää.
Tiedän, että hän tietää mut kirjoittajaksi. Olen siitä 100 prosentin varma.
Sivusta
Saatan tunnistaa hänet myös, mutta se on 50-60. - Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Tiedän, että hän tietää mut kirjoittajaksi. Olen siitä 100 prosentin varma.
Sivusta
Saatan tunnistaa hänet myös, mutta se on 50-60.Ok… sepä kiva. Minusta tuntuu usein siltä, että tietäisin, mutta en lopulta tiedä varmaksi.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ok… sepä kiva. Minusta tuntuu usein siltä, että tietäisin, mutta en lopulta tiedä varmaksi.
Hän tietää myös, että minä tiedän hänen tietävän 🤣
Ei silti puhuta... Ikinä mistään.
- Anonyymi00048UUSI
Mies on epämääräisistä epämääräisin.
Vältellään sitä tunteiden purkaatumista tjs. - Anonyymi00053UUSI
Tottakai! Kun lapsemme on 10 menemme naimisiin! Olemme selvinneet!
- Anonyymi00057UUSI
- Anonyymi00060UUSI
Haluaisin selvittää asioita mieheltä, tiedän että hän tietää niistä totuuden. Vaikea vaan avautua.
- Anonyymi00062UUSI
Sinä vain.
- Anonyymi00064UUSI
Samoin ,taas mä joudun runkkaan itseni uneen.
- Anonyymi00063UUSI
Minä en ketään tässä maailmassa halua niin paljon kun sinua. Olet kauhea.
- Anonyymi00065UUSI
Tiedän, kiitos rakkauteni.
- Anonyymi00066UUSI
On ikävä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952737Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83002642Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy412334Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591414Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171112Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään481090- 57792
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10781- 19699
- 55682