Morjen tollukat.
Tuohon vehkeeseen en saa laitettua reittiä järkevästi. Ajattaa mantereen kautta. Onko tosiaan niin paska jotta pitää metrin välein reittipiste laittaa?
Miksei riitä määränpää ja reitti vesistöä myöten. Auttakaa mulkkua.
Lowrance elite fs.
9
290
Vastaukset
- Anonyymi00001
Et vaan osaa.
- Anonyymi00002
Mikä kartta sisällä?
- Anonyymi00003
Joku navicon tms. käsittääkseni.
- Anonyymi00004
Tee esimerkiksi Sailmatella reitti ja siirrä se kortilla plotteriin. Reitittäminen on muutenkin helpompaa isolta ruudulta.
- Anonyymi00006
1 Sinulla ei ole karttaa, joka mahdollistaa automaattisen reitityksen
- tarkasta yhteensopivuus osoitteissa www.c-map.com taiwww.navionics.com
2 Veneen tietoja ei ole laitettu plotteriin
- varmista, että mitat ovat plotterissa
3 Lähtö tai lopetus ovat paikassa, joka ei ole turvallinen
- pistä lähtö- ja maalipiste väylälle
4 Et vain osaa
- Et käytä autoreititystä vaan laitat pisteet yksitellen
- Laita aloitus ja lopetus ja käynnistä sitten autoreititys- Anonyymi00007
No joo. Ostin venee käytettynä ja plotterin kortti näköjään jonkun turvenuijan itse väsäämä paska. Tilasin just cmap y211.
Joko rupeaa tottelemaan, petrkele.
- Anonyymi00008
Entä jos kokeilisit mantereen kautta ajamista, sillähän se selviäisi.
- Anonyymi00009
Ehe ehe. Vissiin viisaskin oot mielestäsi.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ehe ehe. Vissiin viisaskin oot mielestäsi.
Joo, mistä arvasit:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402