Kukahan niitä liikennemerkkejä huoltaa ja katuviittoja kun osa valotolpista on täysin mustan lian peitossa,samoin katuviitat on jäkälän ja sammaleen peitossa osittain.
Eikö nuoria vois laittaa pesemään,saisivat kesätöitä.
Ensi vuonna tulee paljon porukkaa Iisalmeen,niin hävettää antaa epäsiisti kuva vieraille.
Samoin on sammaloituneita sementti aitoja,ne vois pestä ja maalata.
Pienillä fiksauksilla saa ihmeitä aikaan ja piristystä kaupunkikuvaan.
Liikennemerkit
20
222
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nyt ihmettelen tässä herättäjäläisyyttäs, suotta vieraskoreus.
- Anonyymi00002
Mene pesemään!
- Anonyymi00005
Niin olen ajatellut että pesen vaikka ilmaiseksi, ja voisipa löytyä muitakin vapaaehtoisia hyvään työhön!
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin olen ajatellut että pesen vaikka ilmaiseksi, ja voisipa löytyä muitakin vapaaehtoisia hyvään työhön!
Ehdota ensi vuoden alussa osallistavan budjetoinnin kohteeksi liikenneopasteiden ja katuvalopylväiden pesu.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ehdota ensi vuoden alussa osallistavan budjetoinnin kohteeksi liikenneopasteiden ja katuvalopylväiden pesu.
Voinpa ehdottaa,hyvä ehdotus!
- Anonyymi00003
Mitä ne on nämä herättäjäjuhlat? Pitääkö kaupungin ostaa herätyskello salkoon nostettavaks?
- Anonyymi00004
Tuollai että herätyskello lippusalkoon, se saa kukkahattutädit vastarintaan marssia myöten mutta bimmerit kruisailemaan juhlien aikaan herätyskelloämyreiden kanssa kaupungin katuja kukonlaulun aikaan.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuollai että herätyskello lippusalkoon, se saa kukkahattutädit vastarintaan marssia myöten mutta bimmerit kruisailemaan juhlien aikaan herätyskelloämyreiden kanssa kaupungin katuja kukonlaulun aikaan.
Körttiläiset on suvaitsevaisia, heille käy vaikka sateenkaarilippu salkoon.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Körttiläiset on suvaitsevaisia, heille käy vaikka sateenkaarilippu salkoon.
Ei käy,en ole körttiläinen.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei käy,en ole körttiläinen.
Uskon tuon, olethan hellari 😂
- Anonyymi00007UUSI
Kyllä monen postilaatikkokin on sen näköinen, ettei sitä ole kukaan pessyt vuosiin.
- Anonyymi00013UUSI
Ei olis iso vaiva pestä postilaatikkoa.
- Anonyymi00010UUSI
Joutais pois kaikki liikennemerkit.
- Anonyymi00011UUSI
Joutaisit sinäkin pois liikenteen seasta 🚦
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joutaisit sinäkin pois liikenteen seasta 🚦
Ei mulla oo korttia.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei mulla oo korttia.
Ei liikenteen seassa palloileminen korttia vaadi ellei korvessa asu.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei liikenteen seassa palloileminen korttia vaadi ellei korvessa asu.
70 luvulta lähtien ilman korttia oon liikenteessä ollut ja ei ole ongelmia ollut !
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
70 luvulta lähtien ilman korttia oon liikenteessä ollut ja ei ole ongelmia ollut !
Nehän on just nuo liikennemerkit, jotka on pitäneet sinut ongelmitta liikenteessä. 🚷
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Nehän on just nuo liikennemerkit, jotka on pitäneet sinut ongelmitta liikenteessä. 🚷
En oo kortilla ajanu ja merkeistä en ymmärä paskan vertaa !
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
En oo kortilla ajanu ja merkeistä en ymmärä paskan vertaa !
Oletkos maksanut kortilla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 49855
- 42787
- 47772
- 113716