Kaksnaamasta sakkia.

Anonyymi-ap

Oletkos huomannut että enin osa kommunikastiosta on ilkeää juoruilua? Huomaat että ns tuttusi on vaisumpi,ei oikeen enää juttele kanssasi,nää on merkkejä että oot ollut juorun kohteena. Yleensä teillä on yhteisiä tuttuja. Esim .tyyppi a tietää ja lavertelee jonkun negatiivisia asioita sitten tyyppi a tajuaakin että tunnetkin juorun kohteena olleen kaverin sen jälkeen loppuukin jutut. Tää pieni kylä jossa ympyrä sulketuu ja kaikki ns tietää toisten jutut. Erotuksena se,että tää tietovasikka,ei ikinä puhu itsestään mitään vaan ulkostaa tarinat toisiin henkilöihin yleensä negatiivisessa mielessä. Niin katuvasikat toimivat ja niitä riittää.

20

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

On erittäin typerää puhua jostakin henkilöstä kolmansille osapuolille kysymättä ao. henkilöltä lupaa siihen. Se koskee perhesuhteita, puhelinnumeroita, osoitetta, työpaikkaa tai työtehtävää, terveyttä yms.
      Uteluihin voi vastata että en tunne kyseistä henkilöä niin hyvin.

• Anonyymi00002

Tätä tapahtuu hyvin usein vieläpä värittämällä juttua. Itse tuumaan uteliaille ,että en tiedä tai tunne paremmin,vaikka tunnenkin. Katuvasikat ei ymmärrä mitä saattaa aihettaa lötinöillään,ne on usein yksinkerraisia,kadun maleksijoita.

• Anonyymi00003

Yleissivistykseen kuuluu ettei toimi kolmannen osapuolen tiedonvälitystoimistona.

• Anonyymi00004

Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi hyvä hyvä

• Anonyymi00005

Aivan, omaan hyvän yleissivistyksen. Hauskaa että sinäkin yhteiskunnan pohjalla huomaat sen.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Aivan, omaan hyvän yleissivistyksen. Hauskaa että sinäkin yhteiskunnan pohjalla huomaat sen.

Kertoo itse yhteiskunnan elätti

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Jäit jo saappaani alle, roska.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Jäit jo saappaani alle, roska.

Persunatsi marssii.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Persunatsi marssii.

Punikki huutaa armoa saappaan alta.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Punikki huutaa armoa saappaan alta.

Menkääs nyt pilipali pojat muualle satuilemaan

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Pösilö taas käyttää 60 luvun sanontaa,yhteiskunnan elätti,joka ketjuissa. Liikaa ryhjä päällä aikaa pilata keskustelut.

• Anonyymi00013

Kyllä taas 3 paskaa sotkenut ihmis suhteita viikolla juopot ja heidän korvakätyrinsä.

• Anonyymi00014

Vajakit tekee niin sekä myrkylliset henkilöt,päivän selvää. Yksi juoru ukko ei liiwmmin puhu mulle kun näki kerran seurassani olevan henkilön ei enää juorua koska mulla paljon tulen arkoja juttuja tuttavistanne,jos olisin typetä ja kertoisin hänen ilkeät juttunda niin rumaa jälkeä tulisi juori ukolle
      Eli olkaa hiljaa ,tää on pikku kylä.

• Anonyymi00015

Tuttua,eräs henkilö tuntee eräät,paljon juoruillut heistä ja muistakin. Jutut loppui kuin seinään syksyllä koska heillä on yhteisiä juttuja ,ja varmaan pelon vuoksi tää tyyppi ei mulle puhu,koska luulee että menisin laulamaan heidän kaverilleen joka yllättäen on munkin kaveri. Eli kahdella on salaisuuksia,jota tää hölöttäjä juorunnu mulle ja se toinen osapuoli on kieltänyt pelon takia puhumasta mulle eli maito on jo tippunut mutta en itse saa kiksrjä saamillani tiedoilla joten vasikka,nuku rauhassa. Kumartaa ja pyllistää tyyppejä riittää.

• Anonyymi00016

Kauheeta! Mä en kestä!

• Anonyymi00017

Heikot tippuu juuri kaltaisesi heikot. Hanki oma palsta ryhmälle,vähättelevät apinat.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Heikot tippuu juuri kaltaisesi heikot. Hanki oma palsta ryhmälle,vähättelevät apinat.

Hanki sinä nillittäjä elämä

• Anonyymi00018

Hirveetä, mää romahdan!

• Anonyymi00019
      UUSI

Niin sä putoatkin.

• Anonyymi00021
        UUSI

Voi jessus sentään näitä järjenjättiläisiä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      225
      2530
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2109
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      321
      1860
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      102
      1624
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1505
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1240
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1180
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1121
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1053
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1006
    Aihe