😘
Vältelläänkö me molemmat toisiamme??
135
2355
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei toisiamme, mutta kaikkea muuta kyllä.
- Anonyymi00087
En välttele ketään, vietän vain enemmän aikaa itseni kanssa. Harjoitan itsesuggestiota.
- Anonyymi00119
Anonyymi00087 kirjoitti:
En välttele ketään, vietän vain enemmän aikaa itseni kanssa. Harjoitan itsesuggestiota.
Suggestoitko patterikäyttöisten kanssa?
- Anonyymi00125
Anonyymi00119 kirjoitti:
Suggestoitko patterikäyttöisten kanssa?
En, sohvaperunana TVn äärellä pääosin. Pasianssin peluulla ja joskus päikkäreillä väsyä pois.
- Anonyymi00002
Kyllä nainen välttelee enemmän.
- Anonyymi00003
En välttele!
- Anonyymi00005
Huomaatko, että vältteleekö toisinaan enemmän ja toisinaan ei ollenkaan?
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
En välttele!
Juupas😉
- Anonyymi00076
Anonyymi00008 kirjoitti:
Juupas😉
mä ainakin välttelesin sua
- Anonyymi00142
Anonyymi00003 kirjoitti:
En välttele!
Vältteleepäs.
- Anonyymi00004
Tietysti pysyn erossa hänestä vältteen kosk niin on sanottu että pitää. Tuhlaan tunteeni ja läsnäoloni sitten jonkun toisen kanssa.
- Anonyymi00006
Kuka on sanonut?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuka on sanonut?
Hölmö kysymys, tietysti häneltä tullut tuo vaatimus.
- Anonyymi00020
Olen kiivastuksissani niin sanonut. Haluaisin hämet, mutta hän heilastelee muita naisia.
- Anonyymi00068
Tuo on kiristystä.
Ootko töpännyt? - Anonyymi00130
Anonyymi00020 kirjoitti:
Olen kiivastuksissani niin sanonut. Haluaisin hämet, mutta hän heilastelee muita naisia.
Niinhän ne tekee kaikki! Aina löytyy tekosyitä.
- Anonyymi00010
Oikeastiko niin teet? Tyhmäähän tuo on, jos toisesta väittää välittävänsä.
- Anonyymi00011
Yritän unohtaa.
- Anonyymi00012
Miten sujuu?
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miten sujuu?
Välillä paremmin, välillä huonommin. Viikonloppuisin hän valtaa ajatukseni.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Välillä paremmin, välillä huonommin. Viikonloppuisin hän valtaa ajatukseni.
Vain viikonloppuisin? 😭😢
Mieheltä - Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Vain viikonloppuisin? 😭😢
MieheltäKyllä hän on aina ajatuksissani (ikävä kyllä), mutta viikonloppuisin en oikeastaan muuta ajattelekaan kuin häntä, loputonta haaveilua.
- Anonyymi00013
En tiedä 😅 mies saattaa vältellä minua 😘
- Anonyymi00016
Enkä välttele!
- Anonyymi00019
Et vai? Taidat nainen itse vältellä. 😍
- Anonyymi00028
Voin vahvistaa tämän tiedon.
- Anonyymi00118
Anonyymi00028 kirjoitti:
Voin vahvistaa tämän tiedon.
Ookko sä nyt se ykSärinkertainen joka jututtaa tätä palstaäijää kun pään kunto on mitä on ja pitää yrittää murtaa jonkun mieli skenaariossa mitä ei ole? Tuskin sinänsä ainakaan enää mitään varsinaista yksilöä kenen puulesta vahvistaa ”tietoa” vaan tyyliin kaikki jäbät. Kukaan ei halua sinua eikä huoli sinua jne. Normaalia tekstiä o.T naiselta
- Anonyymi00123
Voisit vaikka tehdä sen aloitteen..😮💨
- Anonyymi00015
Yhden naisen kanssa on tilanne, jossa emme minusta välttele toisiamme, mutta emme kuitenkaan kohtaakaan avoimesti. Voi olla, että olemme kohdanneet jopa tällä palstalla, mutta ei silloinkaan avoimesti, kaikki on jäänyt kesken. Itse haluaisin kohdata, mieluummin ilman, että kukaan muu tietäisi asiasta. Voisimme puhua ja katsoa, mikä meidän tilanteemme on. Vihjeenä nyt, paljon, paljon myöhässä, kun vasta nyt huomasin: punaista seinissä!
- Anonyymi00026
Kuulostaa tutulta, mutta ei sitten kuitenkaan. Täällä kaikki on hakuammuntaa. Meillä on täällä punaiseksi maalatut seinät tuolla. Ei kuitenkaan kirkasta punaista. Mutta en ole kuitenkaan oikea daami. Allekirjoitan kuitenkin tuon, että haluaisin jutella niiin ettei muut tiedä.
- Anonyymi00038
Toivottavasti ollaan just oikeat henkilöt kohdallamme kuulostaa just tältä.. tilanne ja hyvä yhteinen aie. Nyt vaan että milloin ja miten.
- Anonyymi00045
Anonyymi00038 kirjoitti:
Toivottavasti ollaan just oikeat henkilöt kohdallamme kuulostaa just tältä.. tilanne ja hyvä yhteinen aie. Nyt vaan että milloin ja miten.
Niinpä-milloin ja miten. Olisi kiva tietää. Ja miten-vielä suurempi kysymys. Jos olet hän, saat kyllä lähestyä puhelimen kautta viestillä :) joskus kyllä mietin tapahtuuko yhtään mitään ja onko tämä tosiaan vain mielikuvitustani.
- Anonyymi00049
Anonyymi00045 kirjoitti:
Niinpä-milloin ja miten. Olisi kiva tietää. Ja miten-vielä suurempi kysymys. Jos olet hän, saat kyllä lähestyä puhelimen kautta viestillä :) joskus kyllä mietin tapahtuuko yhtään mitään ja onko tämä tosiaan vain mielikuvitustani.
Ollaanko aiemmin viestitelty puhelimella ?
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Ollaanko aiemmin viestitelty puhelimella ?
Ei olla. Ei se minun "kaivattu" ilmeisestikään roiku tällä sivustolla. Haluaisin vielä sanoa jotain, mutta en rupea nyt haukkumaan ketään. Jotenkin suututtaa ja surettaa.
- Anonyymi00080
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kuulostaa tutulta, mutta ei sitten kuitenkaan. Täällä kaikki on hakuammuntaa. Meillä on täällä punaiseksi maalatut seinät tuolla. Ei kuitenkaan kirkasta punaista. Mutta en ole kuitenkaan oikea daami. Allekirjoitan kuitenkin tuon, että haluaisin jutella niiin ettei muut tiedä.
Salakieltä?
- Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Salakieltä?
Jossa paljon sovittuja tunnisteita?
- Anonyymi00117
Anonyymi00080 kirjoitti:
Salakieltä?
No siltäkö palstaäijän monologi voisi esim näyttää, juvenaali junnu
- Anonyymi00131
Anonyymi00045 kirjoitti:
Niinpä-milloin ja miten. Olisi kiva tietää. Ja miten-vielä suurempi kysymys. Jos olet hän, saat kyllä lähestyä puhelimen kautta viestillä :) joskus kyllä mietin tapahtuuko yhtään mitään ja onko tämä tosiaan vain mielikuvitustani.
Seikkailtiin useampi vuosi. Makeaa intohimoa. Liikaa kateellisia ulkopuolisia ja häiritseviä tekijöitä. Huismannista kaikki lähti liikkeelle. Ehkä jossain vaiheessa vielä kohdataan...toivottavasti. edes pieni hetki sylissäsi.
- Anonyymi00133
Anonyymi00049 kirjoitti:
Ollaanko aiemmin viestitelty puhelimella ?
Kyllä ollaan Kultaseni
- Anonyymi00146
Anonyymi00133 kirjoitti:
Kyllä ollaan Kultaseni
Milloin ollaan viestitelty?
- Anonyymi00018
Joo 😘
- Anonyymi00077
ei😘
- Anonyymi00021
Kannattaa silloin pysyä pois näköpiiristä mahdollisuuksien mukaan kun toinen on antanut ymmärtää käänteisiin sanamuodoin ettei ole kovin toivottua seuraa.
Mukavaa sateisen päivän jatkoa kaikesta huolimatta sinne hänelle.
🌧️🌧️ 🙂 - Anonyymi00022
Itse en ainakaan välttele ja tapaammekin aina silloin tällöin, tai pitäisikö sanoa kohtaamme.
Oma elämäni on vaan nykyään sellaista josta en suuremmin pidä. Vähän kuin pakkopullaa enkä tiedä miten saisin siihen ketään mahtumaan vaikka haluaisinkin, niin että hänelläkin olisi siinä hyvä olla, sillä meillä aikataulut eivät taida lyödä kovin hyvin yksiin, joten tilanne tuntuu mahdottomalta ja se ärsyttää minua todella, enkä tiedä kuinka kauan tätä vielä jatkuu.. 🥺
Eikä kyse ole siitä että olisimme kummatkaan varattuja.- Anonyymi00100
Olet ajatellut kaiken jo etukäteen solmuun. Et pysty vaan elämään ja katsomaan mitä se tuo tullessaan. Suunnitelmallisuutesi tappaa elämisen.
- Anonyymi00116
Anonyymi00100 kirjoitti:
Olet ajatellut kaiken jo etukäteen solmuun. Et pysty vaan elämään ja katsomaan mitä se tuo tullessaan. Suunnitelmallisuutesi tappaa elämisen.
Tiiäkkö palstaäijälle manipulatiivisia ja psykedeelisiä puheenparsia kirjoitteleva, sinä et oo terve
- Anonyymi00024
Ei varmaan vaan olla satuttu näkemään paremmin.
- Anonyymi00025
En mä ole ainakaan vältelly ketään vaikka ehkä olis olevinaan syytäkin jonkin verran tuli nuorempana ja vielä vanhemmallakin iällä kerättyä niitä tappo uhkauksia niitäkin rosiksessa istumalla olis järkänny jo tähän ikään ihan hyvän elannon laiton uhkaus kun on laiton ei ois tarvinnu kun näytellä järkyttynyttä
- Anonyymi00027
Minua hieman jännittää kohtaaminen aina, mutta hetken päästä huomaan että olen hänen kanssaan kuin kotona ja kuin olisin tuntenut aina.
- Anonyymi00029
Kyllä minä ainakin välttelen.
- Anonyymi00031
Kysyykö mies naiselta/ kaivatulta? Ja teitkö naiselle irl selväksi että haluat tämän nähdä? Mulle ei tullut sellaista..vaikka toivoin kyllä.
- Anonyymi00032
Kyllä mä välttelen sua. Ihan syystäkin.
- Anonyymi00033
Ja syy on mikä?
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ja syy on mikä?
Oot inhottava ihminen.
- Anonyymi00115
Lasketko palstaäijän emojille vastaaja kuinka moni tervehtii kelle se joku voi puhua jne? No voi, koitahan jaksella vankilassa jonka itse rakensit. Sivusta
- Anonyymi00035
Keksittyä huttua. Hämmennystä halutaan vaan.
- Anonyymi00114
No voi juku- jopa on merkityksellinen hubbabubba- aloitus palstaäijältä- onko enemmänkin foliohattuteoriaa yhden uuvatin eli aapeeäijän omasta pikku todellisuudesta?🚩
- Anonyymi00037
Oksettaa se nainen. Siks en halua nähdä.
- Anonyymi00040
Toivottavasti löydät itsellesi sopivan miehen. ❤️
- Anonyymi00070
Kiintoisaa että vaivaudut ikävästä häneen kommentoimaan kuitenkin.
- Anonyymi00041
Ehkäpä. Elämä on näin keveämpää 🧚🏼♀️
- Anonyymi00043
Ei!
- Anonyymi00047
Älä ole yhteydessä jos ajattelet noin
- Anonyymi00042
Välttelen, mutta haluan olla lähellä.
- Anonyymi00044
Mitä seikkaa haluat välttää kun saa / haluat kuitenkin olla lähellä??
- Anonyymi00052
Anonyymi00044 kirjoitti:
Mitä seikkaa haluat välttää kun saa / haluat kuitenkin olla lähellä??
Sitä, että olemme siinä tilanteessa, että toisemme tunnistaen kommunikoidaan… Sitä eniten haluaa ja eniten pelkää.
- Anonyymi00054
Anonyymi00052 kirjoitti:
Sitä, että olemme siinä tilanteessa, että toisemme tunnistaen kommunikoidaan… Sitä eniten haluaa ja eniten pelkää.
Tiedän, että hän tietää mut kirjoittajaksi. Olen siitä 100 prosentin varma.
Sivusta
Saatan tunnistaa hänet myös, mutta se on 50-60. - Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Tiedän, että hän tietää mut kirjoittajaksi. Olen siitä 100 prosentin varma.
Sivusta
Saatan tunnistaa hänet myös, mutta se on 50-60.Ok… sepä kiva. Minusta tuntuu usein siltä, että tietäisin, mutta en lopulta tiedä varmaksi.
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ok… sepä kiva. Minusta tuntuu usein siltä, että tietäisin, mutta en lopulta tiedä varmaksi.
Hän tietää myös, että minä tiedän hänen tietävän 🤣
Ei silti puhuta... Ikinä mistään. - Anonyymi00071
Anonyymi00056 kirjoitti:
Hän tietää myös, että minä tiedän hänen tietävän 🤣
Ei silti puhuta... Ikinä mistään.Kyllä te puhutte, tämä on silkkaa hulluutta 😅
- Anonyymi00073
Anonyymi00056 kirjoitti:
Hän tietää myös, että minä tiedän hänen tietävän 🤣
Ei silti puhuta... Ikinä mistään.Sehän pn kiehtova eikö ?
- Anonyymi00048
Mies on epämääräisistä epämääräisin.
Vältellään sitä tunteiden purkaatumista tjs.- Anonyymi00093
Ainahan niille pitäis puhua puhua ja puhua
- Anonyymi00113
Anonyymi00093 kirjoitti:
Ainahan niille pitäis puhua puhua ja puhua
Ja tämähän ei ole koskaan ollut mikään kynnyskysymys, tullut varmaan ilmi jotenki
- Anonyymi00053
Tottakai! Kun lapsemme on 10 menemme naimisiin! Olemme selvinneet!
- Anonyymi00057
- Anonyymi00060
Haluaisin selvittää asioita mieheltä, tiedän että hän tietää niistä totuuden. Vaikea vaan avautua.
- Anonyymi00112
Kas gubbe hymyilet maireasti vain ja kunnes se tieto mitä haet irtoaa niin bai bai. Ei käyttökelpoinen romantillisiin tilanteisiin, ihan muuhun sutkien peleihin. Oonhan se minäki
- Anonyymi00138
Anonyymi00112 kirjoitti:
Kas gubbe hymyilet maireasti vain ja kunnes se tieto mitä haet irtoaa niin bai bai. Ei käyttökelpoinen romantillisiin tilanteisiin, ihan muuhun sutkien peleihin. Oonhan se minäki
Eipä ollut gubbe, tuo kirjoitus oli minulta. Äläpä olettele kun et kirjoittajista tiedä.
- Anonyymi00062
Sinä vain.
- Anonyymi00064
Samoin ,taas mä joudun runkkaan itseni uneen.
- Anonyymi00111
Anonyymi00064 kirjoitti:
Samoin ,taas mä joudun runkkaan itseni uneen.
Onneksi sulla on kuitenkin aloittajaäijä nämä aloitukset sekä emojit
- Anonyymi00063
Minä en ketään tässä maailmassa halua niin paljon kun sinua. Olet kauhea.
- Anonyymi00065
Tiedän, kiitos rakkauteni.
- Anonyymi00094
Olekko sää ihan varma?
- Anonyymi00110
Anonyymi00094 kirjoitti:
Olekko sää ihan varma?
Olen oon jo eropaperit allekirjoittanut, toivottavasti sinäkin- öhöhö sivusta
- Anonyymi00066
On ikävä.
- Anonyymi00067
Kierretään kauempaa.
- Anonyymi00092
Puhutko palstaäijälle ns edusmiehenä roolissa. Voi hyvänen aika polpootti
- Anonyymi00109
Anonyymi00092 kirjoitti:
Puhutko palstaäijälle ns edusmiehenä roolissa. Voi hyvänen aika polpootti
Tää on jtn ömm tilanteen haltuunottoa palstaorientoituneen todellisuuden kautta😬
- Anonyymi00069
Emme, meillä on hyvät ja jopa lämpimät välit ollut aina, eikä siihen mielestäni kuulu minkäänlainen välttely tai asioista liian monimutkaisien tekeminen. Luotan häneen ja näin toivon hänenkin tekevän, elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi jonninjoutavaan, jos toinen tuntuu tärkeältä tai ainakin kaipaisi juttelu seuraa. Olen aina hänen puolellaan enkä koskaan loukkaisi häntä, ja toivoisin hänen sen tiedostavan.
- Anonyymi00072
Kyll. Iin mkklfnå
- Anonyymi00074
Olemme vaan välttelevästi kiintyneitä, ei mitään sen ihmeellisempää.
- Anonyymi00075
En välttele, odotan tapaamista.
- Anonyymi00083
Sama juttu.
- Anonyymi00078
Väittäisin, että joo, jos täältä joudutte toisianne huutelemaan
- Anonyymi00091
Voi kuinka liikuttavan tosissaan jotkut aina jaksaa suhtautua tähän yhden miehen kirjekerhoon, eli palstaäijän monologiteatteriin. T naiselta oisko aika tormistautua jo ns?
- Anonyymi00106
Anonyymi00091 kirjoitti:
Voi kuinka liikuttavan tosissaan jotkut aina jaksaa suhtautua tähän yhden miehen kirjekerhoon, eli palstaäijän monologiteatteriin. T naiselta oisko aika tormistautua jo ns?
Ötä syörään yhteyttä äläkä täällä höötele
- Anonyymi00107
Anonyymi00106 kirjoitti:
Ötä syörään yhteyttä äläkä täällä höötele
Näitä pilipalifantasioita voi ymmärtääkseni kehitellä ns wingmanfiksaationkin kautta
- Anonyymi00139
Anonyymi00091 kirjoitti:
Voi kuinka liikuttavan tosissaan jotkut aina jaksaa suhtautua tähän yhden miehen kirjekerhoon, eli palstaäijän monologiteatteriin. T naiselta oisko aika tormistautua jo ns?
Täällä on muitakin kommentoimassa, esimerkiksi minä. Olisiko sulla aika vaihtaa levyä?
- Anonyymi00079
📣haluan rakkauttaaa
- Anonyymi00082
Ehkä joo. Ei se mitään. Joskus tulee varmaan helpompi aika.
Naiselta - Anonyymi00084
ei kun sinä välttelet
- Anonyymi00085
En usko. Odotamme varmaan kumpikin oikeaa hetkeä.
- Anonyymi00086
Se pitää paikkaansa ainakin toivon odotan edelleen
Nyt sopii toivoa että oot sama kyseinen mies
Tosin näkyilty vähän vähemmän
- Anonyymi00089
hän vei mielenterveyteni pohja mutiin niin parempi pysyä kaukana ikuisesti
- Anonyymi00105
Tein mitä tein ne maksoivat hyvin. No onkohan nyt aivan näinkään aloittajaäijä mm
- Anonyymi00090
Aoka erikoista jos molemmat välttelee.
- Anonyymi00104
Täällä hän taas palstaäijän aloitus aloitukselta kelailee asioita joka kantilta. Epätodellista
- Anonyymi00095
Olen introventti ,en mahda sille mitään.Mitään pahaa ei voi sattua kun on itsekseen, kysy vaikka mun faijalta
- Anonyymi00096
Ei kai. En vain ole käynyt pitkään aikaan siellä missä yleensä nähdään. On ollut kaikenlaista haastetta tässä viime aikoina.. :(
- Anonyymi00097
Näköjään. Katseet kertoo enemmän🥺
- Anonyymi00098
Mun ei tarvi kun ei ole mitään tunteita sua kohtaan tuli selväksi kuinka ilkeästi aina vain käyttäydyt no eipä haittaa
- Anonyymi00099
No voi kyynel.
- Anonyymi00101
Anonyymi00099 kirjoitti:
No voi kyynel.
No voi kuule aloittajaäijän monologiin turiseva- älä imartele ittees, mitä sinäkään olet muuta saanut aikaan kuin huvittavaa ininää netissä? T
- Anonyymi00102
Anonyymi00101 kirjoitti:
No voi kuule aloittajaäijän monologiin turiseva- älä imartele ittees, mitä sinäkään olet muuta saanut aikaan kuin huvittavaa ininää netissä? T
Ja mitä tunneskaalaa btw tarkemmin
- Anonyymi00103
Anonyymi00102 kirjoitti:
Ja mitä tunneskaalaa btw tarkemmin
Täällä on vähintään kolme kaveria joille olisi ensisijaisen tärkeää saada näitä loukkauslaukauksia maaliin millä konseptilla ja fanstasialla tahansa. Moroo
- Anonyymi00121
Ehkä😅
- Anonyymi00126
Mukavaa päivää sinne☀️😌
- Anonyymi00124
En halua, mutta onhan tää nyt hieman haastavaa näkee tai ei.
- Anonyymi00127
🤏🏻 Hetkellisesti...
- Anonyymi00128
Toivottavasti meidän kohdalla.. vuoden päivät jo takana...
- Anonyymi00129
Anna vihje.
- Anonyymi00132
Ajatuksissa ***** sua
- Anonyymi00135
Kuin myös jos tulet piipun eteen. Eräälle, ei niin kaivatulle.
- Anonyymi00134
kyllä
- Anonyymi00136
Ainoa syy välttelemiseen on tunteet.
- Anonyymi00144
Miksi niitä pitää vältellä?
- Anonyymi00141
ei nyt hakataan 😂 ja väleihin lyöty kaikille veistä ja saavat saatanasti pahaa mitä yrittävät tai hakuavat veitset lyöty väliin, pahaa kaikesta 😂
- Anonyymi00143
hakataan niin pitkään että jokaisesta, kerrasta saadaan 1 tapettua. laillisesti.
- Anonyymi00145
veitset hakattu tapon yrityksistä ja muusta takaisin. kuolemaa hakattu teille ja kaikkea pahaa. megahakkauksia ja kaikkea inhoa. palakaa helvetissä!
- Anonyymi00147
5 teistä kuolee, osa loppuelämäkseen pahaa kiusaa, halveksuntaa ja loput kovia iskuja kaikki hakataan takaisin.
- Anonyymi00148
ei 5 kaikki vanhoja, tekojen mukaan 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😃😃😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😃😂😃😃😃😂😂😂😂😂😂😂😃😂😃😂🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
- Anonyymi00149
kaikki 5 ovat naisia, ja lisänä 5 miestä.
- Anonyymi00150
itku pitkästä ilosta ja vuosien sadistosests toiminnasta 😂oli varmaan sen arvoista. m mies sekä m nimen sekä monia muita ehdolla. katotaan selviävätkö. veitset hakattu.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194949Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä563960Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve713549Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942868On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1462432Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592318Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582094