itsensä ja kaksi ikäistään kyytiläista teholle?
Oli äärimmäinen tyhymyys alentaa ajokortti- ikää .
Eikä vanhemmat ymmärrä/ välitä suojella lapsiaan.
Taas 17- vuotias autokuski kaahasi
5
366
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Tätä ikärajan alentamista perusteltiin pitkkllä etäisyjksillä kouluihi ja harrastuksiin.
Mutta kyllä ne karmeimmat kolarit on lehtitietojen mukaan tullu kaahailuajoissa kaverit kyydissä.
Kaveritkaan eivät älyä pysyä pois poikkeuslupa- autojen kyydistä.
Näitä asioita voi kohta kyselläkansanedustajaehfokkailta.
Eli kuka häviäisi, jos ikäraja palautettaissiin ennalleen. - Anonyymi00002
Missä tapahtui?
- Anonyymi00003
Onko tämä joku enskojen opetuskeissi taas? Onko käyty plaraamassa potilastiedot "oppimisen" nimissä??
- Anonyymi00004
Kerroin isille heti kun töistä pääsin ja isi kirjoitti tänne ja juorusi torikahveilla.
Opittiin ihan hirveästi.
- Anonyymi00005
Tuossa jutussa pisti silmään tämä:
"Lisäksi Haimilahti kertoo vierailevansa säännöllisesti sukulaistensa ja ystäviensä luona sekä erinäisissä nuorten tapahtumissa kautta Suomen."
Minkäs takia sen kortin saakaan erikoisluvalla??? Meniskö läpi sellainen selitys, että pitää päästä kesällä kiertämään festareita? Sukulaiset varmaan majoittaa yöksi, ettei tartte yötä vaste lähteä ajamaan.
Ja noista työmatkoista... Pyytäkää työnantajalta todistus työajoista! Luulis sen kelpaavan todisteeksi, että töihin ollaan menossa.
https://www.is.fi/autot/art-2000012040163.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48940Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15818Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46707
- 42634
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35583
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44470