Kukahan niitä liikennemerkkejä huoltaa ja katuviittoja kun osa valotolpista on täysin mustan lian peitossa,samoin katuviitat on jäkälän ja sammaleen peitossa osittain.
Eikö nuoria vois laittaa pesemään,saisivat kesätöitä.
Ensi vuonna tulee paljon porukkaa Iisalmeen,niin hävettää antaa epäsiisti kuva vieraille.
Samoin on sammaloituneita sementti aitoja,ne vois pestä ja maalata.
Pienillä fiksauksilla saa ihmeitä aikaan ja piristystä kaupunkikuvaan.
Liikennemerkit
47
646
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nyt ihmettelen tässä herättäjäläisyyttäs, suotta vieraskoreus.
- Anonyymi00002
Mene pesemään!
- Anonyymi00005
Niin olen ajatellut että pesen vaikka ilmaiseksi, ja voisipa löytyä muitakin vapaaehtoisia hyvään työhön!
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin olen ajatellut että pesen vaikka ilmaiseksi, ja voisipa löytyä muitakin vapaaehtoisia hyvään työhön!
Ehdota ensi vuoden alussa osallistavan budjetoinnin kohteeksi liikenneopasteiden ja katuvalopylväiden pesu.
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ehdota ensi vuoden alussa osallistavan budjetoinnin kohteeksi liikenneopasteiden ja katuvalopylväiden pesu.
Voinpa ehdottaa,hyvä ehdotus!
- Anonyymi00024
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kävin nenäliinalla hankaamassa yhtä valopylvästä,hyvin lähti lika,joitain mustia pilkkuja jäi,lähtevät todennäköisesti pesuaineella.
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kävin nenäliinalla hankaamassa yhtä valopylvästä,hyvin lähti lika,joitain mustia pilkkuja jäi,lähtevät todennäköisesti pesuaineella.
Tästä pitää kertoa kaupungille jotta twist kesätyöläiset pesis, ainakin ne ahkerasti pesevät linja-autoaseman ikkunoita.
- Anonyymi00037
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tästä pitää kertoa kaupungille jotta twist kesätyöläiset pesis, ainakin ne ahkerasti pesevät linja-autoaseman ikkunoita.
Twist hakuaika on päättynyt maaliskuussa.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Twist hakuaika on päättynyt maaliskuussa.
Mutta hommat aloittavat vasta kesäkuussa vai joko heille joustamaton viikko-ohjelma laadittu?
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mutta hommat aloittavat vasta kesäkuussa vai joko heille joustamaton viikko-ohjelma laadittu?
120 valittu,157 hakijaa.
- Anonyymi00003
Mitä ne on nämä herättäjäjuhlat? Pitääkö kaupungin ostaa herätyskello salkoon nostettavaks?
- Anonyymi00004
Tuollai että herätyskello lippusalkoon, se saa kukkahattutädit vastarintaan marssia myöten mutta bimmerit kruisailemaan juhlien aikaan herätyskelloämyreiden kanssa kaupungin katuja kukonlaulun aikaan.
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuollai että herätyskello lippusalkoon, se saa kukkahattutädit vastarintaan marssia myöten mutta bimmerit kruisailemaan juhlien aikaan herätyskelloämyreiden kanssa kaupungin katuja kukonlaulun aikaan.
Körttiläiset on suvaitsevaisia, heille käy vaikka sateenkaarilippu salkoon.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Körttiläiset on suvaitsevaisia, heille käy vaikka sateenkaarilippu salkoon.
Ei käy,en ole körttiläinen.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei käy,en ole körttiläinen.
Uskon tuon, olethan hellari 😂
- Anonyymi00007
Kyllä monen postilaatikkokin on sen näköinen, ettei sitä ole kukaan pessyt vuosiin.
- Anonyymi00013
Ei olis iso vaiva pestä postilaatikkoa.
- Anonyymi00010
Joutais pois kaikki liikennemerkit.
- Anonyymi00011
Joutaisit sinäkin pois liikenteen seasta 🚦
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joutaisit sinäkin pois liikenteen seasta 🚦
Ei mulla oo korttia.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei mulla oo korttia.
Ei liikenteen seassa palloileminen korttia vaadi ellei korvessa asu.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei liikenteen seassa palloileminen korttia vaadi ellei korvessa asu.
70 luvulta lähtien ilman korttia oon liikenteessä ollut ja ei ole ongelmia ollut !
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
70 luvulta lähtien ilman korttia oon liikenteessä ollut ja ei ole ongelmia ollut !
Nehän on just nuo liikennemerkit, jotka on pitäneet sinut ongelmitta liikenteessä. 🚷
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Nehän on just nuo liikennemerkit, jotka on pitäneet sinut ongelmitta liikenteessä. 🚷
En oo kortilla ajanu ja merkeistä en ymmärä paskan vertaa !
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
En oo kortilla ajanu ja merkeistä en ymmärä paskan vertaa !
Oletkos maksanut kortilla?
- Anonyymi00049
Ai nämä uudetko, jossa isopäiset sukupuolettomat avaruusolennot juoksee kouluun ja lapionvarressa on sukupuoleton lapsi. Ikävä on entisiä merkkejä.
- Anonyymi00025
Körttiläisten takia ei pestä mitään
- Anonyymi00026
On hyvä että körttiläisiä tulee paljon,et nähnyt nenääsi pidemmälle kuinka paljon ne tuovat rahaa kaupungille eri palvelujen muodossa..
Kai sinäkin majoitat asuntoosi kolmeksi yöksi ja saat siitä rahaa.
Menet itse tuttaviesi luokse siksi aikaa. - Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
On hyvä että körttiläisiä tulee paljon,et nähnyt nenääsi pidemmälle kuinka paljon ne tuovat rahaa kaupungille eri palvelujen muodossa..
Menet itse tuttaviesi luokse siksi aikaa.Pittää vinkata samulle, taksikoppiin soppii kymmenen yöpyjää.
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Menet itse tuttaviesi luokse siksi aikaa.Inhoan kaikkia uskontoja ja uskovaisia, eikä ole pikkurahan puutetta.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Inhoan kaikkia uskontoja ja uskovaisia, eikä ole pikkurahan puutetta.
Vai että määrättyjä ihmisiä inhoat? Suosittelen hoitoa!
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Onko mitä siedätyshoitoa inhotunteille?
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Samaa mieltä inhoajan kanssa, kaikki uskonnot pitäisi lailla kieltää. Ja uskovaiset ohjata hoitoon.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Samaa mieltä inhoajan kanssa, kaikki uskonnot pitäisi lailla kieltää. Ja uskovaiset ohjata hoitoon.
Jehovilla kun on se Herätkää-lehti jota ihmisille tuputtavat, niin pitäisikö uskonnottomien perustaa Heretkää!-lehti, jota voisi jakaa kaikille uskovaisille.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Jehovilla kun on se Herätkää-lehti jota ihmisille tuputtavat, niin pitäisikö uskonnottomien perustaa Heretkää!-lehti, jota voisi jakaa kaikille uskovaisille.
Tuo vitsi pitää käydä kertomassa torin herätkää ständiläisille 🤣
- Anonyymi00035
Anonyymi00028 kirjoitti:
Pittää vinkata samulle, taksikoppiin soppii kymmenen yöpyjää.
Ihan hyvä ehdotus jos siellä on kahvinkeitin ja suihku mahdollisuus,yksi perhe vois majoittua sinne.
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tuo vitsi pitää käydä kertomassa torin herätkää ständiläisille 🤣
Onko siellä torilla jotain helevetin jehovia?
- Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Onko siellä torilla jotain helevetin jehovia?
Kyllä ne on siellä jatkuvaan, ovat innoissaan kun sinäkin heiltä menet kysymään milloin se taivaaseenotto tulee.
- Anonyymi00041
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mitä se sinulta on pois??
- Anonyymi00042
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ihan hyvä ehdotus jos siellä on kahvinkeitin ja suihku mahdollisuus,yksi perhe vois majoittua sinne.
Kahvit voi juoda keskustan kahviloissa, keitin tarpeeton, Paloisvirrassa voi käydä pesulla.
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Mitä se sinulta on pois??
Kyllä se on kaikilta pois, koska osa kansasta on niin tyhmiä, että uskovat satuolentoihin. Noiden typerysten takia vietetään töistä palkallisia lomapäiviä, maksetaan sunnuntaisin töissäkävijöille ylimääräistä palkkaa, kirkkoon kuuluvat hölmöt maksavat seurakunnille veroa, puhumattakaan siitä, että yritysten pitää myös maksaa yhteisöveron muodossa valtiolle, joka avustaa kirkkoa.
Kyllä se on ihan todella monelta pois! - Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Kahvit voi juoda keskustan kahviloissa, keitin tarpeeton, Paloisvirrassa voi käydä pesulla.
Kahvilat on kiinni aamulla aikaisin ja illalla.
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Kahvilat on kiinni aamulla aikaisin ja illalla.
Kyllä sitä voi vähän kilvoitellakin kun herättäjäisiin tulee.
- Anonyymi00050
Anonyymi00029 kirjoitti:
Inhoan kaikkia uskontoja ja uskovaisia, eikä ole pikkurahan puutetta.
Lahjoita mulle 20000e koska ei pikku rahan puutetta,ostan tontin maaseudulta ja loppu rahat itseltä.
- Anonyymi00046
Parkkonen tulee Olusille, hänen liekinheittimellä voi voikukat nujertaa katukiveyksistä.
- Anonyymi00047
Tuhnuksi jäi sekin liekkipieru neuropliisuissa.
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Tuhnuksi jäi sekin liekkipieru neuropliisuissa.
Mutta ei ollut viimeinen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861699Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171075Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981027Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146759Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs49681- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661